Saloos potřetí, bioKarité balzám na nehty

Dnes vás čeká recenze posledního produktu, který jsem dostala k recenzi od společnosti Saloos. Jedná se o bioKarité balzám na nehty a vybrala jsem si ho, protože bojuji se suchými tvrdými třepivými nehty. Jak se mi tenhle balzámek osvědčil se dozvíte v článku.

Balzám je vhodný na péči o nehty a nehtová lůžka. Obsahuje bio bambucké máslo, bio sezamový olej, bio slunečnicový olej, bio dýňový olej, bio jojobový olej, bílý včelí vosk, vosk z rostliny candelilla, lanolin, esenciální oleje a vitamíny E a C. Právě dýňový olej má být výjimečně prospěšný nehtům a vlasům díky vysokému obsahu zinku.

V 19ml kapesním balení se ukrývá opravdu tuhý balzám, který ale dobře ulpívá na prstu a při nanášení roztaje a poměrně rychle se vstřebá, a to opravdu i do nehtů. Voní mi po borovici, eukalyptu a něčem lehce citrusovém.

Ubývá opravu pomalu, i když ho používám i několikrát denně. Mažu s ním kůžičku v okolí nehtu a po odlakování ho dávám na nehet i okolí pro výživu a zatlačení kůžičky. Okolí nehtu krásně vyživuje a hydratuje, i občasné záděry jsou minulostí. Při použití po odlakování se nehty zbytečně nepřesušovaly a když jsme mazala průběžně celý den, nehty se třepily jen minimálně.

Bohužel, i přes jeho skvělé vlasnosi, můj problém se třepením nehtů nevyřešil. Přestože používám šetrný odlakovač a vhodný podkladový lak od SpaRitualu, nehty se prostě třepí a třepí. Skoro si říkám, že jim to lakování asi moc nepomáhá a budu jim muset o vánočních prázdninách dopřát odvykací kůru s notnou dávkou hydratace a olejíčků.

Abych to shrnula, balzámek skvěle pečuje o okolí nehtu i nehet je schopný dobře hydratovat. Bohužel na moje třepící se nehty nemá dostatečný kalibr. Ještě ho ale zkusím používat v kuse bez lakování nehtů. Pokud hledáte něco, co vám pomůže se záděrami, nebo nějaký produkt pro zatlačování kůžičky, bioKarité balzám na nehty můžu vřele doporučit.

Máte zkušenost s balzámem na nehty? A jaké produkty používáte k péči drápky a okolí vy?

Markéta

2 thoughts on “Saloos potřetí, bioKarité balzám na nehty

  1. Velmi dobrý balzám, měla jsem dvě balení. Třetí jsem nekoupila kvůli ceně. Saloos je opravdu ostudně předražený. Už si několik let míchám vlastní balzám, jen dýňový olej a bambucké máslo půl na půl a éterický olej podle nálady. Kapka vit. E místo konzervantu. Mívala jsem (kdysi dávno…) velmi měkké žluté nehty, totálně zničené od lakování. Lakuji stále, ale již na pevné a zářivě bílé nehty, které rostou možná až moc rychle..

    1. Tak to já mám spíš tvrdší nehty, ale balzámky jim prospívají. já teď po odlakování moc ráda dělám kůru, kterou mi doporučila Liška ze Zápisky pro lišku: Olej (nejlíp dýňový, já používám i olivový nebo teď intensive cuticle therapy od Sunny’s body products), med a trocha citronové šťávy.
      M.

Zanechat Odpověď

