Z kosmetického pekla vol. 1

Nojo, ne všechno musí být supr a sluníčkové, a tak přichází první vydání produktů, které doma opravdu nepotřebujete. A začneme pečující kosmetikou, protože té naštěstí tolik nebude.

b4b7ef9533d43c351d260841c6780977f641650c41a01b7c041e33df0b8c8050

První věc, kterou už doma nemám, ale před kterou vás musím varovat, je šampón od L’Oréal – Mythic Oil Souffle d’Or. Kombinace obou hnusných sulfátů vám vyžere díru do hlavy a zajistí potřebu mýt vlasy téměř každý den. Ale aspoň musím téhle hrůze poděkovat, že mě přivedla k přírodním šampónům.

http://www.krasa.cz/vyzivujici-sampon-pro-vsechny-typy-vlasu-mythic-oil-nourishing-shampoo.html

Další blbost, kterou jsem si pořídila je tenhle Olivový krém na ruce s Aloe verou a vitamíny A a E od Herbavera Bylinné kosmetiky. Měla jsem hrozně suché ruce a neměla s sebou žádný krém. Navíc jsem pospíchla, tak jsem v Rossmannu čapla první věc, která vypadala trochu přírodně (na složení nebyl čas) a nebyla za moc peněz. Teď mě doma dřepí tahle mega 120ml parafínová bomba, která mi nevoní a je v předpotopním obalu. Proč je pro mě tak špatný? Mám hodně potivé ruce a potřebuju, aby se krém relativně rychle vstřebal a nezpůsoboval intenzivní pocení rukou. No a po tomhle se mi ruce parádně zpotí, takže přesně to, co nechci. Dělá mi to tedy většina krémů na ruce a docela se mi naopak osvědčila tělová másla od Alverde.

 

Než mi bylo objasněno, jak je to s acetonovými a neacetonovými odlakovači, slepě jsem věřila tomu, že bezacetonový je zaručeně lepší. Tak jsem si pořídila kokosovo ibiškový odlakovač od Rival de Loop. Krom toho, že ta vůně mi není příjemná a přítel ji přímo nesnáší, tenhle odlakovač zaručeně vysušuje moje tvrdé nehty. V důsledku toho se mi nehty třepily a oddělovala se z konců ta vrchní vrstva.

Tím jsme vyčerpali pečující kosmetiku a přesouváme se k dekorativní. První přešlap je tahle paletka stínů od Catrice z loňské limitované edice Hip Trip. Krom tmavěmodrého stínu je ta pigmentace prostě tragická, bez báze na očích vlastně nejsou vidět a i ta trocha okamžitě mizí. Stíny taky hodně práší, no a prostě to byly vyhozené peníze a moje blbost, protože jsem si už u testerů říkala, že to nestojí za moc.

Mezi laky se taky najdou hříšníci, naštěstí se jedná o laky z limitek, které už asi neseženete. S laky Essence už jsem skončila dávno, poslední dva jsem ještě nevyhodila kvůli odstínu. A ano, ten mint je letošní (tzv. poslední šance). Mně se děsně moc líbil odstín, koupila jsem ho někde ve výprodejovém stojanu, takže mě to ani tak moc nemrzí. Oba jsou ale lakovatelné jen s velkou dávkou trpělivosti. Jsou husté, takže nejde udělat tenká vrstva. Jedna vrstva ale k plnému krytí nestačí, kvůli nerovnoměrnému rozetření na nehtu. A dvě neuschnou.

A proč je tam proboha ten lak od Catrice? Tenhle lak miluju a zároveň nesnáším. Je to pro mě nejdokonalejší červená. Takový lehounce zastřený studený odstín, který nezvýrazňuje červenou na mých prstech (zmrzlá – neprokrvuju se, to víme ne?). Lakuje se dobře, dvě tenké vrstvy znamenají plné krytí. Ale, je tu velké ale. Ten lak neschne. Prostě on vypadá, že už je úplně suchý, krásně lesklý božan. Dojdete si na záchod, umyjete ruce, utřete, a čeká vás naprostá nehtová katastrofa. Takže to chce hodně času při lakování a dobrý rychleschnoucí topcoat, ale i s ním raději využít pro schnutí jeden díl 45 min. seriálu. Nebýt barvy, dávno letěl do koše, ale takhle se s ním nemůžu rozloučit.

