TAG: Vyber si jen jednu

Před nějakou dobou jsem u zahraničních blogerek narazila na Tag: You can pick only one. V podstatě jde o to, že v každé kategorii si můžu vybrat jen jednu značku nebo produkt. Tag se mi zalíbil a řekla jsem si, že se k němu někdy dopracuju a tak tady je :).

Kdybych si mohla vybrat jen jednu/jeden

1. drogérkovou značku?

Bez váhání Catrice. Značka má podle mě vyvážený poměr cena-výkon a až na pár mizerných produktů jsem s nimi hodně spokojená. Líbí se mi jejich obaly, které jsou i dost bytelné a pravidelná dávka limitovaných edic, na kterých ujíždím. Zaručeně doporučuju tekutou linku, tlustopastelky a Ultimate Colour rtěnky. Laky mají poslední dobou hrozné štětečky a některé odstíny nechtějí schnout, ale mám je i tak ráda. A pokud potřebujete důkaz místo slibů… no moje Catrice sbírka mluví za vše, a to ještě přibyde něco pod stromkem.

2. high-end značku?

Marně přemýšlím, protože high-end produktů moc nemám. Vyhrála jsem jednu tlustopastelku od Clarins, která není špatná, ale Catrice pastelky jsou úplně stejně dobré. Mám jednu tvářenku a stíny od Inglotu, obojí parádní a skvěle pigmentované. Z pečující kosmetiky jsem snad nezkoušela vůbec nic. Jsem hold študý chudent a navíc se raděj matlám přírodní kosmetikou.

3. primer?

Žádný, používám minerální makeup, tak mě silikonové mastičky nezajímají. Zato ale musím používat bází pod oční stíny, a tady u mě jednoznačně vyhrálo profláknuté ArtDeco. Stíny s ním drží a drží, a to i když se jedná o stíny horší kvality. Hledání báze pro mě bylo peklo, protože většina je založená na silikonech, které mi na oči nesmí. V ArtDecu ale nejsou, jen škoda, že obsahuje parabeny.

4. rozjasňovač?

Rozjasňovač vlastním právě jeden. Sypký z jakési limitky od Catrice. Nějak jsem zatím rozjasňovačům nepropadla. Rozhodně bych ale chtěla vyzkoušet Cindy nebo Mary Lou od the Balm.

5. make-up, bb prostě to co dělá z xichtu obličej?

Rozhodně minerální make-up od Lily Lolo v odstínu Blondie. Pleť sjednotí, lehce skryje nedostatky a nevypadá jako maska. Jako bonus obsahuje jen namleté minerály a pigmenty a nanáší se fofrem kabuki štětcem.

6. korektor?

Asi budu vyhoštěna z kosmetického světa někam daleko předaleko do vzdálených galaxií, ale já žádný nepoužívám. Ne, že bych nepotřebovala zakrýt kruhy pod očima, ale mám několik problémů. Zaprvé se bojím v okolí očí používat silikon a většina korektorů ho obsahuje, zadruhé se mi za něj nechce vysolit nehoráznou pálku, za třetí se bojím výběru odstínu (v drogérii vám neporadí) a za čtvrté kvalita drogérkových korektorů je podle všeho hodně variabilní. Takže pokud mi někdo poradíte nějaký funkční světlý korektor bez silikonů, který zaručeně musím mít, uděláte mi velikou radost.

7. bronzer?

Hm… zdá se, že mě asi patlání prášků a mastiček na xicht obecně nebere. Bronzer nepoužívám, mám jedny bronzující kuličky od Avonu, které mi asi vydrží celý život, víc takových věcí nepotřebuju.

8. tvářenka?

Mám jich málo, jsem ostudná, ale pomalu rozšiřuji svou sbírku. Vybrala bych si tvářenku od Essence Silky touch blush v odstínu 60 Life’s a cherry. Je to univerzální broskvová, která obsahuje stejné množství růžové a oranžové a velmi decentní shimmer. Překvapila mě i svou výdrží, 8 hodin dává určitě.

