Skandální očiska od Rimmelu

Vím, že jsem říkala, že recenze řasenky asi dlouho nebude, ale tak náhoda je blbec. Měla jsem štěstí a byla jsem rychlá. Díky tomu jsem dostala k testování novou řasenku od Rimmelu Scandaleyes XX-Treme. Tahle řasenka má dodat objem i délku, a to díky unikátnímu oboustrannému kartáčku, kde oblá strana má dodat objem, plochá má řasy rozčesat a prodloužit. Navíc má být aplikace snadná a rychlá a cituji: „během okamžiku vytvoří nekonečně dlouhé, dramatické řasy“. Jaká ale řasenka skutečně je, se dozvíte uvnitř článku.

DSCN4859

Řasenka je ukrytá v buclatém balení v šílené zvýrazňovačové oranžovo růžové s černými nápisy. Já nevím, ale kosmetika by podle mě měla mít balení elegantní, minimalistické, takové, aby se za něj nemusela stydět žádná věková kategorie, což se tedy Rimmelu zrovna nepovedlo. Obal sice prodává, ale obsah je to podstatné. Toho je v tubičce 12 ml. Řasenka mi nesmrdí, takže s použitím jsem neměla problém, a není ani moc hustá ani moc řídká.

Revoluční kartáček vidíte nahoře na obrázku. Je plastový (což mi vyhovuje), ale asymetrický a v podstatně má jen 4 řady zoubků. Dvě oblé, hustější s jemnými krátkými zoubky, kterým se řasí první a má dodat objem. Druhé dvě řady mají zoubky řidší, krátké a další a jsou bez zakřivení, těmi se pročesává a má řasy prodloužit. Kartáčku jsem se bála už od samého začátku, ale tak zkusit se má všechno. Ale můj strach se vyplnil. Jak může být aplikace snadná a rychlá, když musím řasit dvakrát a ještě si hlídat, kterými zoubky to řasy vlastně pročesávám? Samozřejmě nemůže.

prava_bez
Bez řasenky
Rimmel Scandaleyes XX-Treme
Rimmel Scandaleyes XX-Treme

A jaké dělá řasy? Za hodně práce málo muziky. Když si dáte s nanášením hodně záležet, dostanete celkem průměrný efekt (a to já většinou nemám problém své řasy zvýraznit). Rozhodně nečekejte ani žádný závratný objem, ani skandální délku. Je to úplně první řasenka, která má problém moje řasy prodloužit, tedy ty horní, dolní kupodivu prodlužuje skoro na Twiggy efekt. Objem dodává celkem ok, zároveň řasy ale trochu zatěžuje, takže si neudrží natočení. Naštěstí nijak výrazně neslepuje a neobtiskává se, pokud nanesete větší vrstvu, může se trochu odrolit pod oko.

Samozřejmě řasenky jsou individuální záležitost, takže třeba některé z vás bude vyhovovat. Já ji ale nedoporučuju. Není to úplný průšvih, stále ale podprůměr. Od ošklivého balení, přes nepraktický kartáček a zdlouhavé malování až po neúplné splnění slibů všecko špatně. Zachránilo ji jen to, že umí dodat objem, neslepuje a neobtiskává.

Jaká je vaše top řasenka? A řasenky od Rimmelu ano, nebo ne?

Markéta

7 thoughts on “Skandální očiska od Rimmelu

  1. Páni to už majú zase novu?Ani to nestíham sledovať, ja tieto riasenky milujem, moje riasy s nimi vyzerajú úžasne, majú objem, ktorý ja tak veľmi potrebujem. Mala som už štyri rôzne druhy a ani jeden ma nesklamal. Za dobrú cenu veľmi kvalitný produkt. Doposiaľ mnou skúšané Rimmelky mali všetky klasickú, nie plastovú kefku, takže možno to bude tým.

    1. Jo jiný kartáček dělá podle mě víc než samotný obsah řasenky. A ráda slyším, že ostatní řasenky ti sedí, byly to ty Scandaleyes nebo jiná řada?
      M.

  2. Obaly od Rimmel se mi oškliví, takže mě to opravdu ke koupi neláká… Zázračný efekt ti to nevytvořilo, ale ten kartáček mi na fotce dost připomíná ten od Diamante od Salvetky, který mi vyhovoval. Veronika

    1. Tu jsem nezkoušela, ale vím, že si jí hodně lidí chválí. A jak říkáš, ty obaly jsou prostě děs. Já mám nejraděj kartáček, který má štětinky po celém obvodu tyčinky, nemusím pak přemýšlet, jak řasenku chytit 🙂
      M.

Zanechat Odpověď

