Bílý pískáč O.P.I

Dnes by se tu měl správně objevit biologicko-chemicko-kosmetický článek (chtěla jsem totiž střídat těžší téma s lehčím). Protože je ale tenhle týden náročný, co ze přijímaček a státnic týče, a já nechtěla, aby se tu až do víkendu nic nedělo, mám pro vás opět jeden lakovací. Ano, studijní prokrastinace.

Nedávno se v Praze konal den otevřených dveří obchodu Nail Store, kde zakoupíte laky O.P.I. Měli jak slevu na všechny laky, tak i spoustu kousků ve výprodejovém košíku za 95 Kč. O.P.I bych si za běžnou cenu nepořídila, ale díky výprodeji jsem si laky koupila hned dva a jeden vám dneska ukážu. Konkrétně bílý pískový lak v odstínu Solitaire.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lak se dobře nanáší, není ani moc tekutý ani moc řídký. Štěteček má širší, ty mi vyhovují, ale asi moc dlouhý a tak se mi s ním ze začátku nepracovalo úplně dobře. Nejdřív jsem ho zkoušela s podlakem Nail Care Diamond force od Gabriella Salvette. To nedělejte, protože s ním Opík odmítá zaschnout. Bez podlaku ale schne rychle a bez problémů. K plnému krytí stačí 2 vrstvy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ve stínu.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Na sluníčku
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
A jedna voňavá lipová.

Lak obsahuje drobné stříbrné třpytečky, které jsou krásně vidět na sluníčku i ve stínu, foťák je bohužel nějak zbaštil. Vydržel mi krásně 4 dny, pak už mě nebavil, tak jsem odlakovala vlastně neporušený. Odlakování není úplně snadné, ale peklo taky ne.

Mě se tenhle lak hrozně moc líbí. Bílá barva na nehtech prostě působí čistě a krásně a písková textura ho dělá zvláštním. Navíc výdrž je víc než dobrá, takže za mě velká spokojenost.

Máte rádi bílé laky? A ty pískové?

Markéta

4 thoughts on “Bílý pískáč O.P.I

Zanechat Odpověď

