Drobnosti za leden

Zkouškové je konečně za mnou, ale i poslední lednový týden byl poněkud hektický a zakončila jsem ho nepříjemnou střevní virózou. Už je mi ale líp, tak jsem se konečně dostala k blogu, konkrétně k novinkovému článku za leden. Samotnou mě překvapuje, jak málo toho je, a to jsem ani neměla v plánu nějak šetřit. Kromě supr yoga kraťasů z HMka jsem si nepořídila žádné oblečení. Nevím, jestli jsem divná, ale strašně nerada nakupuju ve výprodejích, hlavně těch povánočních, všude davy lidí, oblečení na hromadách, prohrabané, neuspořádané, od makeupu… Působí to na mě chaoticky, nebaví mě se v hromadách přehrabovat a šance, že mezi tou hromadou svršků narazím na nějaký, který se mi líbí a ještě v mojí velikosti, je stejně asi taková, jako vyhrát sportku. Nakoupenou kosmetiku jsem hlavně potřebovala, ale taky jsem si pár věcmi udělala radost za zkoušky.

funny-Japan-sale-shopping-mall

Jeden z mých prvních nákupů mě zavedl do pražského obchůdku Greenweave, protože mi došel minerální makeup od Lily Lolo a po velkém zklamání z inovovaného složení Alverdího šampónu, jsem hledala novou alternativu. Lily Lolo mě mile překvapilo novými obaly, které jsou minimalistické a líbí se mi mnohem víc, než ty původní. Z šampónů mě pak zaujal objemový Brown Sugar od Urtekramu, poctivě testuji a recenze vás nemine.

A protože jsem se před Vánoci nestihla sejít s mou milovanou sestřenicí, vánoční dárky jsme si předaly až po novém roce. Vybrala mi krásný modrý lak od Catrice Keep Pool (který momentálně seženete ve slevě) a vlastnoručně mi vyřezala a namalovala rybičkové náušnice (jó je super mít sestřenici umělecky nadanou).

Za zkoušky jsem nemohla odolat nádhernému modrému třpytkovému laku Catrice z řady Luxury Lacquers v odstínu Blue Skyfall. A protože mi došel oblíbený brusinkovo třešňový balzám na rty od Alverde, rozhodla jsem se zkusit vychvalovaný balzám od Alterra. Pokud vím, všichni chválí hlavně ten s granátovým jablkem, ten ale byl zrovna vyprodaný, a tak jsem dala šanci tomuhle heřmánkovému. Potěšilo mě, že v podstatě nijak nevoní, upřímně ten granátový mi až tak nevoněl, když jsem ho u kamarádky očuchávala. Je hutnější než Alverde, na rtech vytváří takový tekutý voskový povlak, který poměrně dlouho vydrží. Myslím, že ho mažu méně často než jsem nanášela brusinkový. O rty pečuje a jsem s ním spokojená.

A jako poslední jsem neodolala novému balzámu od Yves Rocher, protože ta malinová vůně je prostě božská. Tyčinka je sytě růžová, ale na ruce nijak výrazně nebarví. Na rty jsem ho ještě nevyzkoušela, už se ale moc těším

Když na to teď koukám, uvědomila jsem si, že jsem zapomněla vyfotit úžasnou šálu, kterou jsem ještě dostala k narozeninám od kamarádů. Přezdívám jí deka a do nadcházejících mrazů se bude zaručeně hodit. A pak taky velké zklamání z narozeninového dárku od Yves Rocher k věrnostní kartičce. Čekala jsem nějakou kosmetiku, ale konala se toaletní taštička ještě ke všemu v příšerném třpytivě fialovém provedení, bleh!

Jaké byly vaše lednové nákupy? A jak to máte s povánočními slevami, milujete nebo nesnášíte?

Markéta

Zdroje

http://themetapicture.com/sales-started-in-japan/

Zanechat Odpověď

