Dubnové přírůstky

Duben se nesl v duchu moc práce, málo času, nakonec jsem ale všechno přežila a zkouškové si klidně může přijít. Musela jsem se proto taky občas odměnit, tentokrát hlavně nekosmeticky.

DSCN4872

Vypotřebovala jsem šampón od Urtekramu, se kterým jsme byla moc spokojená. Rozhodla jsem se ale zkusit konečně bezsulfátovou variantu. V cenově dostupné kategorii mě zaujal šampón na objem s heřmánkem a výtažky z kiwi od Eubiona. Ten teď pilně testuju a připravuju recenzi. Krom toho mi došel můj osvědčený hydrofilní odličovací olej od Saloosu, takže jsem si pořídila další.

DSCN4876

Jednou se na mě taky usmálo štěstí a u Klárky z The Crazy Ginger’s Diary jsem vyhrála konopný sprchový olej Saloos, krom toho mi do balíčku přidala ještě kokosovou tabletku do koupele od Yves Rocher a vzorek linky Lucy’s minerals ve švestkovém odstínu. Mockrát děkuju, sprchový olej krásně citrusovo bylinkově suše voní a je moc příjemný, tabletka voní i přes obal a na linku jsem zvědavá, protože fialovou na očích jsem ještě nikdy neměla.

DSCN4873

Měla jsem možnost vyzkoušet novou řasenku od Rimmelu Scandaleyes XX-Treme. Příliš jsme se neskamarádily, recenze zde. No a nakonec jsem předevčírem neodolala blogomasáži a slevě v Rossmannu a pořídila si Dermacolí 16h lip colour v malinovém odstínu 6. Zatím jsem nadšená a láká mě ještě zastřená červená 3. No a to je z dubnové kosmetiky všechno. Jenže…

DSCN4981

Přítel sháněl batoh, tak jsme vlezli do HMka a tam měli tyhle ťapičky po 200 Kč. Tak jsem vzala rovnou dvoje. Jo a samozřejmě jsem je nevyfotila zbrusu nové, takže se omlouvám za ten bordel vevnitř.

Chladnou mě nenechala ani bižuterie. Už celkem dlouho pokukuju po prstýncích. Asi od 15 je vůbec nenosím, jenže se mi moc zalíbila móda prstýnků na půl prstu. Takže jsem nakonec neodolala.

DSCN4884

A pak přišla nová kolekce v etno rytmu a já neodolala znovu.

DSCN4889

A nemohla jsem tam nechat ani sadu náhrdelníků…

DSCN4979

Mimochodem na nehtech mám SpaRitual Spread Your Wings, kterému chci taky věnovat samostatný článek. A to už je z nákupů opravdu vše

Užívejte krásného počasí a dejte mi vědět, jaký byl váš duben.

Markéta

2 thoughts on “Dubnové přírůstky

  1. Ty etno prstýnky a náhrdelníky vypadají skvěle 🙂 Gratulace k zakončení zkouškového, já to mám před sebou, aspoň budu produktivní na blogu 😀

    1. Já bych tu etno kolekci byla schopná vykoupit skoro celou 🙂
      Mě právě to zkouškové taky teprve čeká, ale teď jsem měla 14 dní plných příprav prezentací, dělání protokolů, takže skoro horší než zkouškové 🙂
      M.

Zanechat Odpověď

