Shopping v březnu

Jestli vás zajímá, co jsem si nového pořídila v březnu, tak to máte smůlu, protože jsem si nekoupila nic… apríl. A asi dost chabý, ale já stejně nikdy nikoho nedokážu napálit, je na mě moc dobře poznat, když si vymýšlím. V březnu mi toho přibylo docela dost, ale taky je pravda, že jsem většinu věcí potřebovala. A nezůstalo jen u kosmetiky.

I když tou výjimečně začnu… V průběhu měsíce mi došel můj oblíbený meruňkovo citrónový kondicionér od Alverde, který ani po změně složení nezměnil své bezva vlastnosti. A od kamarádky jsem dostala k vyzkoušení a recenzi růžové tělové mléko od Manufaktury.

???????????????????????????????

S přítelem jsme slavili výročí, oba jsme tomu druhému koupili dárek, který můžeme využít oba. Já mu koupila kuchařku, on mně dvě bomby od Lushe. Vlevo je Blackberry Bath Bomb a vpravo s růžičkou Sex Bomb. Sexbomba už padla za oběť a koupel byla příjemně krémová, růžová a voněla po jasmínu.

???????????????????????????????

A konečně se dostávám k veletrhu World of Beuty and Spa. Tam jsem šla nakonec jen díky vyhraným lístkům od Lenky a už jsem skoro myslela, že ten druhý nikomu neudám, ale pak jsem na cestě do Letňan potkala kamarádku, která se zcela spontánně rozhodla jít se mnou a strašně jsme si to tam užily. I na veletrhu jsem pořizovala spíš věci, které jsem potřebovala, ale to se mi náramně vyplatilo. U Nobilis Tilia jsem se zásobila růžovou vodou, kterou ale spotřebovávám opravdu pomalu, ještě mám tak čtvrt lahvičky té, kterou jsem kupovala na veletrhu na podzim. U Saloosu jsem zakoupila obličejový olej Argan Revital, protože vzorečkové zásoby už mi došly a brzo bude druhý díl testování.

???????????????????????????????

Pak jsem se zastavila na stánku SpaRitualu popovídat s Lenkou, zeptat se, co s tím mým otravným třepením a koupit si do zásoby odlakovač. Nakonec to u odlakovače nezůstalo, přidala jsem ještě pilník a nechala jsem si poradit s výběrem červeného laku a odstín Spread Your Wings splnil mé přání, je krásně tmavý a nevytahuje mi červený tón mých pacek. Je prostě krásný, ale nějak jsem ho ještě nestihla vyfotit.

???????????????????????????????

Pak jsme se s kamarádkou vrhly ke stánku ArtDeco, kde jsem si už nutně potřebovala koupit bázi pod stíny. Na veletrhu byla za 200 Kč, takže báječná cena a navíc jsme si pak mohly u stojanu, kde bylo vše za 50 Kč vybrat úplně cokoliv. Já si vybrala tmavou matnou vampy rtěnku z kolekce od Dity von Teese, která má nádherné luxusní bytelné balení. Kamarádka brala asi 3 různé nude rtěnky. Nakonec to na pokladně dopadlo tak, že mi bázi jakýmsi nedopatřením namarkovali taky za 50 Kč a já byla takový padouch, že jsem se ani neozvala, jo půjdu do pekla…

???????????????????????????????

Tím končí výčet kosmetiky z veletrhu. Musela jsem pak ještě pořídit novou linku od Catrice, bez které se neobejdu a nový heřmánový balzám od Alterry, protože jsem někde vytratila ten, co jsem měla, a malinový balzám od Yves Rocher je kromě vůně úplně příšerný. Rodiče s bráchou byli na Tenerife (a mě fakt mrzí, že jsem kvůli jednomu dni praktik za 5 kreditů nemohla jet s nimi). Tak mi udělali aspoň radost dobrotami, vpravo je marmeláda z guave, kterou jsme si oblíbili loni v únoru na Kubě, a vpravo palmový med, což je v podstatě palmový sirup. Chutná trochu jako melasa a je hodně tekutý, samotný mi nechutná, ale míchám si ho do kaše a tam je parádní.

???????????????????????????????

Dostala jsem za úkol jít nakoupit s bráchou oblečení a samozřejmě jsem dostala i peníze pro svoje nákupy. Krom toho, že jsme se u toho zkoušení strašně nasmáli, jsem si odnesla krásné barevné letní šaty s průstřihy z H&M (a doufám, že se už brzo oteplí).

???????????????????????????????

Do New Yorkeru chodím jen pro kalhotky a basic tílka za 80 Kč, která jsem si tentokrát odnesla dvě v letní tyrkysové a mořsky modré. Co mě ale nadchlo byla minionová trička v pánském oddělení. Po zoufalém a neúspěšném hledání dámské alternativy jsem to hodila za hlavu, zkusila pánské XS a bylo jasno.

20150323_075834

Prostě jsem jako žlutí pošuci powered by bananas a rozhodně jdu v tomhle tričku na letní premiéru filmu.

A to už je skutečně vše, jak jste v březnu nakupovali vy? A máte rádi miniony? Na závěr vám přeju krásné Velikonoce, přes které se odmlčím, protože jedu k babičce, ke je to s internetem takové všelijaké a budu se věnovat celé své moravské polovině rodiny a doufám, že konečně doženu svůj spánkový deficit.  Mějte se krásně.

Markéta

6 thoughts on “Shopping v březnu

    1. já chtěla napsat to samé 😀 A že se hodí i k těm šatům 🙂

      Jinak za mne musím říct, že je i parádní nápad s tou tématickou výměnou dárků s přítele, to budu muset někdy vyzkoušet 🙂

      Jinak jsem ráda, že jsi si to tam Markét užila a že se našel ideální odstín 🙂

      PS: já teď po antibiotikách s rukou taky bojuji 😦

      1. Jé díky 🙂 nejlepší na dárcích bylo, že nás to napadlo nezávisle na sobě. Nehty se mi už trochu zlepšily, jen prostředníčky musí odrůst, to zastřihnutí, jak si mi radila pomohlo 🙂

  1. To tričko s mimoněm je úžasné, kde jsi ho prosím koupila? Nemůžu na netu nic najít. Díky 🙂

Zanechat Odpověď

