Catrice – Feathered Fall, nová limitovaná edice

Minulý týden se v Rossmannovi konečně objevila nová limitovaná edice od Catrice nazvaná Feathered Fall inspirovaná měňavými barvami ptačího peří. Na začátek si musím postěžovat na dlouhé čekací doby uvedení limitovaných edic do prodeje. Strategie, že drogérie čeká, až se předchozí limitka vyprodá na většině prodejen a až pak zavede hromadně další mi připadá strašně pitomá. Měsíc pak člověk chodí kolem vyzobaného stojanu, ze kterého už si stejně nikdo nic nechce koupit. Ale zpět k nákupu, uvnitř článku se dozvíte, jak se mi zakoupené produkty líbí a jestli si pro něco musíte bezpodmínečně běžet.

V kolekci najdete čtyři třpytivé oční stíny, tekutou linku, lesk na rty, tři „rtěnky“, 3 laky z řady Luxury Lacquers a jeden efektový nadlak. Na facebooku už jste mohli vidět swatche všech možných testerů. Protože na lesky mě neužije a éra „hydratačních rtěnek“ mě poněkud nebaví, (jako řekněte mi, na co jsou hydratační rtěnky, které jsou špatně pigmentované a zalézají do vrásek, když existují pigmentované balzámy a tlustopastelky) volba padla na mněňavou tekutou linku, na kterou jsem se fakt těšila, studeně béžový stín a efektový nadlak.

Začnu stínem, v odstínu C03 – Ostrich’s Frock. Je to třpytivá studená béžová (na dalším obrázku vypadá víc reálně) ale zkuste si vyfotit takovýhle stín, když to slunko prostě nevyleze a nevyleze. Stín je v minimalistickém plastovém obalu, na otvírání si manikůru nezničíte, ale drží dobře, po pootevření musí přejít přes takový malý blok a pak už stín otevřete dokořán. Do prášku je vyražená textura peří, nebo možná kůže.

Textura stínu je podle mě lehce máslová, a dobře se s ním pracuje. Je dobře pigmentovaný, tvoří ho i drobné třpytky, kterými je stín opravdu nadupaný. Při na nanášení na víčko stíny nepráší a ani třpytky neopadávají nějak významně pod oko (ale stejně trochu bacha, ono i tři tam vypadaj blbě). S bází od ArtDeco mi vydrží celý den, v průběhu dne se třpytky nikam neposouvají, ani neopadávají. Odličování je kvůli třpytkám trochu opruz, člověk pak chvíli vypadá jako Edward na slunci, ale zbavíte se jich.

Na následujících fotkách vidíte stín v kombinaci s linkou, bohužel tu se mi v podstatě nepodařilo zachytit, vypadá fádně, šedo-černě až do fialova, ve skutečnosti je duhová.

20141122_135615 20141122_135623

Tudíž jsem se dostala k tekuté lince C01 Peakocktail. Balení je takové klasické, škoda, že na něm není jako na ostatních produktech z kolekce motiv pera. Uvnitř se skrývá překvapivě světlá šedavá tekutina, která háže odlesky snad ve všech odstínech duhy. Štěteček je klasický, teňoučký a dobře se s ním pracuje, ale je potřeba v průběhu malování víckrát namočit.

Na ruce je ale barva tmavší, odlesky stále háže. Na oku už jste si ji mohli prohlédnout (i když vypadá v reálu mnohem zajímavěji), osvědčilo se mi i nanést ji na černou linku. Pak ještě víc vynikne duhový efekt, zejména odlesky do zelena. Musím říct, že mě docela zklamala pigmentací, čekala jsem, že bude rovnou vypadat jako na té černé.

Vlevo linka, vpravo stín

Určitě musím vyzdvyhnout odolnost linky, jakmile zaschne, což udělá rychle, žádné šmrdlání kapesníkem s ní nehne. Na oku vydrží tam, kam jste ji dali celý den, večer ji ale snadno odlíčíte, vodělodolná totiž není.

A to nejlepší nakonec, efektový nadlak C01 Feathery Fact. To je must have, a to říká někdo, kdo na efektové laky, třpytky a blbosti na nehtech není. V elegantní netradičně hranaté lahvičce s matným zavíráním se skrývá průhledná tekutina, která obsahuje takové třpytivé čárky. Tlustší jsou stříbrné, tenčí jsou dvoje, stříbrné a zelené. Na světle ale dělají dokonalou duhu. Nalakovala jsem ho na dvě vrstvy tmavěmodrého Oasis z kolekce Wander od SpaRituálu, který vám taky brzy ukážu.

Tekutina je trochu hustší a při nanášení jsem se bála nerovnoměrného nanášení třpytek a špatného schnutí. Ani jedno se však nekonalo, třpytek se na nehet dostane tak akorát, holá místa se nekonají a topcoat schne rychle, tak za dvě tři minutky je suchý. Díky třpytkám neschne úplně do hladka a i lesk by mohl být vyšší, tak jsem přidala ještě klasický lesklý topcoat.

Velmi mile mě také překvapil kartáček. Klasické Catrice laky mají široké štětečky střižené do kulata. Často, ale člověk narazí na zmetka, kterým se nalakovat prostě nejde a štětečky jsou podle mě široké až moc. Tenhle limitovaný lak má ale štěteček užší a rovně střižený, takže se s ním lakuje precizně. Podle všeho takhle vypadají štětečky všech laků z kolekce Luxury Lacquer a podle mě by je Catrice měla začít dělat i do klasické kulaté řady.

V sobotu mi na okamžik přálo štěstí a já stihla lak vyfotit asi tak v 10 minutovém slunečním svitu. To to teprve rozbalil.

Tak co na tu novou kolekci říkáte, co vás láká? Nebo už něco z ní dokonce máte?

Markéta

6 thoughts on “Catrice – Feathered Fall, nová limitovaná edice

  1. Moc se mi líbí všechny tři věci, dneska jsem se šla podívat, že třeba vezmu aspoň topper… a u nás v Rossmannu nic. Tak mám smůlu, no. 🙂 Pořád tam trčí minulá bronzová kolekce.

Zanechat Odpověď

