Šampón na objem od Alterry

Po Novém roce jsem se konečně zase dostala k blogu. Začalo mi totiž zkouškové, tak ležím v učení a prokládám ho nepříliš plodnou prokrastinací. Recenzi na šampón od Alterry na objem jsem už ale párkrát slibovala a protože už jsem ho skoro dopotřebovala, je načase se mu podívat na zoubek.

Tenhle šampón obsahuje výtažek z bio papáji a bambusu a jako bonus ještě bio mangový extrakt, je bez silikonů a obsahuje slabší pěnidlo než klasické šampóny. Voní tak nějak tropicky ovocně, cítím v tom přezrálý pomeranč nebo mandarinky a ještě trochu multivitamínového džusu. Z téhle vůně tři metry do vzduchu neskáču, ale není nijak vlezlá a z vlasů ji skoro necítím. Z lahvičky na ruku vyleze průhledný tekutější gel, který docela obstojně pění a vlasy hezky umyje.

Tady máte papájovník obsypaný papájemi

Vlasy byly ráno po umytí načechranější, druhý den až tak moc ne, a většinou třetí den večer bylo potřeba vlasy znovu umýt, protože už byly u kořínků lehce mastné. Párkrát jsem vlasy nechala ještě do čtvrtého dne, to už se na ně ale nedalo koukat. Hlava mě po něm naštěstí nesvědila, takže tady obstál na výbornou. Čtvrtý den jako můj oblíbený olivový Alverde tedy nedal a ještě před pár měsíci bych ho zavrhla s tím, že Alverde je jen o dvacku dražší. Jenže Alverde si prosím pěkně inovovalo složení a já zatím zkoumám, jestli se ta změna nějak projevuje a obávám se, že ano, ale na definitivní verdikt si ještě pár dní počkejte.

Tenhle šampón ale dřív než já zkoušel přítel. A samozřejmě jsem ho k tomu donutila já. Chudák ještě stále ve svých 22 trpí na akné, a na hranici vlasů a krku se mu dělaly ošklivé pupeny a boule, které zjevně nijak nesouvisely s pupínkama na obličeji. Tak dlouho jsem mu hučela do hlavy, že si hlavu fakt nemůže umývat obyč sprchovým gelem, až teda souhlasil s experimentem a už se těšil, jak mi řekne: „vidíš, nic to nedělá“. Jenže po pár umytích Alterrou pupence z krku zmizely a boule se zahojily. Takže jsem měla pravdu a Alteří šampón zabodoval.

Složení, v podstatě samé dobré nebo aspoň hodné věci.

Suma sumárum, z vůně šampónu nejsem nadšená, ale nevadí mi. Celkem dobře pění, určitě líp než Alverde (staré i nové složení), vlasy příjemně umyje a nesvědí mě po něm hlava. Vlasy dávají bez umytí tři dny, slibovaný objem ale není nijak výrazný a vydrží maximálně den a půl. Protože jsem ho testovala zmlsaná, nenadchnul mě tak, jak by asi jiné mohl. Musím ale objektivně říct, je to velmi dobrý drogérkový produkt a pokud snesete sulfáty ve složení, nebránila bych se ho aspoň vyzkoušet. Seženete ho v drogeriích Rossmann a stojí tuším něco kolem 50 Kč, často je na něj i sleva.

Zkoušely jste? A taky máte pocit, že když se něčemu inovuje složení, je to většinou k horšímu?

Markéta

Zdroje obrázků:

http://sk.wikipedia.org/wiki/Pap%C3%A1ja_mel%C3%B3nov%C3%A1

3 thoughts on “Šampón na objem od Alterry

  1. Ahoj,
    měla jsem od Alterry šampon s granátovým jablkem a teď mám tuším kofeinový (s červeným víčkem). Oproti inovovanému olivovému šamponu od Alverde jsou ty od Alterry asi lepší, ale myslím, že jsem svého favorita už našla. Bohužel je sulfátový…
    Všechno tohle moje trápení s vlasy začalo právě změnou složení mého oblíbeného šamponu 😦
    Každopádně tenhle ovocný šampon kupovat nebudu, díky za recenzi 😉

      1. Ten vypadá slibně 🙂 Mně teď celkem sedí levandulový od Ziaji se SLES a oranžový šampuk z Lushe se SLS. Zatím tedy nákup další lahvičky na vanu neplánuji 😉
        Jsem ale zvědavá, jak ti ten šampon s třtinovým cukrem sedne. Přece jen bude mít asi šetrnější složení… Ten šampuk mi trošku žere hlavu 😀

Zanechat Odpověď

