Dokonalá červená, SpaRitual – Spread Your Wings

Červenou na nehtech moc často nenosím. Zaprvé ji nosí skoro všichni (a to mě neba) a za druhé jsem dlouho nemohla najít ideální odstín. Moje ruce mají díky svým teplotním anomáliím neustále výrazný červený podtón. A mně ho většina červených laků vytáhne. Tušila jsem tedy, že bych potřebovala tmavý ideálně studený odstín. Samozřejmě bez shimmeru a třpytek, to mi u červené připadá hodně prvoplánové. Nakonec jsem si nechala poradit od Lenky na veletrhu a investovala do dalšího SpaRitualu.

DSCN4986

Odstín Spread Your Wings je tmavá studená červená. Řekla bych, že něco mezi krémovým a jelly lakem. A na mých nehtech se chová, tak jak má, červené ruce nezvýrazňuje. Foťák mi z nějakého důvodu lak hrozně zesvětlil, fotošop trochu pomohl, ale v umělém světle je lak ještě tmavší.

DSCN4890

Lakuje se krásně, má úzký kulatý štěteček, se kterým se pracuje precizně. Tekutý je tak akorát. Dvě vrstvy mi stačí k plnému krytí. Schne tak průměrně rychle, rychleschnoucí topcoat rozhodně pomůže. DSCN4891

I když ještě nemám nehty v ideálním stavu (rozuměj, roztřepence ještě neodrostly), vydržel mi s base a topcoatem 4 dny (když jsem poctivě dozalakovávala špičky, protože já chtě nechtě dávám nehtům celkem zabrat). Čtyři dny mi od laku opravdu stačí, pak už mě nebaví nosit. Navíc podezřívám svůj topcoat (tolik vychvalovaný a už nevyráběný NYC Turbo Dry), že laky zkřehčuje a ty se pak rychlej loupou.

DSCN4892

Kolem a kolem, já jsem ze Spread Your Wings nadšená, cena opravdu odpovídá kvalitě a navíc je lak 5-free, takže nehtům tolik neškodí. Za 309 Kč získáte 15 ml božího laku, já navíc kupovala levněji na veletrhu.

Jaká je vaše idální červená?

Markéta

6 thoughts on “Dokonalá červená, SpaRitual – Spread Your Wings

    1. Že jo 🙂 Henna je na mě moc fialová (já s fialovou a růžovou nakamrádím), ale jinak moc hezký odstín. Ještě jsem hodně uvažovala nad Feel the Earth Move, ale ta už byla skoro černá.
      M.

  1. já přemýšlím nad mým ideálem červené a co si tak procházím tu svoji sbírku, tak za mne to jsou z většiny odstíny tmavší, podobné tmavší krvi. Nejlépe se shimmerem, neb ve mně evokují pocit že sami žijí a dýchají. Ale občas zaujmou i jiné 🙂
    Pokud bych šla po konkrétních typech, tak je to od Spa Epicuream a Spellbound (nad tím druhým furt slintám a ne a ne si ho koupit :-D) a z Nubaru jsem na blog na apríla dávala taky bomba odstín, jen teď si nevzpomenu na název 😀 Ale ten je přesně tak geniální, jak já si představuji svoji ideální červenou 🙂

    1. Líbí se mi, jak jsi popsala ten shimmer 🙂 Spellbound vypadá moc pěkně, měla bys do něj jít. a ten Nubar je taková ta klasika, která se mi na mě bohužel nelíbí, ale na tobě vypadá krásně.

Zanechat Odpověď

