Starry Night, SpaRitual, Wander

Blogování je děsná věc, člověk očumuje u ostatních líčení, kosmetiku, laky na nehty, až zjistí, že existuje SpaRitual. Začne laky okukovat víc a dospěje tak daleko, až mu nedají spát. Na veletrhu si pořídí péči, která mu začne vážně pomáhat s nehty, takže objednání barevných láčků je už skoro za rohem. Takže nakonec neodolá a Vánoce si udělá už v říjnu…

A jak víte z novinkového článku, pořídila jsem si hned dvě sady minilaků. Dnešní lak je z aktuální podzimní kolekce Wander. Jedná se o matný čokoládově hnědý lak plný bronzových a zlatých třpytek. Vypadá dokonale v jakémkoliv světle. Ve stínu je decentní a víc hnědý, na slunci a ostrých zářivkách to rozbalí do plného třpytu a jde skoro až do zelena. Podařilo se mi ho vyfotit ještě za sluníčka s podzimním lupením, tak se pěkně pokochejte.

Podle mě je barva dokonale podzimní, ale působí na mě taky vánočně a slavnostně. Název Starry Night je podle mě úplně mimo, jako už jste někdy viděli hnědou noc? Evokuje mi ale horkou čokoládu a voňavé vánoční koření, zázvor, skořici, kardamom. Anebo arabské tržiště v noci.

Přestože mě na laky s třpytečkami, shimmerem a podobnými kravinkami neužije, tenhle jsem si zamilovala a věřím, že si zamiluju i další laky z Wander kolekce. A to jednoduše díky tomu matnému finiši. Mat třpytky trochu otupí, lak to tím pádem ale ozvláštní, a já mám ráda zvláštní laky, takové ty neprvoplánové.

Jak vidíte, lak je pidi, 5 ml, tak akorát, abych ho třeba někdy možná v budoucnu spotřebovala. Štěteček je užší, ale ne tak mrňavý jako u prcka od Yves Rocher, takže se mi lakoval docela dobře, i když jsem musela na jednu vrstvu smočit štěteček i dvakrát. Na druhou stranu se s ním mnohem lépe lakuje nehet zespodu než třeba u laků Catrice s velkými štětečkem. Lak má výbornou konzisteci, ani moc tekutou, ani moc hustou a kryje dokonale ve dvou vrstvách.

Co mě trochu mrzí je schnutí. Na dvě vrstvy Protein Boost od SpaRitual jsem dala dvě tenčí vrstvy laku. Každou vrstvu jsem nechala dobře uschnout (mohla jsem o sebe ťuknout nehty bez poškození laku). Protože je lak matný a ten efekt se mi líbí, topcoat jsem už nepoužila. Po víc než hodině a půl od nalakování jsem si ale šla zacvičit. Lak se zdál už úplně zaschlý, mohla jsem si na nehty bez následků šáhnout. Během cvičení jsem si ale potřebovala podložit pánev rukama (jako ano, trochu hardcore zkouška, ale ten lak se fakt zdál úplně tvrdý), no a palce to odnesly, dokonale okopírovaly strukturu kraťasů. Odlakovala jsem je a opravila a přes noc už se žádné obtiskávání o peřinu nekonalo, přesto ale doporučuju se schnutím trpělivost, udělat si na lakování čas (tak 3 díly seriálu ideálně), aby lak pořádně zatvrdnul. A cvičit před lakováním :D.

A nakonec výdrž laku. Nemám teď nehty v dobrém stavu, na pár nehtech mám na konečcích roztřepený nehet, někde na špičce horní vrstva chybí. Na takových nehtech laky drží hůř. Já navíc nemám na výběr a v laborce se nevyhnu častějšímu mytí rukou, což taky výdrži nepřidává. Mám ho ale na nehtech od úterý od večera, obden obnovuji zalakování špiček, abych nehty chránila, když už je teda dávám dokopy. Odprýskl se mi druhý den na ukazováčku, který je roztřepený, po opravě už se znovu neodštípl. Navíc díky matnému efektu a třpytkám opravy nejsou vůbec vidět. Matných laků jsem tolik nezkoušela, ale většinou musely jít druhý den večer, dolů, protože kromě odštípávání vypadal lak na nehtech jako popraskaná glazura. Tenhle lak pořád vypadá jako čerstvě nalakovaný a věřím, že kdybych měla nehty v pořádku, tak do dneška žádná oprava nebyla potřeba a i drobné nedokonalosti okrajů, by se tolik neprojevovaly (třeba malíček a prsteníček jsou pořád stejně krásné jako byly první den).  A mě většinou lak po 4 dnech na nehtech už nebaví a stejně ho vyměním, takže jsem s výdrží náramně spokojená.

Abych to tedy shrnula. Pokud máte rády matné laky, tak Starry Night potřebujete. Nádherný neokoukaný podzimní odstín, dobré lakovací vlastnosti, trochu bacha při schnutí a na matný lak slušná výdrž. Uvidím, jestli lak ještě nechám o víkendu na nehtech na další testování výdrže, nebo to už nevydržím já a láknu třeba tmavěmodrý Oasis.

Máte zkušenost se SpaRitual? A jak se vám líbí podzimní kolekce Wander?

Markéta

5 thoughts on “Starry Night, SpaRitual, Wander

Zanechat Odpověď

