Lakovací TAG

Dozrál čas ukázat vám mou lakovou sbírku. Sama se divím, jak se mi za poslední rok rozrostla, hold blogová masáž funguje dokonale a na limitované edice taky slyším. Navíc lak z drogérky je vždycky fajn drobná odměna po zkoušce…
fabulous

1) Kolik laků vlastníš?
40 barevných, 1 basecoat a dva top coaty

2) Jaká je tvoje oblíbená značka, jaké značky nakupuješ?
Nejvíc laků mám od Catrice, a to hlavně z limitovaných edic, které mě vždycky nalákají na krásný design lahvičky. Štvou mě ale některé jejich štětečky. Nakupuju je buď v Rossmannovi anebo na výprodeji. Jinak nakupuju hlavně v drogériích, ale už se ke mně dostal i SpaRitual z e-shopu.
3) Jaký je tvůj nejoblíbenější lak? Jaký nejvíc nosíš?
Ne, že bych měla některý lak kdovíjak vynošený, ale docela často lakuju tuhle narůžovělou nahotinu Meet Nudy z loňské limitované edice Une, deux, trois. Líbí se mi, jak po ní vypadají nehty upravené a hlavně mi nevytahuje červený podtón mých tlapek. A nejoblíbenější lak asi nemám, záleží zrovna na náladě.

4) Jaký druh laku máš nejradši?
Krémovky, podle mě vypadají nejelegantněji a když jsou ještě v nějakém lehce úchylném odstínu, jsem naprosto spokojená. Mezi moje nejúchylnější odstíny řadím čokoládově hnědou, lahvově zelenou anebo šedou, překvapivě všechny na nehtech vypadají parádně. Pak mám taky moc ráda matné laky, ale štve mě, že nevydrží tak dlouho.
5) Jaký druh obvykle nevyhledáváš?
Nemusím shimmer a perleť, zvlášť ve světlých a červených lacích. Působí na mě lacině.
6) Jaký je tvůj nejnovější? 
Catrice Blue Skyfall, nádherná třpytivá záležitost v královsky modrém odstínu, který už seženete jen ve výprodejových košících.

7) Jak skladuješ své laky?
V krabičce od Ladyboxu a od dárkového balení čaje. Mám je tam pěkně na stojáka a seřazené od nejstaršího po nejnovější… trochu OCD (obsessive compulsive disorder).

8) Jaké laky si plánuješ pořídit?

Tenhle TAG mi pomohl uvědomit si, jak málo červených laků vlastním. Takže plánuju nějakou hodně tmavou červenou. Zato si musím dát blok na modrásky.
9) Kupuješ si odlišné odstíny nebo podobné? Jaké odstíny preferuješ?
Modrá je dobrá, už je to tak.
A všecky jsou úplně jiné.
10) Mění se tvá paleta dle ročního období nebo spíše s příležitostí?
Asi jo, ale hlavně jde o to, na jakou barvu mám zrovna náladu. Většinou ale s blížícím se jarem lakuju světlé pastelky, v létě pořádné barvičky, hlavně modrou a zelenou, na podzim mě to táhne k tmavým odstínům, v zimě k tradiční červené a třpytkám.
Na zkoušky volím spíš nenápadnější odstín, na ples budu ladit s make-upem, na retro párty jsou hodila bílé puntíky na červený podklad…
11) Ladíš laky s oblečením a make-upem?
Někdy jo, ale jen ten první den, pak už to neřeším.

12) Používáš laky denně nebo jen na speciální příležitosti?

Záleží, jak mám zrovna náladu lakovat. Někdy nemám nehty nalakované třeba čtrnáct dní v kuse (krom péče), někdy měním lak co 4 dny.
 
13) Jaký lak používáš nejméně?
Mezi mými laky jsou dva, které jsem ještě nikdy nelakovala. K tyrkysovému O.P.I jsem se v létě nedopracovala, ale předpokládám, že ho budu používat ráda, proto sem nepatří. Lak, který asi nikdy nenalakuju je texturovaný šedý od Jordana, protože si myslím, že bude vypadat jako beton. Catrice Mint Me Up vypadá v lahvičce moc pěkně a zajímavě, mátová se zlatým shimmerem, ale na mých nehtech vypadá, jako bych měla plíseň. Takže ten už asi nikdy nenalakuju.
14) Máš nějaký lak, který by sis chtěla pořídit?
Chtěla bych nějakou tmavou červenou až vínovou. Docela mě láká SpaRitual Feel the Earth Move anebo Kiss the Cook. Docela mě taky zajímají laky od Art Deco.
15) Kolik jsi nejvíc utratila za lak?
Nejvíc jsem utratila za SpaRitualí mini sady a Protein Boost. SpaRitual mini lak vyšel asi na 115 Kč jeden, což je za 5 ml spousta peněz. Jsem z nich ale nadšená.
16) Které obaly laků se ti nejvíce líbí?
Líbí se mi minimalistické lahvičky Catrice. Zvlášť některé obaly z limitovaných edic mají parádní nápad. Matná krajka nebo paví pero, keltské ornamenty, retro vzory nebo třeba zlaté žilkování. Hranaté obaly Luxury Lacquers jsou zas elegantní.
17) Je nějaký lak, který sis koupila vícekrát? 
Zatím ne, i když minilaky Luminelle od Yves Rocher jsou žhavými kandidáty, protože mají jen 3 ml a skvělé vlastnosti.
Už jste někdy vypotřebovaly nějaký lak do dna (krom base a top coatu samozřejmě)? A taky máte nějakou barvu, kterou můžete mít v milionech provedeních a pořád nebudete mít dost?
Markéta

Zdroje:

https://www.pinterest.com/nonudenails/funny-nail-artpolish-quotes/

2 thoughts on “Lakovací TAG

  1. no tedy slušná sbírečka 🙂

    A máš dobré, že modrou vybíráš pokaždé jinou, já nedávno zjistila, ž si u modré vybírám až moc podobné odstíny a když pak potřebuji klasickou, tak nemám 😀 docela pak prekérka 😀

    Jinak 115kč za miniaturu je dost, teď stojí 127… ale upřímně, tolik vychvalované Loreal laky mají 5ml taky a cena se pohybuje od 100 do 140kč a max factor nemá ani 4 ml a taky je cena podobná jako loreal a tam to většině lidem nesepne, že je to na počet ml dost drahé.
    Za dva loreal mám plný 15ml lak od spa 🙂

    catrice laky mne lákají, já jich mám relativně málo, ale dost mi vadí, že se dají sehnat jen v rossmannovi, nejbližší mám 35km.

    a těším se, až budeš za čas dělat upgrade

    1. Díky, hlavně ty SpaRituálí mrňousci mají zajímavé odstíny a minimálně 3-free složení, to co se za podobnou cenu sežene v drogérii je dost nuda a složení tam kolikrát člověk nedopátrá.
      Navíc ne každý rossmann má Catrice :/. U Catrice mě štve ještě to, že každý odstín se chová jinak, některé vyloženě blbě schnou a člověk to v obchodě nemá jak odhalit. Ale jsou 5-free, což je supr.
      M.

Zanechat Odpověď