9. pudr?

Opět viz bod 7. Prášky na xicht mě neberou, pudr jsem snad ani nikdy neměla. A navíc s minerálním make-upem mi připadá použití pudru zbytečné.

10. fixační sprej?

To jako na make-up? Slyšela jsem, že něco takového existuje… stačí to jako odpověď?

11. produkt na obočí?

Příroda mě naštěstí obdařila tmavým výrazným obočím, takže mi neberte pinzetu, nebo budu vypadat jako Brežněv. Když jeden produkt, tak se hold bez toho česacího kartáčku obejdu no…

12. stín nebo paletku?

Nejvíc asi používám zapečené stíny od Catrice, které už se ale od letošního podzimního updatu neprodávají. Nejmíň mám stínu z limitky Siberian Call v odstínu C03 – Rose’s Wood. Neutrální lesklá teplejší růžovo béžová. Stíny se dobře nanášejí, nepráší, neopadávají a s bází, což je u mě nutnost, vydrží celý den.

13. linku? 

Vím, že se opakuju, ale zas Catrice. Ultra Fine Ink Eyeliner a o tom si můžete přečíst víc tu.

14. řasenku?

Moji favoritku Volume Million Lashes od L’Oréal ještě žádná nenahradila. Zvýrazní, prodlouží, lehce zahustí, neslepuje, neobtiskává.

15. produkt na rty?

Proč si mám vybrat jen jeden? A proč házet všechny do jednoho pytle? Bez čeho se ale neobjedu, je balzám na rty, takže všechny moje rtěnky, tlustopastelky, lip laky a bůhví co ještě musí jít stranou. Na rozpraskaných rtech totiž žádný z nich nebude vypadat pěkně. Jsem spokojená s třešňovo-brusinkovým od Alverde, brzo ale zkusím Alterru, kterou si chválí spoustu lidí.

16. lak na nehty?

Cože??? A tady si mám vybrat jeden jak? Tady favorita prostě nemám. Laky ráda střídám jak ponožky. Výběr barev se mi mění podle ročního období, nálady i příležitosti. Důležitá je pro mě hlavně barva, vybírám si kolikrát fakt zvláštní odstíny a pak zjišťuju, že mám doma nedostatek klasických odstínů jako červených, vínových nebo nemám třeba ani jeden černý lak (teď mě láká ten nový od Rimmelu, ale abych to zas nebyla já, je matný).

17. hardware alias kosmetického pomocníka?

Pokud se budeme věnovat jen oblasti obličeje, tak se neobejdu bez mini kabuki štětce od MACu se syntetickým chlupem na MMU. Je to ale univerzální pomocník a bez problému se s ním dá nanést i tvářenka. Pinzetu jsem už naštěstí využila u obočí. Kartáč na vlasy mi ale taky neberte, přírodní dredy nechci.

Pokud se vám Tag líbí, určitě ho taky použijte a pak mi  dejte vědět, ráda si počtu, bez kterých produktů se neobejdete vy. Nebo mi jen napište do komentářů svoje nejoblíbenější kosmetické pomocníky.

Markéta

Zdroje obrázků:

http://www.jokideo.com/funny-cats-there-can-only-be-one/

http://www.thebalm.com/mary-lou-manizer.html

4 thoughts on “TAG: Vyber si jen jednu

  1. to je super TAG, zatím jsem ho nikde neviděla a fakt mě zaujal, takže budu velmi ráda pokračovat 🙂 asi se na něj vrhnu o víkend :))
    a alespoň jsem si početla, co vyhovuje tobě a na Catrice se budu muset více zaměřit, zatím jsem zkoušela jenom ten slavný korektor a pár láčků 🙂

  2. Skvělej TAG. Já korektor používám od Alverde z dm, je celkem levný a hlavně přírodní. Tu linku od Catrice mám v plánu vyzkoušet už dlouho, dík za tip 🙂

Zanechat Odpověď

