Neunikla jsem… 50 odstínů šedé podle L’Oréal

Ano, jsem pokrytec. 50 odstínů šedi šlo mimo mě, jakýsi úryvek, který jsem četla v hlubinách internetu mě pouze utvrdil v tom, že takový brak nemá smysl číst. Smysl natáčení filmu ke knize kvalitativně odpovídající Stmívání je asi takový jako bylo natočit Twillight… peníze. A s tím se samozřejmě pojí obrovská marketingová kampaň, které se chytily i kosmetické značky. No a přidejte k tomu ještě akci 1+1 zdarma na laky a je jasné, jak to se mnou dopadne. Ano, zcela pokrytecky si samozřejmě laky pořídím. Takže tu dneska mám manikůru a první dojmy z dvou laků z aktuální limitované edice L’Oréal, které jsou právě dostupné v DM i Rossmannu.

Musím říct, že se kolekce opravdu povedla, jen se šedými odstíny podle mě přišla v tu nejnevhodnější dobu. No řekněte, netěšíte se už všichni na jaro, a tak ho přivoláváte pastelovými odstíny nadrápcích, na očích i na obleční? Z asi 5 nebo 6 laků s různým efektem jsem si vybrala světle šedivý lak, který láká na voskový efekt (wax effect, který jsem si představovala jako lehce matný). Druhým mým úlovkem je s efektem žuly (očekávala jsem něco jako pískový lak) ve velmi neotřelém odstínu, který mi spíš než šedý připadá jako mix zelené, modré a ocelové (říká se tomu petrolejová?) a obsahuje bílé a černé hexagonky spolu s lesklými střípky v barvě laku.

Mimochodem mě pobavily jak jinak než lehce perverzní názvy evokující různé BDSM praktiky. Moje laky se naštěstí ještě drží při zemi. Voskový nese název Aux Chadelles (O svíčkách), i když tedy netuším, co kapání vařícího vosku na cizí tělo může přinést za zábavu. Jediné vzrůšo, které mě napadá je řev umírajícího tura následovaný ledováním popálenin prvního stupně… Granitový lak se pak jmenuje Masque Lover. Nejspíš se asi podívám na názvy ostatních laků, protože takový spike nebo latex efekt musí stát za to.

Světle šedý „voskový“ lak opravdu přinesl polomatný výsledek, trochu připomínající nehty namočené v horkém parafínu. Líbí se mi jeho světloučký odstín, který vypadá velmi elegantně, čistě a připomíná mi ještě nevypálený porcelán. Lakoval se bez problémů a perfektně kryje ve dvou vrstvách. Bohužel mi ale po nanesení druhé vrstvy vznikly bublinky (jsou docela dobře vidět na malíčku a budou i na dalších fotkách). Tohle se mi ještě už žádného laku nestalo, tak nevím, kde jsem udělala chybu, jestli je to chyba samotného laku nebo jestli třeba jen není kompatibilní s basecoatem Protein Boost od SpaRitual. Schne rychle (i když o fous pomaleji než klasické matné laky), oťuknutí odolává brzy, ale pro důkladné proschnutí doporučuju aspoň hodinku, abyste předešli otiskům peřiny atd. Taky vám tenhle lak neodpustí žádné nedokonalosti nehtu, tak na to dejte při výběru pozor.

Žulového milovníka masek jsem lakovala na prsteník. Opět se lakoval snadno, hexagonky i jiné částečky se rovnoměrně rozprostírají po nehtu a plného krytí dosáhne ve dvou vrstvách. Je opravdu pískový a tak je jeho schnutí podobně rychlé. Schne do dost hrubého povrchu, ale třpytky nikde neodstávájí. Pískový efekt a hrubost mám ráda, tak jsem již nedávala topcoat. Nejdřív mě zklamalo, že v umělém světle se na nehtech tvářil míň zelený a víc šedý než v lahvičce, ale záleží hodně na typu osvětlení. Na sluníčku to opravdu rozbalí a zelené ani modré tóny se nikde neschovávají.

???????????????????????????????

V Rossmannu právě probíhá akce 1+1 zdarma na všechny laky L’Oréal a tuším, že v DM mají také nějakou slevu, pokud byste toužily jen po jediném laku. Já můžu bez váhání doporučit Granite effect. Voskový lak se mi moc líbí, jen zatím nevím, zda jsem si nešvar s bublinkami způsobila sama nebo ne. Jestli se někomu stalo něco podobného, nebo máte tipy, jak jsem si je mohla vyrobit, dejte vědět v komentářích.

Zaujala vás limitovaná edice 50 Shades of Gray? A co šedý film anebo kniha, yay nebo už bylo šedé dost?

Markéta

2 thoughts on “Neunikla jsem… 50 odstínů šedé podle L’Oréal

  1. Já na tyhle laky zrovna včera koukala a pořád ještě váhám, jestli je vlastně chci. I když na druhou stranu, šedá je fajn a hodí se v podstatě ke všemu… Ten voskový se mi moc nelíbí, ten druhý je ale úžasný. Jenže tuhle haldu třpytek odlakovávat pak skoro stojí člověka nervy. Navíc mám pocit, že mám hodně podobný od GS. Ale jak se znám, alespoň jeden si stejně koupím 😀

    1. Jo to odlakování bude peklo, alobalovou metodou to ale snad půjde dobře. Řekla bych, že je podobný GS Mistero Gray, ale ten je víc šedý s teplým nádechem a nemá ty bílé a černé částečky, tenhle od L’Oréal mi přijde odstínem zajímavější. Jsem zvědavá, jestli nakonec odoláš 😀
      M.

Zanechat Odpověď

