SpaRitual, Oasis a Tapestry, aneb vánoční laky v podzimní kolekci

Když jsem si v říjnu udělala malé Vánoce, netušila jsem, jak dobře jsem udělala. Podzimní kolekce minilaků od SpaRitual totiž obsahuje dva, které jsou podle mě skvěle vánoční a zimní. Bude to hodně o fotkách, takže kdo nerad čte si dnes přijde na své. A ještě se prosím nepodivujte nad barvou mých rukou, tak to prostě v zimě je…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Začnu modrým Oasis, na který jsem se z celé kolekce těšila asi nejvíc a nakonec mě docela zklamal. Jak už asi víte, celá kolekce Wander se skládá z matných laků, které ale obsahují shimmer, třpytečky, nebo jak se tomu říká. Z hnědozlatého Starry Night jsem byla v matné verzi úplně unešená, Oasis v matném provedení nějak nevyniknul. V lahvičce vypadá naprosto neodolatelně, temně modrá tekutina se spoustou indigově a královsky modrých částeček.

Při lakování taky vypadá krásně, jenže když uschne, ty třpytečky se někam schovají a muselo by asi fakt pražit slunce, aby vykoukly. Takže ve výsledku je Oasis krásně temně modrý matný lak, jenže by jaksi mohl být ještě krásnější.

Z konzistence jsem taky nebyla úplně unešená, ze tří Wander laků, které jsem si pořídila (růžový Arroyo někdo najde pod stromkem) byl nejhustší a nejrychleji matněl. Napoprvé se mi tak hodně nepovedl nalakovat (dávala jsem moc tenkou vrstvu a lak mi vytvořil nerovnoměrný povrch), že šel rovnou dolů. Takže jsem podruhé rovnou musela nanášet tlustší vrstvu a pracovat precizně od začátku, což s krásně malým štětečkem nebyl zas takový problém, ale zase jsem na větší nehty musela namočit i třikrát. Schnutí bylo podobně otravné jako u Starry Night, hodinku klidu a pak ještě raděj opatrně.

Protože mě prostě bohužel finiš Oasis nenadchnul, příště ho zkusím s lesklým topcoatem. Využila jsem ho ale jako podklad pro efektový lak z kolekce Feathered Fall od Catrice a budu vás s ním otravovat ještě jednou, protože je prostě božský! Vzhledem k tomu, jaké jsem si teď pořídila šaty na Vánoce, nejspíš budu mít tuhle kombinaci u štědrovečerní večeře…

Konečně se dostávám k červenému Tapestry, který naopak v matném provedení vypadá krásně a v lesklém se mi na swatchích moc nelíbí, protože pak přestává být tak originální. Vzhledem k mé barvě rukou červených laků moc nemám (zatím), protože mám pocit, že mi tu červenou ještě zvýrazňují. Tapestry ale tolik ne. Je to  opravdu vánoční červená bez studeného nebo teplého podtónu se spoustou červených částeček. Matný efekt z něj dělá fakt elegantní záležitost.

Ze všech tří laků je nejtekutější a asi se mi i nejlépe lakoval, i když díky tekutosti trochu zatékal do kůžičky. Při schnutí se taky raději dejte načas, i když byl asi nejrychlejší ze všech tří.

Jestli se vám laky líbí, neváhejte a mrkněte na stránky SpaRitual, protože tam od zítřka startují 20% slevy.

Jaká je váš oblíbený vánoční lak?

Markéta

4 thoughts on “SpaRitual, Oasis a Tapestry, aneb vánoční laky v podzimní kolekci

  1. Mám oba dva, nelakovala jsme zatím ani jeden, ostuda jsem 😀 Zajímavý, že neschnou zas tak rychle, obvykle bývají matné laky rychlíci 🙂
    Vánoční? Jednoznačně China Glaze Ruby Pumps 🙂

Zanechat Odpověď

