Jaký byl můj červenec…

Jak jste si asi mohli všimnout z mé nepříliš časté aktivity na blogu, červenec jsem měla výlety hodně nabitý. Měla jsem ale naštěstí i čas přikoupit si něco do své kosmetické sbírky.

Zajímá vás, kde jsem všude byla? Na začátku prázdnin jsme s přítelem navštívili Adršpašsko-Teplické skály. Doma jsem se ale moc neohřála, protože jsme s mamkou vyrazily do dalších skalních a horských oblastí. Podívali jsme se do Drábských Světniček nedaleko Mladé Boleslavi, kde jsem zdráně překonávala strach z výšek.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pokračovaly jsme ke známým do Jizerských hor, kde jsme ušli 25 km túru (mamka v hodně nepadnoucích botech, že šla občas i bosky).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Další den jsme jeli do Lužických hor, kde jsme ještě nikdy před tím nebyly. Rozhodly jsme se pro 17 km trasu (už v nových pohodlých botech), která vedla přes Popovu skálu, odkud byl úžasný výhled do Čech, Německa i Polska, pokračovala na Česko německou hranici ke skalním útvarům zvaným Česká brána a zpět do výchozího místa Dolního Sedla poblíž Hrádku nad Nisou. Lužické hory nám přišly turisty zatím moc neprobádané, divoké a krásné.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na cestě zpět do Prahy jsme se ještě zastavily v nejstarší zoo v ČR, kterou najdete v Liberci. Pozdravují místní surikaty.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pak už jsme jen vyzvedli mužsku část rodiny v Praze a vyrazily do výhně jižní Moravy užívat si babiččiny kuchyně a dobrého vína. No a nakonec jsem se předevčírem vrátila z vodáckého výletu na Sázavu, kdy nám bohužel sucho nedovolilo sjet nejlepší dolní úsek, ale stejně to byly parádní 4 dny.

Tolik tedy k výletům a můžeme se vrhnout na kosmetické i nekonsmetické novinky. V autobuse do Hradce Králové jsme dostali slevové kupóny do Yves Rocher, rozhodla jsem se, že využiju 2+1 na sprchové gely. Dopadlo to tak, že jsem si koupila ještě šampón ve slevě, přihodila jsem kondicionér a založila si klubovou kartu. Takže jsem k nákupu dostala praktickou tašku, spoustu vzorečků a další slevové kupóny. Marketingový tah Yves Rocher tedy zabral :D. Sprcháče skvěle voní, teď používám ten grepový. Osvěžující letní vůně, která na kůži tak hodinku nebo dvě vydrží. Obsahují slabší pěnidla než klasický SLS nebo SLES. Šampon a kondiš zatím čekají na vyzkoušení, uvidíme jestli dají na frak mým milovaným Alverde.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Abych se na výletech nespálila, rozhodla jsem se dát šanci přírodě a pořídila jsem si opalovací krém SPF 30 a k tomu poopalovák od Alverde. Opalovák je příšerný, nejde rozmazat a i pokud dáte hodně malé množství a podaří se vám ho jakž takž rozetřít, budete vypadat jak ředitel vápenky. Jinak ale funguje, nespálila jsem se a je opravdu vodělodolný, dokonce tak moc, že skoro nešel dolů ani mýdlem. Poopalovák jsem zatím moc nevyužila, protože se mi zatím nepovedlo spálit. Hezky voní a na rozdíl od opalováku se dobře roztírá.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Poprvé v životě jsem něco vyhrála! Konkrétně v Douglas soutěži o balíček Clarins v hodnotě 1650 Kč. Hodně mě pobavila soutěžní otázka: Na čem je kosmetika Clarins založená? Správná odpověď byla překvapivě na přírodních ingrediencích. No, čula jsem nějaký podraz. V balíčku byly jen dvě věci. Krém a pastelka na rty v odstínu 03 Tender Coral. Krém poputuje dál, složení je dlouhé a ty adresované přírodní ingredience jsou téměř až na samotném konci. Upřímně nechápu, proč někdo takhle předražené „koktejly“ kupuje. Patelka mi naopak udělala velkou radost, kdyby neobsahovala ty zlaté třpytky, budu asi ještě raději, protože je to téměř moje ideální „nude“. Vím že na nude rtěnku je dost výrazná, já mám ale rty dost tmavé a nahé líčení je pro mě já, ale lepší.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na cestu autobusem z vody jsem si pořídila časák Marianne a v něm byly kosmetické produkty od Dermacolu. Já si vybrala ten, kde byla zelená tužka na oči (kupodivu je zelný odstín označen číslem 1) a zlaté pěnové oční stíny (v odstínu 10). Uvidíme jak mi to s tužkou půjde, přijde mi spíš tužší. Obecně mám problém s obtiskáváním, takže tužky nepoužívám, ale zelenou tekutou linku asi není moc reálné za rozumnou cenu sehnat, takže tužku zkusím. Pěnové stíny jsou pro mě taky neznámá, ale odstín i konzistence se mi líbí.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

No a nakonec obměna sortimentu Catrice. Kdo mě zná, ví, že na téhle značce ujíždím. Letos bohužel zkončily jejich výborné zapečené oční stíny Intensif’Eye Wet and Dry Shadow, takže jsem si pořídila ještě jeden odstín do sbírky konkrétně 030 Vanilla Sky Ride. Zapečené stíny v letošním podzimním updatu nahradily stíny Velvet Matt Eyeshadow. Jedná se o matné stíny s výbornou pigmentací. V obchodě jsem zkusila na ruku všechny odstíny a všechny jsou nádherně jemné a dobře pigmentované. Domů jsem si odnesla odstín 060 Moss Wanted Colour. Je to šedozelený stín někdy i trochu do kovově modré, který v podstatě nejde vyfotit. V každém světle se tváří trochu jinak. Další novinky najdete na stránkách Catrice, bohužel se k nám opět nedostaly všechny, takže mě čeká výlet do Německa k dvoumetrovému stojanu v drogeriích Müller, kde najdete nové pastelky na rty, které mají představovat kombinaci balzámu a liptintu, novou řadu matných rtěnek Ultimate Stay a spoustu dalších vychytávek.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Nahoře zapečený, dole matný stín, který mi při focení spadnul a dopadl, tak jak dopadl.

No a na závěr sandálky z CCC, které jsem měla už loni v modré barvě a prochodila jsem v nich celé Španělsko, a retro aktovka z Bershky.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jaký byl váš červenec?

Markéta

2 thoughts on “Jaký byl můj červenec…

Zanechat Odpověď

