Christmas TAG

S vánočními TAGy se teď roztrhl pytel, tak se taky přidám s tím od Yvonne a Lišky, protože mi dodává vánoční náladu. Zítra už jsou Vánoce, tak koukejte dobalit poslední dárky (pokud ne snad dokoupit 😉 ), napéct vánočky, ulovit kapra a dokončit poslední přípravy, ať si Štědrý den užijete v klidu a v pohodě.

minions

1. Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?

Love Actually (Láska nebeská), včera jsem ji viděla, bohužel v češtině, takže si budu muset spravit chuť originální verzí. Stejně na ni budem koukat s přítelem, protože je to náš vánoční film. Krom toho mám ještě ráda Tři oříšky pro Popelku, S čerty nejsou žerty a Anděl Páně.

2. Nejoblíbenější vánoční jídlo?

Z klasického cukroví se perou o přední místo vanilkové rohlíčky a perníčky, z netradičního je ale obojí strčily do kapsy italské cantuccini. Z jídla miluju Štěpánskou kachnu a ze štědrovečerní večeře mám nejraději náš krevetový salát jako předkrm. Na kapra mě neužije, letos se mi poprvé podařilo vydupat si, že budu mít pstruha.

ještě že my máme ježíška
ještě že my máme Ježíška

3.  Jaký typ baliče dárků jsi: profík nebo amatér?

Balení dárků nemám ráda. I když to nakonec nevypadá tak příšerně jak v průběhu  balení, za profíka se rozhodně nepovažuju. Nemám ráda přeplácanosti a jsem extrémně náročná na balicí papír. Letos jsem ho sháněla snad 14 dní, všude měli strašné kýče. Nakonec jsem splašila v Marks and Spencerovi červený se sobíkama a k němu zlatou stuhu. I když jsem kvalitu papíru čekala někde jinde, velmi mě potěšila mřížka na zadní straně papíru, protože jsem aspoň balila do pravidelných obdélníků. I když u balení dárků trpím, nadávám, mám izolepu všude atd., svoje blízké bych dárkovými taštičkami neošidila.

4. Jaký byl nejlepší dárek, který jsi dostala?

Jeden z nejlepších dárků byla Teen Barbie, kterou jsem dostala od babičky. Já totiž bárbíny mít nesměla, táta mi je zakázal (prý kýč nebo co), tak jsem si s nimi vždycky hrála jen u kamarádek. Babička mi chtěla udělat radost a taky udělat něco na truc taťkovi. Tahle náctiletá Barbie neměla nožky do lodiček a skoro žádná prsa, ale já ji stejně milovala.

2

5. Jaké štědrovečerní tradice dodržuješ?

Teď už asi žádné. Dřív jsme pouštěli oříškové lodičky a rozkrajovali jablíčka. Jenže od té doby, co u tety strejdova loď odjela od zbytku rodiny a do roka se rozvedli, jsme krapet pověrčiví a už raděj věštby nepokoušíme (no víte jak dopadly v Kytici).

6. Dáváš si novoroční předsevzetí?

Jo, a většinu z nich nedodržím. Od toho podle mě předsevzetí jsou.

7. Kdy ses dozvěděla pravdu o Ježíškovi?

Kdy, už si nepamatuju, možná až kolem sedmi, osmi let. I když už jsem pak ale na Ježíška nevěřila, pořád mi vrtalo hlavou, co jsem to viděla, když jsem byla malá, na Vánoce u babičky. Když totiž zazvonil zvoneček, letěla jsem děsně rychle do obýváku, kde už čekal rozsvícený stromeček s dárky. Krom toho jsem ale zahlédla za oknem prolétnout zlaté jiskry. Zeptala jsem se na to mamky asi až v 15. Ta se mi začala děsně smát a nakonec z ní vylezlo, že za oknem běhal strejda s prskavkama.

8. Oblíbená vánoční vůně?

Jsem čuchač vánočního koření. Perníčky, vanilka, skořice, kardamom. K tomu vůně schnoucího jehličí. Mmmm….

9. Bílé nebo barevné svíčky na stromečku?

Myslím, že jsme mívali červené. Ladily nám se slaměnými ozdobami na stromeček, řetězy z jeřabin a červenými stužkami. Tuhle kombinaci máme pořád, jen svíčky a prskavky už na stromek nedáváme, máme elektrická světýlka (klasická žlutá).

10. Jaké vysněné místo bys o Vánocích navštívila?

Neb nesnáším zimu, která navíc letos ani nevypadá jako zima (jo sníh prý přijde po Vánocích, to už si ho můžou jako nechat), vypadla bych někam do tepla. Nevím jestli přímo na Vánoce (na to jsem zas moc tradiční), ale na Silvestra určitě. Seychely, Maledivy, Thajsko…

Merry

Já na grumpy cat nedám, Vánoce mám prostě ráda. Přeju vám krásné a klidné prožití vánočních svátků, ať toho pod stromečkem hodně najdete a ať nepřijde nějaká vánoční katastrofa v podobě hořícího stromku, připálených kaprů, nevhodného dárku nebo kosti v krku. Tak šťastné a veselé!

Markéta

Zdroje:

http://althomedecor.tk/funny-christmas-pic.html

http://themetapicture.com/christmas-gift/

http://www.pobavime.cz/santa-stop-tady-nadeluje-jezisek/

http://beforeitsnews.com/opinion-conservative/2013/12/merry-kissmyass-2771934.html

http://weheartit.com/entry/group/2896292

One thought on “Christmas TAG

Zanechat Odpověď

