Moje vánoční kosmetika

Už se to blíží, za pět dní bez dneška tu máme Vánoce. Nedostatek vánočního počasí vyžaduje zvýšenou aktivitu pro navození vánoční nálady. A tak už týden valím vánoční písničky, do provizorní aromalampičky (alobalová miska na zavařovačce) kapu vánoční vůně, bavím se na vánočních večírcích a ochutnávám cizí cukroví. Zabalila jsem dárky, které jsem prozíravě nakoupila už v listopadu, dala jsem si svařák na Staromáku, práci v laborce zakončila pozitivním výsledkem a teď už se jen těším domů na zdobení perníčku, slepování lineckého a dopečení cookies a pomeračových sušenek. Krom toho mi k vánoční náladě pomáhá i kosmetika, a tak vám chci ukázat moje letošní oblíbence.

Limitované edice od Alverde se letos opravdu povedly. Minimáslíčka jsou krásně hutná a příjemně voní. Nejvíc vánoční je asi skořice – vanilka, která voní jak máslové sušenky, červený pomeranč mě utáhl na vůni pomeračových lipo bonbonků a brusinky s čokoládou jsou krásně slaďoučké (i když tu čokošku v nich necítím).

Co mě ale dostalo úplně nejvíc je limitovaný sprcháč s vůní vanilky a kardamomu. Vůni kardamomu jsem letos propadla, peču s ním, dávám si ho do kafe i do ranní kaše a teď se s ním i sprchuju. Takže když někde ještě na tyhle dvě limitky narazíte, rozhodně neváhejte. S vánočními prázdninami mám ještě spojené dlouhé koupele s knihou, letos si je provoním hruškou v karamelu od Yves Rocher v tabletkách.

Na vánoční večírky chodím zásadně s vánočním líčením. To jsou pro mě třpytivé stíny v klasických odstínech jako třeba od Catrice Ostrich’s Frock z limitky Feathered Fall nebo paletka Hollywood’s Golden Age z loňské limitky Feathers and Pearls. K tomu černou linku, řasenku a červenou rtěnku. Mojí favoritkou je Catrice Step Red Up, když jsem líná vzít si rtěnku tak sahám po barevném balzámu Catrice Cherry-ty. Obojí jsou studené červené, které mi sedí líp než ty s teplým či neutrálním podtónem.

Vánoční manikúra je kapitola sama pro sebe. Držím se klasických barev, tmavě zelený Catrice Hugo Moss, červený z limitky Eve in Bloom a zlato-stříbrný Flapper Style z limitky Feathers and Pearls jdou skvěle dohromady s topcoatem Glitter Bomb v odstínu Midnight Mistletoe od Rimmelu. A pískový O.P.I Solitaire mi připomíná třpytící se prašan.

Jak si navozujete vánoční náladu vy? A jaké jsou vaše oblíbené vánoční kosmetické produkty?

Markéta

6 thoughts on “Moje vánoční kosmetika

  1. hezké produkty, mě třeba naladil teď tvůj článek :)! A píšu si, že musím absolutně koupit ten sprcháč, pokud ještě bude, škoda, že nemám nikde blízko DMko. Jinak na mě dýchá vánoční nálada z trhů, co tu máme, z nakupování dárků :D, z dekorací… už se fakt těším!

  2. Sprcháč od Alverde jsem nějakým nedopatřením přehlídla, budu se po něm určitě muset podívat 🙂 I když po Vánocích se budu mít čím mýt (no jak je ta čeština krásná :D) tak rok, ale je to limitka, tak to neber, že jo 😀

  3. Tuhle trojici máslíček jsem v DM nechala záměrně ležet. Mám ještě ty tři z předchozí limitky, s růžovými víčky 😉
    Hruška s karamelem z YR je luxusní vůně! Moc se povedla. Jen je škoda, že nemají krém na ruce…
    Nevím, z jakého důvodu jsou pro mě letos tyhle předvánoční časy menší stresem, než v loňských letech. V práci už měsíc hrajeme koledy, takže vánoční atmosféry mám víc než dost. Vánoční stromeček letos řeším tújí v květináči z Ikey 🙂
    Jinak můj prosinec se nese v Ziaja náladě – možná už jsem našla šampon, který mi nemastí vlasy!

Zanechat Odpověď

