Co přibylo v listopadu a soutěž!

Už tu máme zas prosinec, nevím, kam se ten listopad poděl. To ale znamená novou bilanci nejen kosmetických produktů. I když jsem v listopadu nakupovala hodně, musím se pochválit, protože se jednalo především o vánoční dárky pro ostatní, nebo i pro mě (ty ale poctivě rozbalím až pod stromečkem). Podařilo se mi tak vyhnout prosincovému šílenství v obchoďácích a sháněním nesehnatelného na poslední chvíli. Teď už ale pojďte na čumendu, jestli vás měsíční novinky baví u ostatních blogerek stejně jako mě.

Začnu mírně nekosmeticky. Konečně se mi asi po třech letech podařilo sehnat kozačky bez podpatku, které by splnily mé vysoké požadavky na zimní botu. Rozumějte, nemám ráda zimu, nemám ráda zimní módu a už vůbec nemám ráda zimní boty. Kozačky na podpatku se mi ještě občas líbí, ale bolí z toho hnáty. Kozačky bez podpatku a bez šněrování mi evokují holiny a navíc v nich se svou úzkou nohou plavu. Kozačky bez podpatku a se šněrováním vypadají poslední dvě sezóny jak pracovní boty pro lesáky (ne v ženském rodě). A když už náhodou nějaké kozačky bez podpatku a se šněrováním nevypadají jako pánská pracovní obuv, není vevnitř ani náznak semiše, natož pak kožíšku, a to prosím vyžaduji i na ťapce, ne jen po stranách. Z toho všeho plyne, že jsem poslední tři roky měla kozačky pouze na podpatku a dokud nebyl sníh, chodila jsem v konverskách. Jo omrzliny se občas konaly.

To jsou ony, kožené Lasocki z CCC, s kožíškem všude, kde má být, ukořistěny s 20% slevou v nově otevřeném OC Quadrio. Nosím je vážně dost, takže už jako nové nevypadají, rozhodně ne po víkendové návštěvě Vídně. Tričko dárek z Porta od mojí kamarádky a milé spolubydlící.

Přesouváme se ke kosmetice. Internetový obchod babybaby.cz, který ode dneška prodává i na kupkosmetiku.cz opět pořádal výprodej kosmetiky Catrice a Essence. Tentokrát jsem z něj byla hodně zklamaná, Catrice tam bylo pomálu, jen nějaké testery stínů a pár zbytků, jinak skoro všechno Essence. Pro sebe jsem ukořistila červenou vysouvací konturku od Catrice: Precision Lip Liner v odstínu 080 Read My Lips!, která už se nedělá.

Z dekorativky mě pak ještě nenechala chladnou limitovaná edice od Catrice Feathered Fall, kterou aktuálně seženete ve vybraných Rossmannech.

Protože šampón od Bione mě nepřesvědčil (neobjeví se tu o něm samostatný článek, protože jsem asi po 4 použitích ztratila odvahu pokračovat, očekávejte ho ale někdy v Pekle) rozhodla jsem se vyzkoušet objemový šampón od Alterry z Rossmanna. Testuji a článek bude. V DMku jsem neodolala sprcháči s vůní kardamomu a vanilky z limitované edice, protože na kardamomu momentálně ujíždím a tenhle sprchový gel po něm vážně voní. A hodí se skvěle i do předvánočního období.

Neodolala jsem ani limitované edici Hruška v karamelu od Yves Rocher, která voní fakt jedle. K dvěma tabletám do koupele a miniatuře sprchového gelu jsem přihodila ještě bledě modrý láček Bleu Aquarelle, který jste mohli vidět už na facebooku. K nákupu jsem dostala krásnou zlatou dózu na čaj.

Díky spolupráci s kosmetikou Saloos jsem měla možnost vybrat si a otestovat některé produkty. Sprchový olej i kokosovou péči už jsem recenzovala, zbývá balzám na nehty. A aby toho nebylo málo, při rozhovoru s panem Haraštou u vína jsme se dohodli na zaslání pár vzorečků k otestování.

Takhle vypadá „pár vzorečků“ podle zastoupení značky Saloos. Šest vzorků balzámů bio karité, několik vzorků čistých bio olejů, sprchových olejů, koupelových olejů, odličovacích i regeneračních pleťových olejů, 10 vzorků esenciálních olejíčků do aroma lampy a k tomu jako dárek dva sprchové oleje v plném balení. Chtěla bych touto cestou mockrát poděkovat, mám co zkoušet a moje okolí také, protože nemůžu sama testovat např. něco na ekzémy nebo na akné, když těmito problémy netrpím. I tak je toho pořád strašná spousta a proto jsem se rozhodla, že udělám radost i vám, mým čtenářkám (nebo i čtenářům?). Aneb, máme tu historicky první zmrzlou soutěž.

Co můžete vyhrát? Jeden sprchový olej (recenze zde) v plném balení, výherce si může vybrat mezi vůní Mojito nebo Rakytník-Orange + dva vzorky balzámů bioKarité, na výběr je rakytníkový, levandulový a měsíčkový + 3 vzorky esenciálních olejů Mojito, Eukalypt a Kouzlo Vánoc.

Ale abyste to neměli zadarmo, musíte splnit pár podmínek:

Do komentářů mi napište:

  1. Jaké je vaše nejoblíbenější vánoční cukroví.
  2. Jaký sprchový olej a jaké balzámky byste si v případě výhry vybrali.
  3. A nepovinně cokoliv dalšího vás napadne (třeba co nového jste si pořídili v listopadu vy)

Pokud jste dali like mojí facebookové stránce, můžete si přidat ještě jeden komentář, kde uvedete, pod jakým jménem mě sledujete.

