Tak trochu francouzské nákupy za únor

Ano, vím, že únor je nejkratší měsíc v roce, ale stejně mi přišlo, že utekl nějak rychle. Aspoň se ale už blíží jaro, slunce taky svítí jinde než za mraky, kvetou sněženky, na ptačí samečky lezou námluvy a já už jsem nalomená uklidit zimní boty. A protože únor a kalendářní zima dneska končí, jsou tu moje drobné nákupy.

V první řadě jsem potřebovala řasenku, protože Sexy Pulp mě úplně nepřesvědčila a hlavně se blížil ples a já tam nechtěla neustále kontrolovat, jestli nevypadám jako medvídek panda. Volba padla na L’Oréal Volume Million Lashes Excess, kterou vychvalovala Černá Moora. Normálně nerada experimentuju, ale když jsem spokojená se základní Volume Million Lashes, řekla jsem si, že to risknu. Až na trochu delší kartáček jsem zatím s Excess moc spokojená, ale zatím nejsem schopná posoudit, jestli je pro mě lepší nebo horší než zlatá klasika.

Pomalu mi taky začaly docházet sprcháče, a tak jsem byla nadšená z únorového letáku věrnostního programu Yves Rocher, hned jak jsem ho viděla na instagramu. K nákupu nad 50 Kč 400 ml sprcháče za 140 Kč? Sem s tím. To bych ale nebyla já, abych neměla maximální smůlu a leták mi do schránky ne a ne přijít. Nevím, jestli ho ztratila pošta, nějaké pošťačce se moc líbil anebo nastala chyba už u Yves Rocher, každopádně se mnou celou situaci vyřešili a poslali mi leták na e-mail. Výsledkem byl nákup grepového sprchového gelu a k tomu jsem vzala jako dárek malinový. Prostě už to jaro lákám všemi možnými i nemožnými způsoby.

Při jedné takové prokrastinaci mě napadlo, že bych si mohla objednat nějaké vzorky parfémů. Do užšího výběru postoupili tři Hermésovy zahrady – proslulá Sur Le Nil, Mediterranée a Sur Le Toit, od Annick Goutal její prvotina Eau D’Hadrien a ještě Nimfeo Mio a nakonec Bvlgari Thé Rouge, protože jsem konečně našla něco, co obsahuje ve složení vlašské ořechy (zatím se ale obávám, že je vůbec necítím). Asi nemusím zdůrazňovat, že takové očuchávání je lehce sebedestruktivní, protože může vyústit v nutnost některou z vůní si pořídit.

Posledním drobným nákupem byly dva laky z Rossmannu, za které může jediné, slevy. Konečně jsem si tedy pořídila černý lak Rimmel – Black Out (za 25 Kč) a protože si v matném efektu libuju, tak matný topcoat od L’Oréal (za 75 Kč). S oběma laky se dobře pracuje, jen Rimmelu bych vytkla ten obří štěteček. Jen tak tak jsem s ním schopná čistě nalakovat malíček a to mám i kamarádky, které mají nehty ještě užší než já. Mimochodem, L’Oréal láčky budou příští týden v Rossmannu v akci 1+1 zdarma a bude k dostání i limitka k jistému šedému filmu, který mě tedy nezajímá, ale šedou a laky já ráda.

Černé matné nehty jsem nakonec měla včera na plese. Původně měly být doplněny ještě 3 stříbrnými tečkami u nehtového lůžka, na to už ale jaksi nezbyl čas… Nevím, jestli se mi nakonec matný efekt na černé 100% líbí, ale matný topcoat dělá co má, dobře schne a děsně se těším, až ho využiju přes nějaký třpytivý lak anebo přes jarní pastelky.

Když teď ten článek dopisuju, všimli jste si té převahy francouzských značek a názvů? A jaký byl váš únor?

Au revoir!

Markéta

2 thoughts on “Tak trochu francouzské nákupy za únor

  1. já bych tomu Rimmelu vytkla šíleně zastřižený štěteček 😀 nevím, jestli mám nějaký vadný kus nebo co, ale to byla hrůza 😀 ztrácela jsem nervy 😀

Zanechat Odpověď

