Essence – transparentní linka na rty

Nedávno jsem si všimla, že se mi moje nová hydratační rtěnka od Dermacolu vpíjí do rýžek okolo rtů. No a pak jsem si všimla, že mi to dělá v menší míře i krémová rtěnka od Catrice. Nejdřív jsem byla plně rozhodnutá, jít si koupit ke každé z rtěnek konturku. Nojo, ale co, když netrefím odstín, a až si pořídím další rtěnky, co se mi budou vpíjet, budu potřebovat další konturky! Br, tahle představa se mi nelíbila. Tužky mě nikdy moc nebavily na nic. Na obočí je nepotřebuju, na očích se mi obtiskávají a konturky rtů mi vždycky připadaly jako zbytečná práce navíc. Vydala jsem se tedy do dogérie, že si teda k těm dvěma problematickým rtěnkám pořídím konturky. Až na místě jsem si vzpomněla, že Essence obměňovala sortiment, a že jsem tam snad nově zahlédla transparentní tužku na rty. No a měla jsem štěstí, novinky už na mě na stojanu čekaly. A za cenu tuším 30 Kč jsem si řekla, že ji vyzkouším, i když jsem si myslela, že už jsem s Essence nadobro skoncovala.

Essence lipliner v odstínu 13 transparent je tedy novinka. Je jí 1g v klasické dřevěné ořezávací pastelce. Konzistence je vosková, tužka je příjemně měkká, kolem rtů pěkně klouže a na kůži není vůbec vidět.

Doporučuju konturku nenanášet klasicky na hranici rtů, jako se to dělá s barevnou konturkou, ale těsně za okraj. Pokud přetáhnete do rtu a nanesete na konturku rtěnku, po krátké době se z toho místa rtěnka stáhne na ret, kde konturka není, a tak si můžete vytvořit křivý okraj rtěnky, nebo opticky zúžit rty.

Testovala jsem ji několikrát s různými rtěnkami. S matnou rtěnkou, která se nikam nevpíjí, si poradila bez problémů ani nové problémy nezpůsobila. Krémovou Catrice taky hravě udržela na místě. Dnes jsem konturku podrobila nejtěžší zkoušce s hydratační rtěnkou Lips Seduction od Dermacolu v odstínu 12, kvůli které jsem si vlastně vpíjení to rýžek všimla. A jak to dopadlo po asi 8 hodinách na rtech můžete vidět tu. Nátěr rtěnky i konturky byl po obědě obnoven.

Na horním rtu žádné rozpíjení nenastalo. Uprostřed spodního rtu trochu ano, ale oproti tomu, co mi tahle rtěnka dělala před konturkou je to jen velmi nepatrný nedostatek. Navíc, v tomhle místě mám tendenci okraj rtu prstem kontrolovat, a tak jsem mohla trochu narušit vrstvu transparentní linky.

Transparentní linka na rty mě mile překvapila a díky ní si u mě Essence zas trochu napravila reputaci, i když laky na nehty už si u nich nekoupím, i kdyby mě o to prosily. Za sebe bych linku doporučila. Nemá sice 100% výsledek, ale tak 95% určitě ano.

Jak jste na tom s linkami na rty vy? Používáte barevné, žádné nebo transparentní?

Markéta

5 thoughts on “Essence – transparentní linka na rty

  1. Presne ako ty som vždy mala zato, že konturky na pery sú zbytočná robota navyše. No raz som vlastnila transarentnú ceruzku na pery tuším od Fleur de Santé a bola som v konečnom dôsledku dosť spokojná. Teraz žiadnu konturku na pery nemám a vlastne ju ani nepotrebujem, rúže sa mi zatiaľ nerozpíjajú, ale nevylučujem možnú kúpu transparentnej konturky. Myslím, že aj Dermacol má nejakú takú v ponuke…

      1. Měla jsem tu od Dermacolu a letěla do koše, byla strašně tvrdá a k ničemu.

Zanechat Odpověď

