Báze pod stíny bez silikonu? ArtDeco

Pokud máte mastná víčka, neobejdete se bez ní, pokud nechcete po dvou hodinách najít místo perfektně vystínovaného víčka tenkou čárku slitých stínů v očním záhybu, co to je? Ano, báze od oční stíny. Jenže co dělat, když na očích nesnesete silikony, jako já? Většina opravdu fungujícíh bází pod stíny je totiž právě na silikonu založená, a ty které nejsou, obvykle nefungují. Podařilo se mi ale najít jehlu v kupce sena, a tou je právě báze od ArtDeco.

???????????????????????????????

Báze se prodává zabalená v maličké krabičce, ve které je ještě menší šroubovací černý kelímek o obsahu 5 ml. Líbí se mi minimalistické provedení, jen kelímek není úplně nejpraktičtější. Jakmile bázi vypotřebujete na určitou úroveň, začne být docela problém ji vydolovat, zvlášť s delšími nehty.

???????????????????????????????

Vlastní báze  je v kelímku až po vršek, má tělovou barvu s jemňounkým shimmerem. To mě nejdřív překvapilo a bála jsem se, že na ní nebudou matné stíny vypadat matně, shimmer se ale pod stíny schová. Překvapila mě docela zvláštní vůně. Voní to trochu jako když bílíte byt a do toho přidáte pánské mýdlo. Nebo trochu jako nějaký čistící prostředek. Líp tu vůni neumím popsat, ale voní to jako něco, co znám z dětství, jen si neumím vybavit co. Rozhodně byste takovou vůni nečekali u kosmetiky, natož té, která má přijít na oči. Báze je ze začátku krémová a nanáší se na víčko bez problémů. Jak obsah ubývá, báze začne vysychat a trochu ztuhne, takže nanést ji na oko už jde trochu hůř. Minulý kelímek jsem ale vypotřebovala až do dna a změna konzistence neovlivňuje funkčnost báze.

???????????????????????????????
Vlevo bez báze, vpravo s bází. Dvě vrstvy stínu nanesené štětcem.

A funguje prostě skvěle, i nekvalitní stíny (jako ty na obrázku) s bází vydrží celý den a získají na intenzitě. Obal hlásá také, že by měla báze změnit stín na voděodolný, ale tomu snad ani výrobce nemůže věřit. I když… Při odličování, které provádím až po sprše, kdy celý makeup pořádně rozmočím, trochu toho stínu na tampónku najdu. Rozhodně ale nesedí na místě, kde jsem stín celý den měla.

???????????????????????????????

A jako bonus na konec složení. Víte, že u dekorativky složení moc neřeším, ale tady mi šlo o silikon, takže jsem si ho musela zkontrolovat. Samozřejmě nejedná se o žádnou přírodu, zejména parabeny a BHT nejsou nic, nad čím bych skákala tři metry do stropu. Na druhou stranu, cena příznivá (do 300 Kč), vydrží dýl než rok, opravdu funkční a nedráždí mi oči. Za sebe můžu jen a jen doporučit.

Taky je pro vás báze pod stíny nutností? A jaká je vaše nejoblíbenější? Případně, pokud máte mastná víčka jako já, máte nějaký typ na přírodní bázi, která opravu funguje?

Markéta

6 thoughts on “Báze pod stíny bez silikonu? ArtDeco

  1. Já si zatím vystačím jen s Color tattoo od Maybelline jako bází, a na to nějaké stíny. Je fakt, že člověk trochu musí bojovat, aby zakryl původní CT barvu, ale to mi většinou nevadí 😉

    1. Asi jsem ostuda, ale CT šly úplně mimo mě ani nějak neplánuju je kupovat. Ale věřím, že jsou supr, když se na ně všude pěje chvála. A taky nevím, jak jsou na tom se složením, jestli tam ten silikon někde nečíhá.
      M.

  2. ArtDeco báze byla pro mě nepřekonatelným společníkem, dokud jsem nevyzkoušela UD! sice je to drahá sranda, ale ten efekt! zvýrazňuje neskutečně barvu stínů, je jedno jaké kvality a drží od sedmi od rána do dvou do rána druhého dne, jakoby byly právě nanesené 😉 jen teda nevím, jak je na tom se složením, mám ji jen ve vzorku…

Zanechat Odpověď

