Yves Rocher řasenka Sexy Pulp

Někdy minulý rok jsem si udělala věrnostní kartičku u Yves Rocher a hned k prvnímu nákupu jsem dostala zdarma řasenku Sexy Pulp, která by měla zajistit ultra objem. Protože nikdy nemám otevřeno víc řasenek najednou a vždy nejprve dopoužívám jednu než načnu druhou, trvalo mi, než jsem se k otestování Sexy Pulpy dostala. Teď už Sexy Pulpu nějakou dobu používám a tak je tu pro vás recenze.

DSCN4702

Řasenka je v tmavěmodrém obalu s růžovými a stříbrnými popisky. Růžovou nemusím, ale tmavě modrá mému oku lahodí. Po otevření mě překvapil obrovský kartáček tvaru přesýpacích hodin s neuvěřitelně jemnými a hustými umělými chloupky. Na jednu stranu mám moc ráda umělé hřebínky, na druhou stranu jsem se ještě nikdy s takhle velikým  a hustým kartáčkem nesetkala, tak jsem měla trochu obavy, co to bude nebo nebude dělat. Při vysunutí kartáčku se na špičce zachycuje poměrně velké množství barvy, kterou je třeba otřít o hrdlo řasenky. Řasenka má takovou tušovou vůni, která mi nevadí (ano vím, že je zvláštní čuchat k řasence, ale některé mi vyloženě smrdí a nemůžu je pak používat).

DSCN4705

S kartáčkem se i přes jeho velikost pracuje dobře a hodí se i na spodní řasy. Po prvním použití se ale dostavilo zklamání. Takhle si Yves Rocher představuje objemovou řasenku? Velmi jemné a husté chloupky mezi sebe totiž řasy nepustí a tak opravdu omalovávají každou řasu zvlášť a rozhodně se nemusíte bát slepování. Jenže taky v jedné vrstvě pouze řasy obarví až do průhledných konečků, prodlouží, ale v žádném případě nezahustí.

Přemýšlela jsem, co s tím. Řasenka dělá krásný přirozený efekt, ale já jsem zvyklá na L’Oreál Milion Volume, která krom prodloužení a neslepování dodá v jedné vrstvě i objem. A tak přestože jsem to dosud nikdy nemusela dělat, použila jsem druhou vrstvu. A světe div se, ve dvou vrstvách už se objem dostaví a bez slepování, což je podle mě největší plus řasenky. Jakoukoliv řasenku, kterou jsem kdy měla, jsem ve dvou vrstvách nanést nemohla, protože se prostě řasy začaly slepovat. Nutno ale dodat, že u žádné z řasenek, jsem na svoje husté řasy dvě vrstvy nepotřebovala.

012
Bez řasenky, jedna vrstva a dvě.

S řasenkou ve dvou vrstvách bych byla spokojená, jenže jsem si všimla, že se mi obtiskává pod oko. Prostě už po hodině nošení mám pod vnější půlkou oka takový šedý stín. Zajímavé je, že když se ho zbavím, obvykle se už nový nevytvoří, stejně mi to ale vadí a musím stále myslet na to, abych si po nějaké době řasenku překontrolovala. Nevím, jestli se bude pod oko obtiskávat pouze v jedné vrstvě, tak ji ale nosit nechci. A taky nevím, jestli tenhle problém nemám jen já, protože jsem jinde četla nadšenější recenze.

Suma sumárum, řasenka stojí 385 Kč, ale Yves Rocher má pořád nějaké slevy (třeba teď) a navíc věrnostní program a slevové kupóny… I tak bych si ale řasenku znovu nekoupila, protože podle mě má objemová řasenka dělat objem už v první vrstvě a ne až ve druhé. Kdyby tak suverénně nehlásala ultra-volume, tuhle drobnost bych jí odpustila, protože opravdu krásně odděluje řasy a pokud někdo hledá přirozený efekt, je to to pravé ořechové. Nanášení dvou vrstev je sice maličkost a pro řadu z vás určitě i běžná praxe, pro mě je to ale krok navíc, který mě nebaví. Nejhorší nešvar je ale pro mě obtiskávání, které u řasenky nechci a neodpouštím. Takže za mě ne, ale víte, jak je to s řasenkami, každému bude vyhovovat něco jiného.

Zkoušeli jste Sexy Pulp? Yey nebo ney?

Markéta

6 thoughts on “Yves Rocher řasenka Sexy Pulp

  1. Ahoj,
    zkušenost mám úplně stejnou.
    Řasenka na řasách prostě nedrží a opadává pod oko. Měla jsem kvalitnější řasenky do stovky, tuhle už znovu fakt mít nemusím 🙂

  2. Tak to je škoda, že ti nesedla. Já si pochvaluji málokterou řasenku a tahle mě fakt nadchla. To ale jen potvrzuje, že každému sedí něco jiného 🙂

  3. Ja som s touto riasenkou bola veľmi spokojná, pretože dodala riasam krásny objem a to tým mojim dodá fakt máloktorá, neviem, nečakala som žiaden zázrak, ale prekvapila ma a to veľmi. Navyše nevyschla ani po 4 mesiacoch, ale po 3 začala z rias opadávať, takže som ju potom používala už len občasne, keďže nosím šošovky tak žiadnu riasenku nepoužívam dlhšie ako 3 mesiace ak začne opadávať tak už vôbec nie.

    1. To už jsi druhá komu sedla (krom těch pozitivních recenzí, které už jsem jinde četla) 😀 . Tak jsem asi divná :D, anebo jsem prostě jen zmlsaná L’Oreálkou, která je pro mě úžasná.
      M.

Zanechat Odpověď

