Crazy random TAG

To jsem takhle jela domů, že mám po zkoušce, tak si o víkendu najdu čas na nějaký ten článek. V Praze jsem nafotila MMU Lily Lolo, ale až doma jsem zjistila, že na fotky na obličeji jsem se trochu vyprdla a že jsem si nevzala foťák. Co teď? Naštěstí jsem vyhrabala tenhle TAG u Hubaté žáby, který mě fakt pobavil, tak si ho s dovolením vypučím.

Funny-meme-Crazy-people

1) Byla jsi drzá k učitelům ve škole?

Na základce určitě ne, to jsem byla děsně slušně vychovaná a snaživá. Na gymplu mě někteří učitelé prudili, nikdy ale neměli problém přímo se mnou, takže jsem si je nemohla vychutnat. Občas se ale poštěstilo, a pak jsem jim velmi slušnou cestou vysvětlila,  jak moc jsou mimo.

2) Měla jsi někdy záchvat, který si nemůžeš vysvětlit?

Myslím, že svoje záchvaty vždycky chápu. Neříkám ale, že moje okolí taky. Třeba záchvaty vzteku z hladu.

3) Když jíš, jíš s otevřenou pusou nebo zavřenou?

Když si něco dávám do pusy, tak ji otevřu, když žvýkám, zavřu, většinou. Nejsem mravenečník!

4) Jsi schopná letět přes náměstí nahá?

Ne, i kdyby oblečená, lítat neumím.

5) Když jdeš spát, usneš rychle, nebo pomalu?

Když jsem utahaná, usnu rychle. Moje nároky na spánek jsou ale jedna z mých divností. Krom toho, že vyžaduji co největší tmu a ticho, neusnu jinak než na pravém boku zakutaná od krku dolů. I když je v létě vedro, zabalím se tímhle způsobem do prostěradla.

6) Které z těchto věcí, se nemůžeš dotknout: broskev, váza, louka, dřevo, dráty?

S žádnou z těchto věcí jsem kontaktní inhibici zatím nezaznamenala.

7) Jaké slovo jsi vymyslela?

Já jich mám. Víte třeba, co je ohlasnice? Pro neznalé, tak jsem označovala amplióny, které u babičky každý den pouštěly obecní rozhlas a dechovku. Nebo třebas vyčouďávátko. To je odpad ve vaně, případně ale také trysky v bazénu. Netřeba zdůrazňovat, že z obou jsem měla jako malá děsný strach, že mě vycucnou.

8) Tvůj oblíbený jazyk a proč?

Mám ráda angličtinu, protože už jsem ji dotáhla k takové dokonalosti, že o ní nepřemýšlím. A britský akcent u chlapů je sexy.

9) Může se stát, že Tě někdy naštve maličkost?

Když mám hlad, může mě naštvat úplně cokoli. Nakrmte mě, a i já přestanu chápat, proč jsem se tak vztekala.

10) Oblečení z listů nebo hub?

Asi z listů, z hub leze moc breberek.

11) Make-up, nebo raději přírodní?

Když nejsem zrovna na čundru, kde klidně budu běhat jako rozevlátá divoženka, bez řasenky a většinou i linky ven nejdu.

12) Lepicí tyčinka nebo tekuté lepidlo?

Už si ani nevzpomenu, kdy jsem naposledy něco lepila… Měla jsem ale obojí.

13) Had nebo pavouk?

K jídlu? Na mazlení? K obojímu raděj had, dokud to má páteř, je to normální, bezobratlé baštím a mazlím jenom ty mořské.

14) Dáváš přednost spíše plachým či retardovaným lidem?

Abych nikoho neurazila, tady beru retardované jako fakt tupé lidi, ne postižené!
Sama jsem plachá a retardovaní lidé mě plaší ještě víc, takže asi tak…

15) Světle zelená nebo tmavě zelená?

Na sebe tmavou na koukání spíš tu světlou jako nacucaná jarní tráva. Jééé já už chcu jaro!

Taky už se těšíte na jaro? A do komentářu se se mnou klidně podělte, jak to máte vy, nebo si TAG taky vypučte a dejte pak vědět.

Markéta

<a href=“http://www.bloglovin.com/blog/12313229/?claim=3y8xmz4temj“>Follow my blog with Bloglovin</a>

Zanechat Odpověď

