Pleťová voda od Mixa

Řeč bude o Soothing Toner Optimal Tolerance s růžovým extraktem, aneb Pleťové vodě s optimálním respektem pro citlivou pleť (fakt mě baví ty názvy na řádek). Poznávacím znamením je 200ml modrá lahvička s pumpičkou, která obsahuje průhlednou voňavou kapalinu. Stojí něco kolem 130 Kč, ale často se dá sehnat ve slevě. A v tohle článku se dozvíte, proč jsem si ji oblíbila.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mixa je značka primárně určená pro suchou a citlivou pleť. Na výrobcích zezadu najdete minitest, zda je pro vás konkrétní produkt určen. Pokud odpovíte ano na dvě a více otázek, pak ho prý určitě potřebujete. No pro mě podle všeho tenhle výrobek není, protože moje pleť není po probuzení flekatá, nezčervená a nepálí při odličování jen bývá trošku napnutá po umytí vodou. Haha! Stejně jsem si ji ale koupila, a nalákala mě hlavně na heslo paraben a alcohol FREE. Složení je krátké a na drogérii z nebio sekce docela „hodné“.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Poloxamer 184 hlásí cosdna.com v červených hodnotách bezpečnosti, žlutí jsou hexylen glykol, EDTA a polyaminopropyl biguanid.

První, proč jsem si modrou pleťovou vodu zamilovala, byla vůně. Miluji vůni růží, ale nemám jedinou voňavku, která by po růžích voněla. Je to proto, že marně hledám vůni planých růží. Pro mě je vůně kvetoucích šípkových keřů ta nejlepší růžová vůně a tahle pleťová voda se jim hodně přibližuje.

Pleťová voda se má používat ráno na tonizaci a večer na dočištění pleti. Já Mixu používám jen večer. Ráno pleť pouze oplachuji vodou a mažu olejem, abych nenarušovala její přirozený ochranný film. Pumpička jako dávkovač je praktická, jen občas šplíchne vodu dál než na vatový ťufík. Pleť hezky dočistí a osvěží. Zásadní je, že nepálí, nelepí a nevysušuje. Po očištění pleti touhle vodou, můžu klidně půl hodinky pobíhat po bytě bez naolejovaného obličeje, a žádné nepříjemné pnutí se nekoná.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jako pozadí účinkovaly mini růže z naší zahrádky. Bohužel nevoní, ale jsou krásné.

Máte rády růže? A jaké máte zkušenosti s kosmetikou Mixa?

Markéta

 

4 thoughts on “Pleťová voda od Mixa

  1. Také hledám ideální vůni růže ale ještě jsem nenašla, takže žádnou voňavku nevlastním. Supluji si ale květinovou vodou od Saloos, kterou používám na noc jako pleťovou vodu a tělovým mlékem Weleda, baví mě zkoumat ty různé vůně růží, saloos má vůni damašskou, weleda šípkovou, tato je zase gallica, gálská? musím nastudovat. . Od Mixy jsem nic nezkoušela, ale nalákala jsi mě na ty růže… i když to složení moc veselé není… 😦

    1. Jojo, taky mě baví, kolik těch růží je a jak voní každá jinak. K tomu složení, jako nic extra, ale aspoň že ty parabeny tam nejsou. Kdyby to byl krém, tak bych si ho nekoupila, ale já tu pleťovku stejně před nanášením oleje večer smývám, tak mi na obličeji moc dlouho nestraší.
      M.

  2. Já mám od Mixi zatím jenom krém a kupovaný speciálně kvůli tomu že mám citlivou pokožku a opravdu po dlouhé době krém, který mě nepálí a nezčervenám po něm jako rajče. A určitě bych chtěla časem vyzkoušet víc, tak děkuji za tip 🙂
    Míša

Zanechat Odpověď

