Tělové máslo od Alverde, mazací miláček

Konečně víkend, konečně čas pro sebe, konečně čas nalakovat si pořádně nehty a konečně čas na blog. Tenhle a příští týden mám totiž dost časově náročná praktika, rozuměj od rána od devíti a konec za tmy. Včera jsme naštěstí končili už v půl třetí, takže jsem stihla využít vyhrané lístky na veletrh World of Beauty and Spa a trochu provětrat peněženku. Dneska to ale o veletrhu nebude, chci vám povědět něco o mé stálici, a to tělovém másle od Alverde s makadamovým oříškem a bambuckým máslem.

???????????????????????????????

Tohle tělové máslo jsem si koupila jako první věc, když jsem se rozhodla v péči používat výhradně přírodní kosmetiku. Koupila jsem si ho v cestovním 50 ml balení a od té doby ho pravidelně kupuju. Samozřejmě tuhle klasiku prokládám s limitkami jako oblíbenou vánoční anebo před tím tu k 25. výročí. Stejně se ale k makadamovému ráda vracím a často zjistím, že limitované edice nedosahují jeho kvalit. Protože velké balení mi přijde hrozně neskladné a špatně se s ním cestuje, protože limitované edice vycházejí fakt často a protože jsem mazač flákač, kupuju si jen tohle 50 ml balení, které se mi vejde pohodlně do kabelky a na poličce nezabírá moc místa.

Teď už ale k samotnému máslíčku. Voní jemně, příjemně a jedle. Jako máslové sušenky. Má konzistenci hustého krému spíš než vyloženě másla. Roztírá se dobře, ale chvíli trvá než se vstřebá, nejdřív vytvoří takový bílý film, který je ještě potřeba chvíli roztírat, než se vsákne. Pak ale pocit mastnoty zmizí a zůstává jen příjemný hydratovaný pocit. Je hutný a tak ho stačí opravdu málo, na jedno lýtko asi velikost lískového oříšku (ano mazač flákač maže jen lýtka, která jsou suchá od holení).

A víte na co ho ještě používám? Místo krému na ruce. Asi jsem divná, ale většina krémů určených přímo na packy je sice hezky promaže, jenže mi taky vyvolá nezkrotné pocení dlaní, které vede k jedinému možnému řešení, ruce jít umýt. Ale vzhledem k mé práci v laboratoři, kde si často myju ruce a taky mě vysušují rukavice (i když máme ty bez pudru), prostě něčím mazat musím. A Alverdí máslo je k tomu jak dělané, hutné hydratační, bez pocení a samozřejmě přírodní. Což mě přivádí ke složení…

Na první pohled je jasné, proč je tahle kosmetika tak levná. Makadamový olej, bambucké máslo, kakaové máslo a olivový olej najdeme až v půlce složení a není ani poznat, zda jsou za studena nebo za tepla získávané. Na začátku jsou ty levné ingredience jako voda, rafinovaný sojový olej (který maže, ale už v něm není nic krom olejů), glycerin a alkoholy. Svou funkci ale máslo plní skvěle a v téhle cenové kategorii (cca 100 Kč za 150 ml balení) asi nemá konkurenci.

Makadamové máslo od Alverde mám prostě ráda, splňuje u mě všechno od přírodního složení přes vůni a konzistenci až po funkci. Máslo je doporučované pro velmi suchou pokožku, kterou sice nemám, ale myslím, že si s ní dokáže poradit. Tady není nad čím váhat, prostě doporučuji aspoň vyzkoušet.

Zkoušeli jste? Máte raděj tělová másla nebo mléka? A taky máte někdo problém s potivými dlaněmi?

Mějte se krásně a těšte se na nové recenze, testuju jednu aktuální novinku!

Markéta

P.S. Najdete mě i na instagramu pod @zmrzla_i_v_lete, postuju tam hlavně snídaně, procrastibaking, ale i nějakou tu kosmetiku.

6 thoughts on “Tělové máslo od Alverde, mazací miláček

  1. Já tyhle másla miluju a taky je používám jako krém na ruce :o) maximálně mi vyhovují ta malá balení za pár korun, mám je různě po bytě i po kabelkách :o) a navíc to balení je takové roztomilé…

  2. Kdo nevyzkoušel, jako by nežil! Tohle máslo se mnou odchodilo celý vyšší gympl jako dokonalý univerzální krém. Jo, i obličej jsem si s ním mazala 😉

  3. Tohle tělové máslo je naprosto skvělý krém na ruce! 🙂
    Taky se mi zdá, že limitky jsou o něco horší než makadamiové, navíc mi nevyhovuje, že v současnosti se objevují jen v balení po třech, takže je v obchodě ignoruji.
    VIdím, že nejsem jediný mazač flákač, mažu jenom holeně a ruce, zbytek těla se prakticky nevysušuje. Akorát dávám přednost olejům místo krémů.

Zanechat Odpověď

