Drahé kovy, Metallure od Catrice

Minulý týden se v drogeriích Rossmann objevila nová limitovaná edice od Catrice. Jak už název Metallure napovídá, je celá o kovu, lesku a třpytu. Připadá mi poněkud neletní, ale zas je to taková předzvěst podzimu a zimy. Dnes vám tedy přináším swatche produktů a recenzi jednoho laku.

metallure_products

Limitovaná edice obsahuje tři rtěnky, tři mramorové stíny, pět laků na nehty, jednu řasenko-linku a jeden zapečený bronzer (vše najdete tady). Obaly jsou tématické, kombinují barvu červeného zlata a bílou a moc se mi líbí. Věci, které měly testery jsem v drogerii nanesla a vyfotila venku v přirozeném světle, takže snad budou vypadat věrněji než v drogérii. Ty z vás, které mě sledují na facebooku už tyhle swatche viděly, ale tak pro úplnost je sem dávám znovu. Rtěnky jsou lesklé a dobře pigmentované. Ze stínů mi nejlíp pigmentovaný připadá nejsvětlejší C01 – Metallight. Pro bronzer si raději pospěšte, protože někde už nejsou.

rtěnky
rtěnky: 1 – C01 Metalight, 2 – C02 Alluring Pink, 3 – C03 Alluring Red
stíny (2)
stíny: 1 – C03 Metallicious (zlatostříbrný), 2 – C02 Metalfusion (hůř pigmentovaný), 3 – C01 Metalight (skoro bílý se zlatavým nádechem), bronzer: 4 – C01 Shimmer Shade

A teď už k laku, který jsem si pořídila. Je to odstín C05 Metalfusion, ocelově šedý metalický odstín, který se náramně hodí do tohodle podzimního počasí. Naštěstí o víkendu bylo hezky, tak jsem ho zachytila i na slunci, kde odhalí svůj potenciál.

interiér
slunce

Jak se mi lakoval? Štěteček má široký, malíček lakuju v podstatě na jeden tah. Přijde mi že nabírá zbytečně moc barvy, ale vše vyřeší otření o hrdlo. Lak není ani moc hustý ani moc tekutý. Čím mě naprosto odrovnal je, že kryje v první vrstvě (pokud tedy nedáte prsty s přesahujícími nehty proti lampičce, proto jsem přidala vrstvu druhou) pokud ale nejste puntičkáři, jedna vrstva vám bude bohatě stačit.

Protože se jedná o metalický lak, trochu pruhuje, mě to ale nevadí, naopak, připadá mi, že to ke kovovým lakům patří. Co je horší, je schnutí. Upřímně je to docela šnek, rychleschoucí topcoat mu ale pomůže. Po uschnutí zůstává krásně lesklý i bez topcoatu.

A teď se pojďte kochat, óchání a áchání povoleno.

Interiér
Interiér
interiér
slunce

Vydržel mi s podlakem a nadlakem 3 a půl dne, dnes jsem mu zavařila úklidem, takže bylo jasné, že půjde dolů. Pro mě tedy lehký nadprůměr, ale je pravda, že jsem dala dvě vrstvy podlaku. Drahé nehtové kolegyně, můžou dvě vrstvy basecoatu prodloužit výdrž laku?

Myslím, že ho teď v zimně a na podzim budu lakovat často, líbí se mi jeho neotřelá ocelová barva i třpyt na slunci. Pokud máte rády metalické laky, určitě se po limitované edici Metallure v drogériích podívejte.

Zaujala vás Metallure? Nebo už z ní něco máte?

Markéta

2 thoughts on “Drahé kovy, Metallure od Catrice

  1. tak za mne… ooooch, ááách, kurňa 😀
    no tak snad na něj v sobotu v Praze narazím, dřív se do prodejny s Catrice nedostanu 😦

    Ale vypadá parádně. Ideál na podzim, přesně jak říkáš

    1. Doufám, že seženeš. Na Budějovické jsme jich dneska několik viděla, vyprodaný byl jen červený. Míň vyprodáno mívá taky Rossmann v Bělehradské 65, je to kousek od I.P.Pavlova; nebo ve Florentinu, kousek od Paládia.
      M.

Zanechat Odpověď

