Colour of the month: meruňková

Taky vás ovlivňují roční období v tom, jaké barvy raději nosíte? Mě hodně, a to mě přivedlo na myšlenku nové rubriky, která startuje tímto článkem. Každý měsíc vyhlásím barvu měsíce a ukážu vám produkty, které v té barvě najdu ve svém arzenálu i s krátkou minirecenzí. Postupně tak uvidíte mojí stále rostoucí sbírku laků, oblíbené stíny a rtěnky, ale taky pečující kosmetiku a možná, že se občas připlete i nějaký ten šperk nebo kousek šatníku. Doufám, že se vám bude tenhle koncept líbit a můžeme začít s březnovou meruňkovou…

Teď na jaře nejčastěji sahám po pastelových barvách, a momentálně mě to nejvíc táhne k meruňkové. Má v sobě nádech léta, a přece je jarní.

Grepový sprcháč od Yves Rocher už mám podruhé. Voní opravdu šťavnatě grepově, necítím z něj žádnou syntetiku a místo SLS obsahuje ammonium lauryl sulfate, který mě míň vysušuje.

Poslední zbyteček balzámu od Catrice z loňské limitované edice Celtica v odstínu C02 Love, Peach and Harmony. Myslela jsem, že bude aspoň trošku barvit, když hlásá sheer lip colour, ale barevný opravdu není. Voní krásně vanilkově, ale vlastnostmi je balzám průměrný a přírodním alternativám se nevyrovná, za ty peníze vskutku nestál. Bonusové body ale získal za nádherné a bytelné balení.

Tenhle zapečený stín byl jedním z mých úplně prvních produktů od Catrice a moc mě mrzí, že zapečené stíny Catrice ze stálého sortimentu vyřadila, jsou totiž báječné (a asi nevypotřebovatelné). Tenhle konkrétní pochází z limitované edice Siberian Call a je to odstín C03 Rose’s Wood. Nepráší, je výborně pigmentovaný a neopadává. Budu se opakovat, ale pokud ještě někde na zapečené stíny Catrice narazíte, nebo budou v nějaké limitce, rozhodně do nich jděte.

A nakonec laky, v meruňkové se mi doma zatím sešly tři. Nejdéle mám ten v pravo. Je opět z limitované edice Siberian Call v odstínu C05 Coral -al -al -al. Kryje skoro už v první vrstvě, já jako perfekcionistka dávám vždy dvě. Je hustší konzistence, má široký štěteček, takže to chce trochu trpělivost, a schne průměrně rychle. Odstín vypadá jinak v každém světle. Ve stínu se chová jako neonka, na slunku je pastelovější.

Další Catrice je z limitky Celtica a stejně jako balzámek je to odstín C03 Love, Peach and Harmony. Tenhle je nejmeruňkovější ze všech a obsahuje jemný zlatavý shimmer. Jsou potřeba dvě vrstvy a schne o něco líp než předchozí.

Catrice - LE Celtica - Love, Peach & Harmony

A nakonec SpaRitual z loňské letní kolekce Drift v odstínu Buoyant. Název je fakt odpovídající, protože mi připomíná barvu vybledlých oranžovočervených bojek na rybářských sítích. Bohužel jsou k plnému krytí potřeba tři vrstvy, neschne ale nijak výrazně dlouho a na nehtech se mi moc líbí. Oproti lakům Catrice je řidší a má tenký štěteček, takže se mi s ním lépe pracuje.

SpaRitual -Drift - Buoyant

A víc jsem toho meruňkového doma nenašla. Taky vás ovlivňují roční období? A jestli jo, jaká barva právě frčí u vás?

Markéta

4 thoughts on “Colour of the month: meruňková

  1. Tak u mě by to byla dost monotónní rubrika. Barva měsíce ledna? Modrá! Únor? Modrá! A bacha, v březnu bychom se odvázali a byla by to modrofialová! 🙂 Meruňková se mi sice líbí, ale bohužel absolutně nesedí k mé chladné letní barevnosti :-/ Ale jedny meruňkové šaty mám, jen se do nich musím aspoň trochu opálit 🙂
    Jaký je ten sprcháč YR? Není to nějaká chemická sbírka? Já že bych ho prubla, když mi pořád chodí nějaké ty kupóny.

    1. 😀 jo modrá u mě taky frčí skoro pořád nejvíc. Ten sprcháč není ve složení tak děsný, zkoukni tu http://www.yvesrocher.ca/control/bath-and-shower/energizing/grapefruit-from-florida-energizing-shower-gel/ bez parabenů, silikonů, šetrnější sulfát, dokonce obsahuje extrakt z aloe vera, jako žádná příroda to není, ale taky žádný superhnus.
      Doporučuju očuchat i další vůně, třeba kafe (tam je sles, ale zas sezamový olej), leknín, magnolii, makadamové oříšky…
      M.

      1. Díky za odkaz! Na můj vkus je tam parfemace na dost vysoké pozici, což zrovna u mě nevěští nic dobrého, ale kouknu na ostatní druhy, třeba to bude trochu lepší 🙂

Zanechat Odpověď

