Drobné říjnové nákupy

Hlásím návrat z Kréty, kde jsem si užila jak sluníčko, tak vítr a déšť a v noci pěknou zimu. Přesto to byl krásný a nabitý týden, výborné jídlo, průzračné moře, neuvěřitelná panoramata, prastaré památky a moje bláznivá rodina. Než ale zpracuju fotky z dovolené, bude to chvíli trvat a taky je čas na říjnové novinky. Není toho moc, ale udělala jsem si trošku dražší radost, která dorazila právě dnes aneb Vánoce už o dva měsíce dřív.

S Halloweenskou dýní, kterou vyřezávala moje drahá spolubydlící, když jsem si válela šunky na Krétě, pózují věci, které jsem potřebovala, neb mi došly (anebo dojdou). O tekuté lince i odličovacím oleji už jsem psala a tělových máslíček od Alverde není nikdy dost, zvlášť těch v limitované vánoční edici, na kterou jsem upozorňovala na facebooku, (mimochodem už zas v Dmku skoro nejsou). Z máslíček mi nejvíc voní skořicovo-vanilkové, prostě bych ho snědla a je to pravá vánoční vůně.

Mockrát děkuju mojí kamarádce a spolužačce Zuzce za tyhle dva dárečky. Šampón s kopřivou od Bione jí nevyhovoval, a tak mi nabídla, jestli ho nechci dopotřebovat a vyzkoušet. Souhlasila jsem a včera jsem poprvé umyla, takže ještě nemůžu moc hodnotit. První dojmy jsou takové, že hodně pění (přestože neobsahuje SLS ani SLES, ale jiné pěnidlo) a při splachování mi vyloženě vrzaly vlasy, což se mi nestávalo snad ani se SLS šampóny. Tak uvidíme, jaký bude a jestli nebude přesušovat.

K šampónu mi jako milé voňavé překvápko přidala krém na ruce od Manufaktury s vůní černého rybízu. Moc krásně voní, hezky se vstřebává a nepotí se mi po něm dlaně, takže jsem moc spokojená.

A tohle jsou moje předčasné Vánoce. Moc a moc děkuju Lence za možnost objednat si přes ni dvě kolekce minilaků od SpaRitualu. Tohle je letošní podzimní kolekce Wander, laky by měly být matné a už se nemůžu dočkat, až je zkusím. Zleva je to Oasis, Tapestry, Arroyo a Starry Night.

A protože v e-shopu SpaRitual byly slevy, neodolala jsem ještě letní kolekci Drift. Zleva Buoyant, Barefoot, Sea Glass a Blue Lagoon. Tohle tedy znamená, že na Vánoce mám utrum (a nesmějte se, „určitě“ to dodržím).

Od včerejška jsem také pilně začala zachraňovat svoje přesušené roztřepené nehty. Nafotila jsem stav před a uvidíme, jak budou vypadat za měsíc poctivého mazání rukou, používání Protein Boostu a šetrného odlakovače.

Nakonec se chci omluvit za nic moc kvalitu fotek, ale jako zkuste si fotit, když ty necelé tři hodiny slunečního svitu strávíte v laboratoři izolací virových částic. A já vám ty nové přírůstky prostě dneska chtěla ukázat.

Krotily jste se v říjnu, nebo jste si taky udělaly pořádnou radost?

Markéta

5 thoughts on “Drobné říjnové nákupy

  1. jsem poslední, kdo ty Alverde másla ještě nemá haha :D, ale vypadají hezky, půjdu na ně! Já jsem se moc nekrotila, radost musí být :)). To začnu teprv teď (snad) a budu místo pro sebe nakupovat dárky na Vánoce… ale jo, možná i pro sebe, ať je to spravedlivé 😀

    1. Doufám, že máslíčka ještě seženeš, raděj hledej v nějaké zapadlejší DM. Já už jeden Vánoční dárek pro jiné pořídila, ale další budu muset začít shánět včas 🙂
      M.

  2. sakra sakra sakra 😀 teď očumuju tu Drfift kolekci, grrr 😀 alespoň jeden láček musíím mít :))

    1. Já právě nalakovala Wander Starry Night a doufám, že bude zítra sluníčko, abych ho mohla nafotit v plné kráse. Matná čokoládová barva ale plná zlatého a bronzového shimmeru. Dokonalá kombinace už takhle pod umělým světlem.
      M.

Zanechat Odpověď

