Velké testování Saloos, část druhá

Zdravím, ne, neumřela jsem, jen byl tenhle týden opět hektický. V laborce jsem ale snad konečně překonala problém, který mě zastavil asi na měsíc a půl, tak doufám, že se mi práce zas rozjede dobrým směrem. I když ale nestíhám psát, pečlivě testuji a mám v hlavě pár článků, které v dubnu přijdou. Dnes si splním jeden rest, a to je zhodnocení druhé půlky olejové nálože od Saloosu, první půlku najdete tu.

V téhle části jsem opět netestovala jen já. Bio Karité balzámky mi pomohla otestovat kamarádka a přítel. Kamarádka má kontaktní dermatitidu, vadí jí některé neušlechtilé kovy, a mívá z toho něco jako ekzém. Tudíž byla vhodnou adeptkou na testování balzámu atopikderm. Bohužel prý ale nemá na hojení vyrážky a svědivých pupínků z kovu žádný efekt. Přítel zkoušel konopný balzám a má velmi dobré hojivé účinky a hydratuje suchou kůži. Navíc má supr zelenou barvu.

???????????????????????????????

Přítel taky zkoušel Tea Tree pleťový regenerační olej. Stále ještě trpí na akné, i když proslavená biofáze od Nobilis Tilia mu dost pomáhá. Tea Tree olejík zmírňuje zarudnutí a podráždění problematické pleti, nemá ale velký efekt proti tvorbě nových pupínků.

???????????????????????????????

Společně jsme zkoušeli masážní oleje. Každý voní jinak, ale rozdíly jsou mezi nimi jen minimální a masážuje se s nimi dobře. Moc nevím, co k nim jiného říct.

???????????????????????????????

A konečně se dostávám k tomu, co jsem mazala na obličej. Pokračovala jsem v mazání jednodruhových panenských bio olejů. V době testování jsem měla zrovna sušší pleť a na čele se mi dělaly šupinky, takže u mě zvítězily oleje s vyšší hydratační schopností. Mezi ty s výraznou vůní/smradem patřily sezamový olej, černý kmín a konopný olej. Sezamový jsem jako jediný zvládla vypotřebovat celý, protože mi ta vůně nevadila. Pleť hydratoval slušně, ale znovu bych si ho nevybrala. A taky se dá použít do jídla. Konopný olej má výraznou žabičkovou barvu. A hodně specifickou vůni, připomínala mi trochu popelník, sice poměrně rychle po namazání vyprchala, ale mazání mi nebylo příjemné. Olej je lehčí a hydratačními schopnostmi spíš průměr. Překonala jsem se a spotřebovala ho asi polovinu, ale pak jsem ho kvůli smrádku musela odložit.

???????????????????????????????

Nejhorší, co do vůně, je černý kmín. Velmi intenzivní kmínová vůně. Kmín mi nevadí v jídle, ale tohle jsem na sebe namazala jen jedou, a i kdyby to byl ten nejlepší olej na světě, znovu to nezvládnu. Z toho plyne, že jeho hydratační schopnosti neposoudím. Krom toho jej lze užívat i vnitřně, ale do toho mě prosím nenuťte.

Poslední tři oleje nevoněly naopak skoro nijak nebo příjemně. Někam se mi zatoulala lahvička od avokádového oleje. Ten má světle zelenou barvu a stěží postřehnutelnou vůni, která se mi ale líbila. Hydratačními vlastnostmi patří mezi ty hutnější a se šupinkami si poradil.

???????????????????????????????

Jojobový a šípkový olej tvoří základ regeneračních pleťových olejů Saloos. A ne bez důvodně. Jojobový olej nijak nevoněl, hydratoval velmi dobře a prostě byl celkově moc příjemný. Nejvíc se mi ale líbil šípkový olej. Má oranžovou barvu a voní maličko jako sušené ovoce. Hydratační vlastnosti měl úplně úžasné, co víc si přát.

Testování jednodruhových olejů mě moc bavilo, ale přiznám se, že si potrpím na voňavou kosmetiku, takže jsem se zas vrátila k regeneračním pleťovým olejům Saloos, ale díky tomuhle testování jsem tentokrát vybrala Argan Revital, který mi sedí ještě o fous líp než růžový. Takže ještě jednou mockrát děkuji zastoupení Saloos za možnost všechny ty oleje vyzkoušet.

Co používáte na obličej vy? A zkoušely jste mazat jednodruhovými oleji?

Markéta

Zanechat Odpověď

