Catrice – limitka Viennart

Jak jste si užili Vánoce? Taky vám přišlo, že to strašně rychle uteklo? Člověk se už dva měsíce těší a pak je to najednou pryč. Každopádně Vánoce znamenají dárky a dárky znamenají také novinky v kosmetickém arzenálu. Dneska vám chci ukázat dva přírůstky od Catrice z limitované edice Viennart, která u nás má být dostupná ve vybraných prodejnách Rossmann během ledna. Já ji sehnala první adventní víkend ve Vídni a stálo mě to velké přemáhání opravdu si ji nadělit až pod stromeček.

Viennart je inspirovaná secesní Vídní (Gustav Klimt, květinové vzory, krajky…). V limitce se můžete těšit na zapečené stíny ve třech odstínech, tři třpytivé rtěnky, voňavý třpytivý pudr s roztomilým rozprašovačem, dvoubarevnou tvářenku, čtyři laky s perletí a zrcátko. Podle mě se skvěle hodí pro nadcházející plesovou sezónu.

Laky mě tentokrát neoslovily, tu perleť prostě nemusím. Rtěnky mě zklamaly přítomností třpytek. Zrcátko jsem si původně chtěla pořídit, ale v obchodě jsem zjistila, že magnet držící obě půlky u sebe není dostatečně silný, a zrcátko už nikdy nezavřete, škoda. Vybrala jsem si tedy pudrovou tvářenku s názvem Floral OrnARTment a zapečené stíny C02 Stunning Stucco.

Tvářenka byla jasná volba od začátku, nemám jich totiž moc, a tahle mě nadchla už tím designem. No uznejte, že ten secesní květinový vzor je opravdu krásný. Obal je klasicky z bytelného průhledného plastu, drží dobře zavřený (i když není zacvakávácí) a zároveň se snadno otvírá a nezničíte si manikúru. Tvářenka je poměrně pevně slisovaná a zároveň velmi jemně mletá a heboučká.

Zhora: smíchané, tmavá část tvářenky, světlá část tvářenky.

Tvoří ji dvě matné barvy světlá růžová s teplým nádechem, která je na kůži opravdu světloučká, a tmavá cihlová. Po smíchání vytvoří růžovou s broskvovými tóny, která podle mě sluší každé pleti. Je středně pigmentovaná, takže při míchání obou barev štětcem a oklepnutí se nemusíte bát, že dopadnete jako Marfuška. Vydrží tak 8 hodin, což je podle mě průměrný výsledek. V balení je jí 6 g a měla by stát 104 Kč.

O koupi stínu jsem původně neuvažovala, přece jen světlých neutrálních odstínů mám pro mě dost. Jenže tuhle perleťovou studenou růžovo-šedo-hnědou jsem doma opravdu neměla. A navíc to jsou zapečené stíny, které mám od Catrice moc ráda, jen je bohužel už ve stálém sortimentu neseženete. Obal je stejně jako u tvářenky s bytelného tvrdého plastu, ale tady je zavírání zacvakávací a jde celkem špatně otevřít. Na stínu byla vyražená třpytivá krajka, která po prvním použití zmizela. Stíny nejsou tak pevně slisované a zapečené jako stíny z minulého stálého sortimentu, jsou ale snad ještě jemnější a hebké a krásně se v plné intenzitě nanášejí na víčko bez opadávání.

A samozřejmě se špatně fotí. Na oku totiž vytvářejí takový 3D efekt, vypadají dobře i bez ztmavení vnějšího koutku. Takže tady vidíte tu krásnou perleť, na oku jsou někdy víc do hněda, někdy do růžova. Na sluníčku se navíc třpytí.

Vydrží na bázi od ArtDeco celý den a pořád jsou stejně krásné jako čerstvě nanesené. A takhle vypadají na oku, tady se víc projevuje růžová. V balení je 1,2 g stínu, měly by stát 104 Kč a kromě mého odstínu bude k dispozici ještě levandulový a zlatý.

Abych to shrnula.Tvářenka asi není ničím výjimečná. Líbí se mi balení, design, barva i to, že je matná. Výdrž je ale průměrná a barva asi také nebude pro milovnice tvářenek, které mají větší sbírku než já, žádné terno. A za mě je také docela nepraktické míchání barev do jedné výsledné. Nevím, jestli bylo záměrem mít tři tvářenky v jednom, ale podle mě jsou barevné fleky moc malé na to, aby šla štětcem nabrat čistě jen růžová nebo červená část tvářenky. Naopak ze stínů jsem nadšená, podle mě svou kvalitou i převyšují cenu. Pokud vás některý z odstínů zaujme, rozhodně do něj jděte.

Jak se vám nová limitovaná edice líbí? Zaujalo vás z ní něco? A co vám udělalo pod stromečkem největší radost?

Markéta

Zanechat Odpověď

