Srpnové drobnosti

Už je to tak, srpen je téměř u konce. Já už si do neděle nejspíš nic nepořídím, tak jsem se rozhodla, že vám svoje srpnové novinky ukážu již dnes. Není jich tolik, přece jen jsem neměla moc příležitostí nakupovat. Ochudím vás i o oblečky, protože přibyl jen jeden parádní klobouček z HMka a dvoje džíny. Nechybí ale tip na výlet!

no woman ever

Protože jsem se těšila na novinky Catrice z dvoumetrového stojanu, které se k nám jen tak nedostanou a budou pouze v zahraničních drogériích Müller, vypravili jsme se s přítelem na výlet a nákupy za hranice do Německa, do města Bayreuth. Bohužel, novinky na stojanech ještě nebyly, ale nakonec se mi podařilo sehnat dva laky z limitované edice Viva Brasil, a to modrý C01 Team Blue a zelenkavý C02 Viva Brasil. S tím jak se zkazilo počasí jsem na ně ztratila náladu, a tak jsem je ještě nelakovala, ale jejich čas snad ještě letos přijde.

Úplně neúspěšný ale výlet do Německa nebyl, Bayreuth je moc hezké město a určitě stojí za návštěvu. Najdete tam dva zámky, operu, zajímavý kostel a moc hezký park. A taky hodně ujetou sochu koně.

Ermergherdern herse!

S mamkou a známými jsme si taky udělaly výlet do Prahy. Mamka potřebovala sehnat nějaké aplikátory na oční stíny a já si při té příležitosti koupila průhledný gel na obočí Lash/Brow designer a štěteček Smoky Eyes od Catrice. Gel má výborný kartáček, který má na jedné straně delší chloupky než na zbytku, dobře se s ním pracuje, obočí zafixuje a jako bonus obsahuje panthenol. Jediné, co se mi nelíbí je balení, které je průhledné. Protože obočí rozčesávám až po nanesení minerálního makeupu, obsah se mi zakalil a je to neestetické. Štětec na kouřovky je oboustraný, na jedné straně je kulatý huňatý štěteček, na druhé plochý na kresbu linky, jde ale použít třeba i na nanesení stínu na spodní víčko.

Laky z LE Viva Brazil, gel na obočí a štěteček

V Praze jsem taky zaběhla do Yves Rocher, koupila jsem si malinový peeling, který božsky voní, používat ho ale budu max. jednou týdně, jistě už víte proč. A taky mini lak Luminelle v nádherném tmavěmodrém odstínu Bleu Encre. K nákupu jsem navíc dostala řasenku Sexy Pulp, protože jsem se minule stala členem. Řasenka si ale na své přijde ještě hodně za dlouho, protože se mi špirály nějak nastřádaly, nutno podotknout, že já za to nemůžu, kupovala jsem jen jednu.

No a poslední malé nákupy se konaly minulý týden opět v Praze, kde jsem byla s přítelem a nakonec jsem ho opustila na letišti. Odletěl mi totiž na studia do Korei. Tak určitě chápete, že jsem si musela spravit náladu pár drobnostmi. Naštěstí mi hrálo do karet a objevilo se hned několik limitek a novinek, tak vás na ně aspoň můžu upozornit.

Volba padla na lak z limitované edice Metallure od Catrice v ocelově šedém odstínu C05 Metalfusion, který mám momentálně na nehtech a až otestuju výdrž, těšte se na recenzi. Pokud by vás zajímaly swatche stínů, rtěnek a bronzeru z limitované edice, podívejte se na můj facebook.

Taky mě velmi potěšila tahle limitovaná edice od Alverde, protože jejich tělová másla miluju. Celá sada stojí 99 Kč a najdete v ní tři 50ml máslíčka. Osobně mám tahle malá balení raději než klasická velká, protože se mnohem lépe převážejí. Vlevo je kombinace ibišku a bambuckého másla nazvaná Jemný sen. Máslo voní opravdu jemně po bambuckém máslu a trochu květinově po ibišku. Uprostřed je Exotické kouzlo s vůní granátového jablka a kakaovým máslem. Tohle mi moc nevoní, je to taková výrazná nakysle žvýkačková vůně, řekla bych že chemická, kdyby Alverde nebyla přírodní kosmetika. Poslední z másel, Sladká fantazie, je kombinací aloe vera a mangového másla. Ze všech tří mi voní nejvíc, lehce ovocně a kupodivu trochu po kokosu. Konzistence je míň hutná než u másla ze stálé nabídky s makadamovými oříšky, ale asi stejná jako u letošní letní limitky s lesním ovocem. Pokud máte rádi tělová másla od Alverde a jste na sladší a trochu neotřelé vůně, upalujte do DM drogérie, mají jich sice docela dost a teprve od tohoto týdne, ale vzhledem k jejich popularitě bych si s nákupem pospíšila.

essence tužka

Poslední mou novinkou a taky novinkou v sortimentu Essence je tato transparentní tužka na rty (ano zapomněla jsem ji vyfotit a teď ji nemám u sebe). Zjistila jsem totiž, že se mi krémové rtěnky vpíjí do kůže okolo rtů. Kupovat si ale ke každé rtěnce konturku ve správném odstínu se mi nechce, tak dávám naposledy šanci kosmetice Essence. Jestli mě zklame, tak už nikdy nic. Konzistenci má měkčí a takovou voskovou, tak by snad mohla fungovat. Určitě bude recenze.

No a to je všechno. Už se těším na novinkové články mých oblíbených blogerek a taky mi dejte vědět, co jste si třeba pořídili nového vy, nebo jestli vás něco z mých nákupů zaujalo.

Markéta

Zdroje:

http://www.someecards.com/usercards/viewcard/MjAxMy00MTQ5OTEyMDQyOWFiYmU1

3 thoughts on “Srpnové drobnosti

  1. Ahojky Markét, tu transparentní konturku má i Dermacol, ale pevně doufám, že od Essence bude lepší než ta od D. Ta je docela tragická.

    Nákupy v Německu se mi líbí, obrázek sochy koně mi dodal úsměv na tváři 😀 Jako parádní výraz 🙂

    Přítel musí být hodně šikovný, že se mu podařilo dostat na studia takto daleko. A přeji mu úspěch, i když tedy zůstat tu sama je asi nemilé a držím pěsti, aby vám to i tak klapalo.

    PS na laky se těším 🙂

    1. Ahoj, u toho koňa jsme fakt chytili záchvat smíchu. Přítel tam jel na něco jako Erasmus, tak jsem zvědavá, jak se mu tam bude líbit, ale už teď se mi stýská, ještě že přiletí na Vánoce. A díky, že nám fandíš. Dva z laků už mám nafocené, jeden bude asi dnes.
      M.

Zanechat Odpověď

