Vánoční dárky a další novinky za prosinec

Tak tu máme poslední den roku 2014 a taky poslední prosincový den. Proto je ten pravý čas na novinky nejen v kosmetice. Musím říct, že v nákupech za jiné než vánoční peníze (rozuměj babičky a tetičky) jsem se dost mírnila. Zato jsem byla asi fakt hodná, protože jsem toho pod stromečkem našla hromadu a pár dárků navíc přibylo ještě k narozeninám. Bude to dlouhé, tak si udělejte nějaký čajos nebo kafíčko a pusťte se do čtení.

Začnu nekosmeticky. Ježíšek mi nadělil nějaké ty cukrářské knihy. Sice se to trochu bije s mým úmyslem trochu se v lednu detoxikovat, ale rok je dlouhý, ono na ně přijde řada. Krom toho mezi ně zabloudil láček Midnight Mistletoe od Rimmelu (jo zapomněla jsem ho vyfotit s ostatní dekorativkou).

DSCN4619

Potřebovala jsem taky oživit šatník a uznejte, že to tričko z Bershky k pečení vyloženě vyzývá. Pak jsem ještě dostala dvě basic trička (HM) a svetr v boží lahvově zelené barvě (Forever 21).

V HMku jsem měla vyhlídnuté dlouhé černé šaty, které mám v plánu letos vyvětrat na ples. Ty tmavě modré krajkové koktejlky jsem si pořídila pod stromeček ve Vídni ve Forever 21 (dost lituju, že tahle značka není i u nás).

DSCN4615

Lámala jsem si hlavu s doplňky, ale Ježíšek mě předběhl. Od kamarádky jsem dostala korálek z Pandory a přítel mě úžasně překvapil Evenstar (hold Pán prstenů je srdcovka).

Na zkouškové jsem dostala pořádnou zásobu čajů a zelená káva se bude hodit na zrychlení metabolismu při lednovém dávání se do formy. A mini ořechy v medu zatím nezmizely jen díky přemíře cukroví.

A to je z nekosmetických novinek vše. Jak už jsem v úvodu říkala, sama jsem si toho moc nepořídila. Potřebovala jsem ale šampón, balzám a deodorant. Po tom, co jsem vyzkoušela šampón od Alterra (není špatný, ale zas mě úplně nepřesvědčil, recenze bude), jsem se rozhodla vrátit k Alverde. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že všechny mé oblíbené výrobky se pyšní označením Nová receptura. Můžu hodit recenze do koše? Uvidíme, zatím nechci dělat unáhlené závěry, ale ten šampón…

K narozeninám od přítelovy mamky jsem dostala dvě koupelové esence, obě nádherně voní. Krom toho mě zlákala Liška na olejíček na nehty, doufám, že to s mými suchými třepivými nehty něco udělá.

Z dekorativky už jste mohli vidět tvářenku a stíny od Catrice z kolekce Viennart. Ve výprodejových stojanech jsem ukořistila  temně vínovou rtěnku od Alverde a ocelově šedý glitrový lak v odstínu Dynamite od Catrice. Ten mám dnes v kombinaci se šedým krémovým na nehtech.

Od kamarádky jsem si k Vánocům přála pětidílný set štětců Bdelium Tools na kouřovky. Jsou z umělých vláken, neskutečně jemné a až na ten zkosený jsou ideálně malé na moje oči. Ten velký zkosený využívám na blending a docela to s ním jde.

A nakonec to nejvoňavější. Přítel mi splnil narozeninové přání a s nasazením obrovského úsilí se mu podařilo sehnat Petite Chérie od Annick Goutal. Nějak podezřele se tahle značka přestala prodávat na všech českých e-shopech, tak doufám, že její prodej obnoví, protože Le Chévrefeuille je vůně bez které nemůžu žít. Zpět ale k Malé třešiňce, její vůně mi evokuje jaro a dětství, je svěží, sladká a vodní, nikoliv ale tuctová. Myslím, že oběma mým Anničkám budu muset věnovat článek. Sice asi nebudu schopná takového barvitého popisu jako třeba Verunky, ale pokusím ze svého slohového já vydat to nejlepší. Obě vůně si to totiž zaslouží.

A to byly všechny moje novinky v inventáři. Na leden si v žádném případě nebudu dávat předsevzetí o nekupování kosmetiky. Bude totiž zkouškové a potřeba se za zkoušky vždy nějak pěkně odměnit. Navíc stojany Catrice už teď hlásí výprodej a já nejspíš neodolám pár maličkostem.

To nejdůležitější na konec. Všem vám přeju parádní Silvestrovskou oslavu, ať vám ráno není špatně, a v novém roce 2015 jen to nejlepší, ať se vám splní všechno, co si zamanete a ať se vás drží štěstí, zdraví, láska i penízky.

Markéta

2 thoughts on “Vánoční dárky a další novinky za prosinec

    1. Ani nevíš, jak jsou heboučké, fakt jsou to mazlíci a dobře se mi s nimi pracuje. Ještě mi nevypadl ani chloupek. Nejsem ale žádný expert na štětce, takže nemám moc srovnání 😉
      M.

Zanechat Odpověď

