Musím se krotit, aneb nákupy za září

Září uteklo jako voda a mě už zase začíná škola. S tím se pojí méně času, víc tmy ale taky spousta nových informací. Každopádně tu máme opět novinky za tenhle! Hlavně jsem tedy nakupovala na Dnech Marianne, potřebovala jsem se zásobit oblečením, takže tohle mě omlouvá. Kosmetiku jsem potřebovala i na veletrhu World of Beauty and Spa a žádnou další už jsem si nekoupila, i když ještě nějaká přibyla, ale o tom se dozvíte v článku.

Začnu asi oblečením. Na Dny Marianne jsem se chystala, protože jsem při prohlídce podzimního oblečení zjistila, že ho vlastně moc nemám. Vystříhala jsem si spoustu kupónků abych nakonec nakoupila jen H&M, zato ještě výhodněji, protože jsem tam zastihla kamaráda se zákaznickou slevou, takže jsem měla slevu dvojitou a stejně jsem tam nechala strašně moc peněz. Nakupovala jsem v sobotu odpoledne a docela mě překvapilo, že se obří davy nekonaly. A moc mě potěšilo, že se ke slevám přidaly i jiné obchůdky, a tak jsem sehnala sáčko v Pimkie s 20% slevou. Tak konec kecání, určitě vás víc zajímají fotky.

H&M poprvé: sportovní podprsenka, dvě úpletová volná trička a jedno vzorované uplé s výstřihem i na zádech. Šperk je ze Sixu, a prostě jsem ho tam nechat nemohla.

H&M podruhé: oversized setr s Eiffelovkou a naprosto boží mazlivý šátek/šál.

H&M potřetí a naposled: puntíčky vládnou světu, aneb retro šaty na elektroswing akce i jinam a košile volného střihu, která mi v nejmenší velikosti padne skvěle na ramena, ale neotvírají se mi knoflíčky a prsou (taky máte problém s úzkými rameny a akorát poprsím?) No a nakonec slibované béžové sáčko z Pimkie, nemám ráda trenčkoty, kterých je všude plno, a tohle sáčko splňuje co jsem scháněla: dívčí sáčko áčkového střihu, ne moc teplé, s kapsami. Juch!

Přesouváme se ke kosmetice. Nákup z veletrhu už jsem podrobně rozebírala, teď už mám ale i něco vyzkoušeno, takže budou i rychlé dojmy.

Odlakovač a Basecoat Protein Boost od SpaRitualu mi zachraňují nehty, už měsíc netřepím. Zatím je miluju a milovat asi budu i nadále. Růžový olej od Saloosu pro mě není žádná novinka, je to prostě nejlepší mazání na pleť. Dřív jsem ho ale nanášela na pleť navlhčenou obyčejnou vodou. Na veletrhu jsem koupila růžovou vodu od Nobilis Tilia a prostě nechápu, proč jsem si růžovku nekoupila dřív. S olejem je to nerozlučné kombo, které pleť krásně hydratuje a prozáří. Mýdlíčko do Nobilis, které bylo jako dárek k nákupu, mi zatím jen voní v pokoji.

Rtěnku Gabriella Salvete Al Bacio už jsem před pár dny recenzovala. Kdo jste četl víte, že jsem ji vyhrála na facebooku GS. Kamarádce jsem věnovala svůj slevový kupon do Yves Rocher a za odměnu mi přinesla dárek k nákupu diář na příští rok. Pro mě je docela malý a nemám ráda kroužkovou vazbu, takže do školy pro mě nebude, ale doma ho na něco využiju.

No a nakonec velké překvapení. Někdy v září proběhla na facebooku Lush informace, že shánějí brigádníky do Lush obchůdku v Palladiu. Neváhala jsem a zaslala životopis a motivační dopis a světe div se, dostala jsem se na pohovor. Práci jsem bohužel nakonec nedostala, ale byl to nejúžasnější pohovor v mém životě. Začal krátkým představením, následovala vzájemná masáž rukou jejich masážítky, dva skoupinové úkoly a nakonec jsme si zabalili jednu balistiku do šátku berušky (jedna půlka balistiky je červená, druhá modrá, jmenuje se Inhale Exhale, každá půlka voní jinak, modrá svěže po neroli a růži, červená po kouřovém cedrovém dřevu, citrónu a grepfruitu). Načež nám Lush paní sdělila, že to je pro nás jako dárek a dala nám ještě tašku s pěnou Madame Butterfly.

Obě věci samozřejmě voní naprosto božsky, mě víc ta pěna s růží a citrusy. Nejvíc mě dostalo, že papírová visačka obsahuje semínka divokých květin. Visačku stačí jen namočit a zasadit do vlhké hlíny a semínka vyklíčí.

Co vaše záříjové nákupy? Krotili jste se nebo vás Dny Marianne nenechaly chladnými?

Markéta

2 thoughts on “Musím se krotit, aneb nákupy za září

  1. Teda, byt takove pohovory vsechny, tak by byla radost a ne stres na ne chodit 🙂

    Nakupy paradni, nejvice se mi libi kabat, darecky od Lush. No a samozrejme nakupy SpaRitual produktu, neb je mam doma tez 🙂

    1. Z dárečků od Lush mám obrovskou radost, já ho totiž vždycky moc lidem koupím k vánocům nebo tak, ale nikdy jsem ještě nic od Lush nedostala (jsem myslela, že to okolí třeba dojde :D). Takže teď na víkend jedu domů, kde mám super vanu a asi si pustím bombičku do vany. Mamka mě pak přizabije, že je tam spoustu bordelu, ale já si to uklidím 😀

Zanechat Odpověď

