Vedro a přírodní deodorant Alverde

Dnes si dáme recenzi jednoho přírodního deodorantu. Protože jsem hodně potivý typ, na kterého nefunguje klasická hliníková síla, řekla jsem si, že to zkusím přírodně, bez hliníku. V červnových radostech jste mohli vidět, že jsem si pořídila deodorant od Alverde, konkrétně Deo Roll-on Soft Aloe Vera Perle. Slíbila jsem, že ho podrobím zatěžkávací zkoušce a pak napíšu dojmy. Tenhle deodorant obsahuje BIO aloe vera, výtažky z mořských perel, minerální zinek, křemík a mořskou sůl. Kromě redukce zápachu kupodivu slibuje i redukci tvorby potu (přestože se jedná o deodorant). Plní, co slibuje, nebo je úplně na nic?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deodorant zakoupíte v drogériích DM a vejdete se v klidu do stovky (přesnou cenu teď z hlavy nedám). Je to kuličkový deodorant, což nemusím, ale řekla jsem si, že to prostě jednou přežiju. Voní jako krémy Nivea, ale po nanesení se vůně nijak výrazně neprojevuje. Za to body nahoru, protože nemám ráda, když se mi vůně protipotiče míchá s parfémem. Při nanášení je potřeba s lahvičkou nejdřív klepnout dolů, aby se řídký bílý krém přesunul ke kuličce. Přijde mi, že deodorantu kulička nanáší trochu moc, ale deodorant se po chvíli vstřebá a zprůhlední.

Pro úplnost ještě složení, které je bezproblémové:

aqua, aloe barbadensis leaf juice*, zinc oxide, cellulose, glyceryl caprylate glycerin, xanthan gum, triethyl citrate, maris sal, zinc ricinoleate, silica, hydrogenated palm triglyceride, parfum**, limonene**, benzyl salicylate**, linalool**, geraniol**, citral**, citronellol**, benzyl benzoate**, benzyl alcohol**

*z certifikovaného organického zemědělství

**z přírodních esenciálních olejů

OLYMPUS DIGITAL CAMERAA teď to nejdůležitější, jak si poradí s pocením. Dopředu jsem neočekávala žádné zázraky, přece jen se jedná jen o deodorant a ještě přírodní bez hliníku. Chtěla jsem od něj jen aby byl příjemný a vydržel neutralizovat případný zápach po celý den. A tak mě mile překvapilo, že v klidu při příjemé pokojové teplotě pocení v podstatě zamezil. Při běžném provozu chození po městě se vyrovnal mým předchůdcům od Garnier ve spreji, na rozdíl od Garnieru jsem se ale potila rovnoměrně a ne jen v jednom místě, odkud pak ve vedru tekly nepříjemné čůrky.

Takhle vypadá hned po nanesení
Takhle vypadá hned po nanesení

Zatěžkávací zkouška ale přišla v průběhu minulých 14 dní, kdy jsem vyrážela na celodenní tůry v teplotách okolo 25 stupňů. Následovala víkednová vedra, která jsem strávila ve výhni jižní Moravy. A světe div se, ono je Alverde snad lepší než Garnier! Čůrky se nekonaly, potila jsem se, ale ne nepříjmným způsobem, podpaží vonělo po Nivee ještě večer před sprchou. Tímto tedy dávám zbohem všem hliníkovým antiperspirantům a Alverdí deo roll-on se stává jejich nástupcem. Pocení se nezbavíte, ale pokud to máte jako já, že už jste marný boj stejně vzdali, budete příjemně překvapeny.

Znáte? Zkoušeli jste?

Markéta

8 thoughts on “Vedro a přírodní deodorant Alverde

  1. ty jo, tak to koukám, že ti funguje :)! Já měla od Alverde jinou kuličkou a úplně 100% nefungovala, ale naštěstí jsem našla jiný přírodní, co jo… Každopádně tenhle mě zaujal vůní, tak možná vyzkouším, jen co bude trochu chladněji :D. Y.

    1. Tak já se smířila s tím, že potit se budu vždycky 🙂 šlo mi hlavně o neutralizaci pachu, a tu zvládá alverdí kulička výborně. Jestli hledáš blok pocení, tak to asi nepochodíš. Jaký jiný přírodní deo používáš?
      M.

  2. Jo, zkoušela. Nemám tenhle růžový, ač mě na něj vůli jemné vůni už dřív lákala Moora, ale vzala jsem mátu s limetkou, fajn nevtíravá voňavá kombinace. Po 14 dnech používání ho definitivně odkládám a nechci ho už nikdy vidět! Protože, no asi takhle: mně nevadí kuličková dea, fakt ne, ráno mám naprogramované většinou tak, že stihnou i v klidu uschnout. Ale tohle neschne. To byla první divná věc. A druhá, kdy mi připadalo, že mám podpaží mokřejší než obvykle. Ok, v létě žádná divná věc. Nicméně, když jsem tuhle pracovala doma od stolu, deodorant nanesený asi v 9 ráno a ještě v 1 odpoledne (ano, ve 13 hodin!) podpaží totál mokré, ale nejen od deodorantu (který pochopitelně neuschnul), ale zřejmě navíc i od vody, kterou nutí mojí kůži vylučovat nebo jinak si to neumím vysvětlit… pot to nebyl, jelikož ty dny byly pro mě celkem stresové ale tahle voda se pachově nijak neprojevovala. Nechápu to a je mi to hrozně líto, protože Alverde mám ráda a chtěla jsem mít ráda i tenhle deodorant, hlavně ta vůně je fakt super… 😦
    Verunka

Zanechat Odpověď

