Červnové radosti

Chtěla bych se s vámi podělit o to, co mi udělalo v červnu radost a čím jsem si udělala radost já. Kromě toho, že je konečně léto, jsem úspěšně odstátnicovala a prošla přijímačkami do magisterského studia. Taky mám radost, že čtete můj blog a že je vás čím dál víc.

Jednou ráno ještě před obhajobou bakalářky jsem propadala panice z blížících se státnic, obhajoby, přijímaček… měla jsem fakt pocit, že to nezvládnu. Když jsem zapla facebook, první příspěvek, který na mě vypadl, obsahoval tenhle obrázek:

potato

Náhoda? Každopádně skončil na pozadí plochy, aby mě mohl motivovat každé ráno.

No a v průběhu učení jsem si samozřejmě občas něčím musela udělat radost, a pak hlavně když už to bylo za mnou. Nakupovala jsem oblečení, nakupovala jsem kosmetiku a odměnila jsem se úžasnou vůní.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vzdušná letní tílka a trčiko jsou do veder nutností. Ananasové je z Pimkie, ostatní z H&M.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Puntíkaté botky z CCC jsem si musela pořídit ještě v modré barvě (v květnu jsem si koupila červené), protože jsou prostě skvělé. Etno vzory mě baví a ještě hodně dlouho bavit budou, navíc se mi zase začíná ničit moje aktovka (ano nemám víc velkých kabelek, asi jsem moc náročná ale kabelky se mi moc často netrefí do vkusu), takže jsem si pořídila supr batůžek z Bershky. A nakonec bižu ze Sixu, ve slevách za 90 Kč.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A kosmetické nákupy!

Zhora a zleva:

balzám na rty Alverde – třešeň a brusinka, když jsem ho rozbalila, zděsila jsem se, že je barevný. Z tubičky na mě vykoukla studeně červená tyčinka s pár třpytečkami. Podle mě ale rty nebarví, moc hezky voní a příjemně hydratuje.

deo roll on Alverde – aloe vera pearle, dala jsem na doporučení Moory a po fiasku s novinkou od Garnieru, po které se mi udělala bolestivá boule v podpaždí, jsem udělala pápá hliníku a definitivně silikonům a testuju přírodní deo. Zatím jsem příjemně překvapená, protože se potím jak čuňátko i s hliníkem, bála jsem se přírodních přípravků. Jenže zatím mám pocit, že se s Alverde potím stejně jako s hliníkovými protipotiči. O víkendu přijdou vedra, já pojedu výletovat do Adršpachu, takže tam bude teprve tvrdý test.

lak Catrice z limitky Haute Future jsem už ukazovala tady.

pastelka Catrice Pure Shine – odstín 050 Cherry-ty. Krásná studená červená v příjemně pigmentovaném balzámku v pastelce. Voní jak vanilkové máslové sušenky. Někomu by mohlo vadit, že obsahuje karmín (barvivo z rozmačkaných broučků), mě to ale neva.

pleťový olej Saloos – růže, po tom, co jsem otestovala meduňku (která mi zpočátku silně připomínala vůni kyselých okurek), neroli (které zas „vonělo“ jak rozemleté pampelišky a přišlo mi málo hydratační) a jasmín (který byl fajn, ale možná víc mastil), jsem zakotvila u růžového oleje, je tak akorát hydratační a moc krásně voní.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

No a nakonec velká odměna za státnice. Letošní Aqua Allegoria Limon Verde od Guerlaina. Děkuju Veronice, že mě na novinku upozornila a jak už tušila, náramně se mi trefila do vkusu, nosím jí teď skoro každý den. Takže ještě jednou dík Veru :). Jak voní? Jako Kuba, ten ostrov prosím vás. Na Kubě jsem byla s mamkou a s bráchou letos v únoru a tahle voňavka mi letošní únik ze zimy krásně připomíná. Představte si limetku, kterou hodně lehce omočíte v kokosové vodě. Já vím, ve složení žádný kokos není, ale tak mi prostě voní. Takový mix Mochita a Piňa Colady. Je kyselá, ale nebude se vám křivit pusa, je sladká, ale nečekejte bonbóny, je svěží, ale ne tuctová. Na mě má i docela slušnou výdrž, půl dne určitě vydrží.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A nakonec sladká tečka, poprvé jsem pekla z mrkve. Recept jsem použila z nějakého Albert časopisu, recept zde. Do těsta jsem nalila i pomerančovou šťávu, ve které jsem namočila místo rozinek brusinky (rozinky totiž nejím). Těsto mi pak přišlo řídké, tak jsem přidala ještě trochu mouky. Taky jsem vůni vylepšila trochou pomerančové kůry. Vyšlo mi to na 16 muffinků, které jsou nádherně vláčné a voní po pomerančích, skořici a zázvoru. S krémem nahoru jsem se nezdržovala, místo toho jsem na muffinka dala vrchovatou lžíci zakysané smetany.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jaký byl váš červen? O kterém z mých kosmetických přírůstků byste si chtěli přečíst recenzi?

Markéta

6 thoughts on “Červnové radosti

  1. Markét, boty už jsem chválila:) A batůžek je taky moc pěkný, i když já bych ho nenosila, tak se mi fakt líbí:) K chubbystickům, za mě jasný Astor soft sensation, nemůžu si ho vynachválit 🙂 Ta vůně vypadá hodně dobře 🙂 (třeba budu moc v pátek očuchat ;)). Jinak k mrkvi, já teď nedávno pekla carrot cake (http://www.apetitonline.cz/recepty/5773-carrot-cake-mrkvovy-dort.html). Cukr jsem omezila na polovic a místo Philadelphie jsem použila tvaroh. Byl super, zkus ho 😉

  2. jéééé muffinky (sakra, proč je večer, teď mám na něco dobrého chuť) :)))
    a moc gratuluji ke státnicím :)) udělala sis hezké radosti, moc se mi líbí to ananasové tílko, ty jsou teď v kurzu a začínají se mi líbit čím dál víc 🙂

    1. Děkuju 🙂 váhala jsem ještě nad tmavě modrým tílkem s tukanama, ale modré už jsem měla to s eiffelkama z HMka, tak jsem šla do ananasů 🙂
      M.

Zanechat Odpověď

