Catrice Blue Skyfall pokus o nailart

Dneska jsem úspěšně složila poslední zkoušku tohodle zkouškového, a tak se konečně dostávám k blogu. Výprodej Catrice jsem už nemohla jen tak přehlížet, a i když jsem si dala stopku na modré laky (nechtějte ani vědět, kolik jich mám), modrý třpytkatý jsem nemohla ve stojanu nechat. Protože jsem ale lakovala před zkoušku, neměla jsem odvahu nalakovat ho na všechny nehty. Tak jsem si trochu pohrála, a nakonec z toho je podle mě docela povedená manikúra, i když puntíčky nejsou úplně pravidelné.

Většinou mám na nehtech jen jednu barvu, pokud možno nějakou krémovku bez speciáloního efektu. Takže můj malý nailart rozhodně není profesionální počin nehtových blogerek. Na manikůru jsem použila již zmiňovaný Catrice Blue Skyfall z řady Luxury Lacqueurs. Je to krásný královsky modrý lak tvořený modrou tekutinou s bílými třpytkami, které hází odlesky až do fialova a v laku jsou i tmavě modré nebo černé částečky, které mu dodávají hloubku. Lak je hustší a perfektního krytí dosáhne ve dvou vrstvách. Bleděmodrý je pak Yves Rocher Luminelle v odstínu Bleu aquarelle a nude je Catrice z limitované edice Thrilling Me Softly v odstínu Discreet.

Mé veledílo jsem zafixovala slovutným NYC turbodry top coatem, který jsem poprvé ukořistila, když už ho skoro nikde neměli, protože končil. A já teda zatím nevím, jestli nadšení z téhle lakovací legendy sdílím. On totiž sice opravdu rychle zaschne a nerozmazává puntíky, jenže mám pocit, že ty barevné laky tak nějak zkřehnou a rychleji se odštěpují.

Jestli vaše srdce prahne po Catrice modrém laku, nesmíte na nic čekat a doufat, že ho na stojanu ještě najdete. Lak se totiž vyprodává za 55 Kč a až přijde nová inovace sortimentu, už na něj budete moct narazit jen ve výprodejovém košíku.

Už se moc těším, až ho použiju někdy na všechny nehty, protože pak už z nich nespustím oči.

Máte rády třpytivé laky? A co nailart, troufáte si, nebo to máte jako já, že puntíky jsou vrchol všeho?

Markéta

Zanechat Odpověď

