Colour of the month: žába na mátě

Co se vám vybaví, když se řekne duben?  Krom aprílového počasí si představím probouzející se jarní přírodu. Všechno začíná kvést a tráva a stromy mají tu nejšťavnatější zelenou za celý rok. Navíc letos vyšly na duben i Velikonoce, ke kterým světle zelená taky patří. Na jaře mě to navíc táhne k pastelkám, a tak se k žabičkové připojila i mátová.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Než se ale vrhnu na laky, mám tu taky pár zelených věcí z pečující kosmetiky. Tenhle týden mi přišla výhra od Klárky (moc děkuju), tedy konopný sprchový olej od Saloosu. Zatím jsem ho stihla jen očichat a už teď je mi jasné, že budeme kamarádi. Voní bylinkovo-citrusově a díky konopnému oleji je zelený.  Druhý superžabák je koupelový olej od Kneipp, který je má nádherně citrónovou a suchou vůni. A samozřejmě, že jsem ho od Vánoc ještě nevyzkoušela. Vždycky se domů těším na koupel a nakonec ji nezrealizuju…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Momentálně teď testuju bezsulfátový šampón od Eubiony na objem s kiwi a heřmánkem. Brzy bude recenze, tak se nechte překvapit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nesmím zapomenout na nejlepší balzám na rty, který se mi zatím dostal pod ruku, a tím je heřmánkový  od Alterra. Téměř nevoní a rty dlouhodobě hydratuje a navíc stojí pár korun.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jestli mám něčeho víc než laků na nehty, jsou to náušnice. Tyhle šperky miluju, nikde nepřekáží, v laborce je nemusím sundávat a navíc si je člověk může přivést jako pěkný suvenýr odevšud. Nečekejte ale nějaké nudné kousky, nejraděj mám hodně originální, někdy i infantilní kreace. Dřevěné rybičky a modrozelenožluté válečky mám od sestřenice, která je děsně šikovaná a vyráběla je vlastnoručně. Korálkové zelené jsem si někde koupila už na gymplu, a moc často je nenosím. Kulaté zelené s ornamenty jsem si přivezla z Park Güell v Barceloně a měla jsem velký problém si tam vybrat jen jedny. A malé keramické zelené čtverečky s trojlístkem jsem dostala od maminky (jo a mám dvě, jen jsem tu druhou nemohla najít).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A nakonec laky. Loni mě popadlo sehnat si konečně nějaký mátový lak. Jen jsem měla velké nároky, aby nebyl moc do modra, spíš takový zelenkavý. Nemohla jsem ale takový nikde sehnat. Pak mi ve výprodejovém košíku (takže už ho jen tak neseženete) padl do oka velmi zvláštní lak Catrice – Mint Me Up. Je to tmavší mátová tekutina, která má nezanedbatelný modrý podíl, jenže obsahuje hromadu zlatých šupinek a shimmeru. V lahvičce vypadal velmi zajímavě, tak jsem si ho pořídila. No jenže já nevím, jestli se mi líbí na ruce. Včera ho mamka dokonce okomentovala slovy: „Fuj, co to je za příšernou zelenou!“ Tak vám nevím, posuďte sami, na fotce je lehce víc do modra a zanikají zlaté částečky, na sluníčku ale vypadal ještě úplně jinak. Lakuje se i schne dobře,  navíc je skvěle pigmentovaný, stačí jedna vrstva.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Po rozladění z prvního pokusu se objevila v drogérii limitka Bloom me up! od Essence. To bylo ale už v době, kdy všechny moje laky od Essence letěly do koše, protože nic nevydržely. Jenže tenhle Blow My Mint splňoval přesně to, co jsem od mátového laku chtěla: krémový s malým podílem modré. Počkala jsem si ale na výprodej, což jsem udělala velmi dobře, protože lakovat tenhle lak je za trest. Je hustý, velmi dobře pigmentovaný, jenže první vrstva nejde udělat rovnoměrná, strašně pruhuje. Druhá to naštěstí spraví. Díky hustotě a pigmentaci, pak děsně dlouho schne a díky pigmentaci ani moc dlouho nevydrží, tak druhý den už byl popraskaný a třetí se začal loupat. Jinak je ale krásný a jen díky tomu jsem ho ještě nevyhodila.

DSCN4852

Na jednom výprodeji Catrice a Essence, který pořádá e-shop kupkosmetiku.cz jsem ulovila krásně zelený lak z limitované edice Carnival of Colours v odstínu Viva Brasil (tuším, že byla limitka k mistrovství  světa ve fotbale). Taky je skvěle pigmentovaný, takže jedna vrstva stačí a při lakování nepruhuje. Co je ale za trest, je ten příšerně střižený kartáček, takže je pak nutné začištovat. Díky pigmentaci zase moc dlouho nevydrží, druhý den praskliny, třetí den se odlupuje.

DSCN4870

Loňská podzimní limitovaná edice Feathered Fall asi nenechala nikoho chladným, hlavně díky nádherným třpytivým očním stínům. Krom toho jsem ale ukořistila efektový topcoat Feathery Fact. Čirá tekutina je plná zelenkavých proužků a pracuje se s ním výborně, celá recenze na limitku tu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

No a nakonec to nejlepší. Miniatura Sea Glass loňské letní kolekce Drift od SpaRitual, kterou možná ještě někde seženete. Na rozdíl od Catrice i Essence má úzký kulatý štěteček, se kterým je práce mnohem preciznější. Bohužel je málo pigmentovaný, a tak plně nekryje ani ve třech vrstvách, ale lze ho použít i jako efektový topcoat. A jaký je? Zelenkavý duochrom s přechodem do fialovorůžové občas i se zlatými odlesky a navíc obsahuje stříbrné piditřpytečky. Schne dobře a vydrží déle než ostatní (zvlášť když poctivě opakovaně zalakovávám špičky), já ale stejně obvykle měním lak cca po pěti dnech, protože mě pak už neba. Bohužel na fotce se mi nepodařily úplně zachytit jeho jedinečné vlastnosti, ale aspoň pro představu…

DSCN4782

Co vy a mátová či zelená v dekorativce? Žabáka na nehty snesete, nebo je to moc velká divočina? A máte ještě někdo náušnicovou úchylku?

Markéta

Zanechat Odpověď

