Můj nový pidimiláček, Yves Rocher Luminelle

Dneska vám ukážu další z mých nových laků ze srpnových nákupů. Maličký 3ml „pindík“ od Yves Rocher z řady Luminelle v odstínu Bleu encre (tedy modrý inkoust). Je to hodně tmavě indigová modrá, bez jakýchkoliv třpytek, shimmeru nebo čeho dalšího a myslím, že mi děsně sluší, navíc vlastnosti má tenhle drobek taky výborné.

Jako podklad jsem pro jistotu použila dvě vrstvy báze, abych neskončila s modrými nehty. Lak má mrňavý štěteček i držátko (no nedivte se, když je celý mrňavý), to je pro mě jediná podstatná nevýhoda laku, hůř se mi lakuje a navíc na celý nehet musím namočit dvakrát, na palce i třikrát. Lak ale je tak akorát tekutý a s trochou trpělivosti a pečlivosti ho nalakovat zvládnete.

stín

Dost dobře kryje už v první vrstvě (já kvůli protisluníčkovým průsvitům dávám stejně 2) a schne do vysokého lesku. Sice jsem dala ještě top coat, ale to lesk laku nijak nezvýšilo. Schne tak průměrně rychle, rychloschnoucím top coatem mu pomůžete.

slunko
slunko

Na drápkách mi vydržel 4 dny, odlakovávala jsem téměř nepoškozený. Nehty mi nezabarvil. Jsem s ním naprosto spokojená. Barva mě hodně baví a podle mě se skvěle hodí na podzim a zimu, ale klidně i na léto, když vás přestávají bavit zářivé barvičky. Já můžu rozhodně doporučit a je jasné, že při svém dalším nákupu v Yves Rocher přihodím do košíku dalšího malého kamaráda (stojí totiž jen 59 Kč).

Na tuto fotku jsem neskutečně pyšná, všimněte se prosím úžasného odlesku na prostředníčku! Jak z reklamy na Jar!!!

Znáte, máte? A jaké jsou vaše oblíbené podzimní barvy na nehty?

Markéta

4 thoughts on “Můj nový pidimiláček, Yves Rocher Luminelle

  1. 🙂 ta poslední fotka je opravdu parádní 🙂

    Jinak tedy tyto laky nemám, vadí mi obsah, na mé drápy by nějak nebyl moc dlouho k použití 🙂

    Každopádně bych ale mohla zkusit větší verzi.

    1. Mě právě obsah vyhovuje, třeba někdy nějaký lak vypotřbuju :D. Doufám, že ty velké verze budou mít stejné vlastnosti. Jen se tedy prodávají v tradičnějších odstínech červené, fialové a bordó.
      M.

Zanechat Odpověď