Soutěžit můžete ode dneška do neděle 7.12.2014, výherce vyberu v pondělí 8.12. a vyhlásím v samostatném článku.

Přeju všem krásný advent!

Markéta

Zdroj:

http://www.stuff.co.nz/life-style/weddings/blogs/ready-or-knot/6378350/Surprise-We-re-married

14 thoughts on “Co přibylo v listopadu a soutěž!

  1. moje nej je sdálové a chrousti. Dáváme do obou lískové oříšky, a po tom se tedy fakt můžu utlouct 🙂
    Asi bych si vybrala spíše to mojito, ale zase ve finále je mi vůně jedno 🙂

    Já si nakonec za listopad pořídila většinu věcí z wshlistu, co jsem měla u sebe na blogu 😀 takže asi tak. Ale určitě bych nepohrdla i nějakými tvými nákupy 🙂 Např.. jaký je ten Catrice lak? 🙂

  2. Páni, lidé od Saloosu jsou fakt štědří, to je super! 🙂

    Nejmilejší je mi ve finále asi cukroví doma a s láskou pečené, to mi pak chutná i linecké, které jinak nemiluju. Ale obecně mám asi stejně nejraději kakaovo-kosové kuličky s rumem. Je to rychlovka, umí je udělat i můj muž a jsou moc dobré. :))

    Vybrala bych si orange-rakytník a rakytník a měsíček (aby to bylo všechno oranžový, že ano… :))

    Já jsem ukořistila pár věcí hlavně po internetu, tak ještě čekám, zda to pošta doručí a zda to předá někomu, kdo to nakonec předá mně… (Protože posledně to nechali u sousedů, tohle mě štve…) Takže o Naked Basics, která jde zrovna teď poštou, se malinko bojím. 🙂 A taky jsem ukořistila ten krásný nadlak od Catrice, co jsi o něm psala. 🙂

  3. Nejlepší jsou rozhodně pracny od babičky a teď mám co dělat, abych si pro ně nedošla do sklepa 😀
    Vybrala bych si mojito a balzámky rakytníkový a měsíčkový 🙂
    Listopad byl hlavně o pořizování dárků, takže už musim koupit jenom jeden a mám hotovo! 🙂

    1. Pracny miluje můj brácha, vždycky jich chce udělat aspoň dvojitou dávku. Z dárků už mi chybí jen tři, jeden ještě teda nemám vymyšlený, ale to se podá.
      M.

  4. Nejoblíbenější cukroví? Tak asi ta největší klasika – linecké slepované marmeládou! Právě si dávám první várku, do Vánoc asi nevydrží 😀
    Vybrala bych si rakytníkový olej, protože rakytník můžu všude, a v kombinaci s pomerančem to musí být supr! A balzámek taky s rakytníkem, ať je to komplet!
    V listopadu jsem si pořídila nové zimní boty a z kosmetiky jenom sypký fixační pudr, zbytek byly vánoční dárky 🙂

  5. Nejraději mám klasické perníky, ale jen dokud jsou teplé, čerstvě vytažené z trouby 🙂 Vybrala bych si sprchový olej Mojito a balzámky levandulový a rakytníkový. V listopadu jsem si koupila jen delší teplý svetr a úzké riflo-kalhoty a z kosmetiky nějaké tužky na oči a další rtěnku Milani. A v drogerii micelárku Garnier 🙂

  6. 1)Perníčky! Bez váhání! 🙂
    2) Rakytník olej a levanduli karité
    3)V listopadu jsem si toho koupila z kosmetiky nějak moc…. Moje největší objevy jsou ale balzámy na rty Alterra. Pořídila jsem je v akci v Rossmanu za 30 Kč každý – dělají se ve dvou variantách – moje oblíbené granátové jablko, které voní stejně úžasně jako šampon, balzám na vlasy a krém na ruce stejné „příchuti“, a pak ještě měsíček (který jsem ti, Markét, dnes ukazovala na semináři). Oba jsou snad bezkonkurenčně nejlepší balzámy, které jsem kdy měla, a že jsem jich neměla málo. Musíš zkusit!!!!

    Nevím, jak to funguje, ale na FB tě sleduju a laikuju taky 😉

    S tím šamponem od Bione je mi to líto 😦 Kupovala jsem ho s nejlepším vědomím… Dohromady jsem měla 3 druhy a všechny jsem někomu dala, protože mi z nich padaly vlasy. Ale nikomu jinému ne a snad všem vyhovují! Asi jsme moc rozmazlené 😀

  7. jééé 🙂 musí přiznat, že se Saloosu začínám dostávat na chuť 🙂 pokud by se na mě usmálo štěstí, tak bych určitě vybrala Mojito (jééé už aby bylo léto, nemam ráda zimu:D) a levandulový balzámek, protože musí krásně vonět :)))
    moje listopadové nákupy jsi možná už viděla, byla to pěkná nadílka :)))
    a cukroví už s mamkou pečeme, ale letos opravdu jenom málo, protože se u nás nejí tolik, co dřív 🙂 takže bude klasika – linecké, van.rohlíčky, perníčky, kokosky, išlerské a vosí hnízda :)))

  8. Na sladký moc nejsem takže se nejvíc těším na řízek 😀 ale sem tam taky dostanu chuť takže rohlíčky nebo vosí hnízda to jistěj.V listopadu jsem si na stopro koupila opět nějaké laky.Jo a Mojito by bylo fajn 😀

Zanechat Odpověď