No a na závěr tenhle průhledný fixující gel na obočí (i řasy) od Catrice. Má výborný kartáček – klasický kartáček, který má ale na jedné straně dlouhé chloupky, a obočí udrží na místě, potud dobrý. První věc, která mi ale přijde dost nechutná, je průhledné balení. Gel býval průhledný, asi tak 3 použití. Jenže při česání obočí si vyčešu minerální makeup a ten pak skončí v lahvičce a gel nepěkně zakalí. Jasně že se to dalo čekat, nemusím se na to ale koukat, že. Mnohem horší je ale to, že mi po něm vypadává obočí. Jo, vážně. Nejdřív jsem si myslela, že to, že mi při odličování zůstane na ťufíku pár chloupků z obočí, je způsobené tím, že je i uvolněné obočí celý den udržováno na místě gelem. Když se mi ale v mém hustém obočí začaly objevovat drobné mezírky, přestala jsem se vymlouvat, gel přestala používat a obočí se zas (naštěstí) po čase vrátilo, kde bylo. Ale, než gel vyhodím, vyndám z něj ten skvělý kartáček a pořádně ho umyju, protože ten za to stojí.

Tak a to jsou všechny hrůzy, co jsem doma našla. Uvidíme, kolik se jich zas za čas objeví. Který produkt byl pro vás nejvíc pekelný?

Markéta

7 thoughts on “Z kosmetického pekla vol. 1

  1. Ahoj, mám zkušenosti s tím gelem na obočí. Tady soudruzi opravdu udělali chybu. Nejsem si jistá, zda mi obočí vypadávalo, ale ta tubička byla nechutná už po prvním použití. Já si obočí dokresluji tmavým stínem od inglotu a jakmile jsme chtěla pročísnout a zafixovat gelem, tak se mi tam do tubičky dostala ta tmavě hnědá a pohybovaly se tam nechutné klky. Po druhém použití to vypadalo, že tam někdo nazvracel. Takže děkuji, nechci.

  2. Jj, s tím gelem je to ekl, ale po používání dělá totéž i gel od MACu. Catrice gel mám jen v taštičce na cesty – a to mě neděs, že po něm vypelichám:-). Můj přehmatovej žebříček vede sranda za dvojku – paletka Surf od Bobbi Brown. Pigmentace nula, nabrat štětcem (jakýmkoli) nula, výsledný efekt nula s hvězdičkou.

  3. Tak já už jsem na tom bohužel tak blbě, že je pro mě peklem, tak 90% kosmetických produktů.Takže si mohu užít volbu mezi solární alergií, kdy mi vyskáčou rudé pupence a nebo alergií na složky opalovacích krémů, kdy mi vyskáčou rudé fleky velikosti pětikoruny 🙂 Takže přichází na řadu předrahý BioDiaRacia dětský, vysokofaktorový opalovák, kterým se celá natřu a vypadám jak maska, protože je prostě nerozetřitelný, nu, chápu, že mimina v kočárku s tím problém nemají 🙂
    Jinak mě Tvůj blog moc zaujal, proklikla jsem se přes recenzi ze stránek BIOOO, což je aktuálně můj „hlavní dodavatel kosmetiky a drogerie“, jen bych na tu legraci, potřebovala hodně bohatého sponzora nebo nejlépe několik 🙂

    1. Tak to ti nezávidím, solární alergie je fakt hnus a citlivá pokožka jakbysmet. Na nerozetřitelný opalovák jsem taky narazila, a to Alverde, je teda fakt, že jsme se nespálili a je opravdu voděodolný, ale člověk pak vypadá jako zedník. Naštěstí pro mě to není nutnost. Biooo je super velikým sortimentem, a taky mě štve, že za přírodu si člověk zaplatí, ale zas lepší než se ráchat v jaru a podobných svinstvech.
      Přeju ti, aby se ti pleť nějak umoudřila a díky za přízeň 🙂
      M.

Zanechat Odpověď

