Gabriella Salvete – Al Bacio

O novince od Gabriella Salvete už jste určitě slyšeli. Jedná se o hydratační rtěnku Al Bacio s leskem. Různě na blozích si o ně můžete zasoutěžit, já jsem si minulý týden taky zasoutěžila na facebooku GS a měla jsem to štěstí, že jsem vyhrála. A navíc jsem měla i štěstí na odstín, protože jsem se děsila těch růžových, ale dostala jsem odstín 01 Bacio v klasické červené barvě. Al Bacio prý znamená perfektní a Bacio pusa, takže jsem tu „perfektní pusu“ otestovala.

Rtěnka je v plastovém, jakože kovovém, hranatém balení. Vrchní díl je růžový „kov“, spodní stříbrný. Balení je funkční, víčko neupadává ani v kabelce, ale mě se moc nelíbí. Kovový plast vypadá docela lacině, je na něm vidět každé sáhnutí a navíc má drobné nedostatky z výroby.

Důležitější je ale samozřejmě obsah. Odstín 01 Bacio je, jak už jsem říkala, klasická červená bez třpytek a teplého nebo studeného podtónu. Tyčinka by měla vážit 4,2 g a voní slabě po vanilce. Vůni ale rychle po nanesení přestávám cítit.

Rtěnka není moc pigmentovaná, přirovnala bych ji ke Catrice tlustopastelkám. Proto je i takhle červená skvělá pro denní nošení, když nechcete vzbuzovat příliš velkou pozornost, ale chcete mít červené rtíky. Barva se dá do jisté míry vrstvit, a tak můžete mít na rtech jen červený nádech, nebo výraznější barvu, přesto nečekejte intenzitu klasické krémové rtěnky. Jak říká obal, jedná se o watershine lipstick, takže očekávejte i lesk.

Protože je rtěnka hydratační, neočekávejte moc velkou výdrž. Pití zvládá, ale postupně se vytrácí, takže tak jednou za dvě, tři hodinky a samozřejmě po jídle, je potřeba nátěr obnovit. Svoje sliby plní dobře, je skutečně hydratační, žádného vysušování se nedočkáte, lehce zapomenete, že na rtech něco máte.

Mrzí mě ale dvě věci. Zaprvé, že se rtěnka lehce vpíjí do okolí rtů (což se nejspíš dá vyřešit konturkou, i když bych se vzhledem k lehké pigmentaci bála použít klasickou barevnou). A za druhé, což je podle mě neřešitelný problém, že se rtěnka trochu slévá do vrásek na rtu. A to docela rychle, je to myslím vidět na poslední fotce. Z dálky to asi není problém, ale zblízka mi to docela vadí. Navíc zvýrazňuje suchá místa na rtu, což mě u hydratační rtěnky vcelku překvapilo.

Suma sumárum, nelíbí se mi balení a slévání do vrásek. Líbí se mi hydratační schopnosti a odstín a dokonce i ta nižší pigmentovanost, protože tak můžu rtěnku (podle mě spíš pigmentovaný balzám) nosit častěji. Další odstín rtěnky už bych si ale asi nekoupila, protože to slévání do vrásek je pro mě dost podstatné mínus.

Co vy a Al Bacio, už jste zkoušely? Jaké jsou vaše dojmy?  A které odstíny vás lákají?

Markéta

2 thoughts on “Gabriella Salvete – Al Bacio

Zanechat Odpověď

