Výlet do budoucnosti s Catrice

Dneska pro vás mám obrázky laku, který jsem si pořídila z aktuální limitované edice Catrice Haute Future. Celkově se mi limitka nelíbí, je moc třpytivá, holografická a evokuje ve mě představu budoucnosti z devadesátých let. V drogerii jsem ozkoušela zapečené oční stíny, „rtěnky“ a taky perly na tvář, postřehy jsem psala na svou facebookovou stránku. Podle mě za to nestojí. Koho z vás ale lákají holografické laky, seženete je za 90 Kč. Mě osobně se holografický efekt nelíbí. Přesto jsem si jeden z laků pořídila, konkrétně odstín C02 Never Green Before. On totiž moc holo není, obsahuje částečky, ale nedělá efekt cédéčka. A je to prostě výborná letní barva na pláž. Tak konec kecání, jde se na fotky.

hf1

Nanáší se dobře, má širší štěteček, což mi vyhovuje. V první vrstvě nekryje, druhá je OK, možná trošku prosvítají konečky, proto perfekcionisti dají ještě třetí vrstvu. Schne celkem rychle, ale já stejně raděj lakuju, když vím, že budu moct lak nechat aspoň hodinu v klidu. Tak jsem ráno při učení nalakovala a odpoledne se vydala učit na Vyšehrad. Počasí mi dneska naštěstí přálo, takže mám fotky ze slunka i ze stínu. Stejně to ale není tak supr jako na živo, ale ten efekt se strašně špatně fotil.

Ve stínu
Ve stínu.
slunko1
Na sluníčku, povšimněte si droboučkých třpyteček, které ve stínu vůbec nevyniknou.
Ještě jedno slunko
Ještě jedno slunko.
No a nakonec se úplně zatáhlo
No a nakonec se úplně zatáhlo, omluvte prosím prostředníček, není to záděra, ale řízla jsem se o papír.

Jelikož se jedná o limitovanou edici, nechtěla jsem čekat až otestuju výdrž. Obecně mi laky na nehtech drží špatně, bez pod a nadlaku se loupou za dva dny. O base a top coatem vydrží čtyři. Takže myslím, že tohle nebude výjimka. Na celou limitovanou edici se můžete podívat tady http://www.catrice.eu/cz/limitovana-edice/haute-future.html. Pokud vás zaujala, měli by ji mít ve vybraných prodejnách Rossmann.

fcela
Pozdravují včelky z Vyšehradu.

Co vy a holografické laky? Zaujala vás tahle limitovaná edice?

Markéta

5 thoughts on “Výlet do budoucnosti s Catrice

  1. efekt cédéčka je naprosto výstižný terminus technicus.. :o))
    a ty devadesátky, to je taky trefa.. už konečně vím, proč se mi holografy nelíbí a to jsem jinak dost straka.. :o))
    p.s. krásné fotky!

    1. Já jsem tak nějak zjistila, že asi sbírám laky z limitovaných edic Catrice. Většinou z každé musím aspoň jeden mít. Tady jsem chtěla udělat výjimku a nějak to nevyšlo. 🙂
      Markéta

Zanechat Odpověď

