Catrice: Velvet Matt Eyeshadow

Dnes se podíváme na zoubek novince od Catrice, která přišla na začátku srpna při pravidelné obměně sortimentu. Jedná se o matné stíny, které nahradily moje oblíbené zapečené. Stíny jsem si vybrala v odstínu 060 Moss Wanted Colour, mech mi tedy připomínají jen tenhle když je suchý. Je to studená proměnlivá šedozelená a špatně se fotí, protože na různém světle vypadá jinak.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Balení je plastové, průhledné a tradičně bytelné. Důležitější je ale obsah. Stíny jsou výborně pigmentované, zkoušela jsem v drogérii všechny odstíny a všechny mají tuhle vlastnost. Všechny jsou jemě mleté, heboučké a nepráší. Jen si prosím dejte pozor, ať vám stíny neupadnou nebo s nimi někde víc neťuknete, nebo dopadnou jako ty moje. Po focení se mi uťuklý kousek definitivně odpojil od zbytku a rozdrobil.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nanáší se skoro samy a jdou dobře spojovat s jinými stíny. Výdrž s bází od Art Deco mají celodenní. Netestovala jsem bez báze a ani nebudu, protože mám hodně mastná víčka a výsledek by stejně nebyl objektivní. Neumím se rozhodout jestli jsou stíny opravdu matné, nebo jsou hodně jemně perleťové. Všechny fotky podle mě trochu sežraly zelenou, ale jak říkám, na každém světle vypadá stín trochu jinak.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
slunko vs. stín, jednou čárknuto prstem, žádné přetírání

Nakonec jsem stíny vyfotila i na oku. Není to žádné extra líčení, jen jsem chtěla vyfotit, jak stín vypadá na oku, kam patří. Obrázky z ruky ne vždycky odpovídají realitě a třeba já osobně mívám problém představit si jak stín, rtěnka nebo tvářenka budou vypadat na místě určení. Kromě stínu jsem použila ještě matný světle zelený stín Catrice z paletky z limitované edice Hip Trip do vniřního koutku, tekutou linku Catrice Ultra Fine Ink Eyeliner a řasenku Catrice Better Than False Lashes.

liceni
omluvte prosím horší kvalitu, musela jsem se fotit sama přední kamerou tabletu

Za mě jsou stíny rozhodně výborný produkt, který budu ráda používat. Určitě si pořídím ještě šedé a možná vanilkové. A navíc jde podle mě skvěle kobinovat všech 6 dostupných odstínů mezi sebou. Bohužel se k nám nedostaly všechny novinky a část bude možné sehnat jen v drogériích Müller nejblíž v Německu a Rakousku, kde bude mít Catrice dvoumetrový stojan. Pokud ale uvažujete o výletu k sousedům, abyste novinky vykoupily, možná ještě počkejte, nebo si zjistěte, jak je na tom vaše cílové město. Já se totiž předevčírem nestačila divit, že v Německu (alespoň tedy v Bayreuthu) je to s dodržováním termínů jako u nás, ne-li horší. Teprve se tam totiž vyprodávaly končící výrobky a po dvoumetrovém stojanu ani památky. Výlet to byl ale moc hezký, ve městě je zámek s krásným parkem, opera, zajímavé kostely a taky si tam dáte výborné zákusky.

Už jste zkoušely nějaké novinky Catrice? A na které máte zálusk?

Markéta

3 thoughts on “Catrice: Velvet Matt Eyeshadow

  1. Hm, tak tenhle má taky krásnou barvu, ne nadarmo ho taky chci… Ačkoliv objektivně jsou monostíny poměrně nepraktické, tak tyhle jsou vážně tak krásně jemňoučké…! 🙂

      1. Holky, holky… co mi to děláte! 😀 Oba – jak ten vanilkový, tak tenhle… zelený? – vypadají rozkošně.

Zanechat Odpověď

