Vlasová péče Yves Rocher

Konečně si po delší době dáme recenzi pečující kosmetiky. Znáte to, je potřeba ji pořádně vyzkoušet, a tak než se dostaneme k recenzi, pár týdnů to trvá. Už ale dozrál čas říct vám něco o šampónu a kondicionéru od Yves Rocher. Jedná se o objemový šampón Volume s bio slézem a kondicionér pro vlnité vlasy Boucles s baobabem.

Oba produkty jsou bez silikonů, parabenů a barviv. Šampón je určen pro jemné vlasy, kterým má dodat pevnost a objem. Já zrovna jemné vlasy nemám, ale mám je hodně dlouhé, a tak jim ráda dodávám objem, aby nevypadaly zplihle. Šampón je tekutější, bezbarvý a voní po slézu. Pokud nevíte, jak voní sléz, přestavte si růži říznutou sušenými květy, nejlépe slaměnkami. A pokud nevíte, jak sléz vypadá, vyfotila jsem vám ho i s šampónem na balkóně, kde nám už druhý rok rostou záhadně různé rostliny, neb se o „záhonek“ nemáme čas starat. Loni jsme tam měli pšenici, kterou nám tam nejspíš schovala na podzim straka, no a letos nám tam vyrostl nádherný sléz.

Jako pěnidlo obsahuje šampón slabší ammonium lauryl sulfát, pění dobře a hlava mě po něm nesvědí. V balení je 300 ml a stojí 82 Kč, což mi přijde opravdu výhodné, navíc ho často seženete ve slevě, např. momentálně na e-shopu za 69 Kč. Balení se mi moc líbí, víčko drží dobře, ale při otvírání si na něm nezlomíte nehty. Co se týče složení, je vcelku ok, pokud nemáte problém se slabšími sulfáty.

Přesouváme se ke kondicionéru. V první řadě bych chtěla poprosit výrobce vlasové kosmetiky, aby se zamysleli nad tím, že i lidé, kteří chtějí objem, chtějí vlasy také rozčesat, tudíž by mohli vyrábět i kondicionéry pro objem vlasů. Nerozčesatelná koudel sice zřejmě jako objem vypadá, ale pěkné to rozhodně není. Protože tedy ani Yves Rocher nevyrábí kondicionér pro objem, vybrala jsem si kondiš pro vlnité vlasy. Tvrdí, že mé vlnité vlasy vyniknou díky zpevňujícím schopnostem výtažku z listů baobabu, budou pak lehké a pružné a lokny mi vydrží celý den. Konzistence kondicionéru je bílý krém a voní jako ananasové Bonpari (ty bílé), ale ne přeslazeně. Protože baobab nám na balkóně bohužel nevyrostl, mám pro vás jen suchou fotku z plovoucí podlahy.

Kromě výtažku z baobabu najdeme ve složení ještě olej ze semínek mučenky. Kondicionér se dobře roztírá po vlasech, dobře se vyplachuje a usnadňuje rozčesávání. A opravdu trochu zvýrazňuje vlny a dělá je takové pravidelnější. Obsahuje bohužel pár složek, které můžou být pro někoho dráždivé, takže určitě doporučuju nanášet jen do délek vlasů, ne ke kořínkům. V tubě je ho 150 ml a stojí 99 Kč, slevy taky občas bývají, na e-shopu je zrovna za 83 Kč. K balení mám ale několik výhrad. Za víčko zatéká voda, takže pokud ho máte jako já postavený ve sprcháči a potřebujete s ním někam jet, musíte vylít z víčka vodu, nebo budete mít plovoucí toaletní taštičku. Taky mi vadí, že ho není stejné, nebo alespoň podobné množství jako šampónu. Pokud máte kratší vlasy, pravděpodobně s polovičním objemem problém mít nebudete, ale já s vlasy lehce nad pas spotřebuju kondicionéru na jedno umytí stejně jako šampónu a tak se pro mě stává mírně neekonomickým.

složení kondicionéru
složení kondicionéru

Po déle než měsíci používání obou přípravků můžu říct, že nejsou špatné, ale taky to není žádná bomba. Hlava mě po nich nesvědí, ale skoro mi připadá, že oproti produktům od Alverde, potřebuju umývat vlasy o jeden den častěji, protože už jsou trochu zplihlé. Přestože oba produkty moc hezky i docela silně voní, ani jedna vůně se ve vlasech moc dlouho neudrží. Jako plus určitě vidím poměrně příjemné a šetrné složení. Jako mínusy určitě malé balení kondicionéru a rychlejší plihnutí vlasů po šampónu. Na to, jak oba produkty vypadají luxusně (ano, na design mě vždycky dostanete), to zas taková pecka není, ale určitě nejsou špatné.

Máte zkušenost s vlasovou péčí od Yves Rocher?

Markéta

2 thoughts on “Vlasová péče Yves Rocher

  1. Taky moc nechápu, proč je tenhle šampon na objem. Aspoň mým vlasům teda žádný objem nedělá 😦 Šampon na mastné vlasy s kopřivou je ale ještě horší. YR tedy ve vlasové péči příliš nezabodoval, bohužel.

Zanechat Odpověď

