Eubiona – Šampón na objem

Dnes opět ze série „Hon za dokonalým šampónem“. Po poměrně velkém nadšení z Urtekramu jsem se rozhodla zkusit zas něco jiného a konečně opravdu bez sulfátů. Samozřejmě jsem se ale musela vejít do kategorie do 200 Kč. Volba padla na Šampón Eubiona na objem s heřmánkem a kiwi. Jsem tak v půlce lahvičky, takže je čas na recenzi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Šampón slibuje zvětšení objemu a lesk vlasů a doporučován je na citlivé a jemné vlasy. Citlivou pokožku hlavy trochu mám, jemné vlasy ne, ale mám je dlouhé a těžké, takže prostě šampóny na objem u mě jedou. Heřmánek byl do šampónu zvolen, protože pomáhá jemně odmastit vlasovou pokožku a zklidnit ji. V kiwi jsou zase ovocné kyseliny, které posiluje přírodní strukturu vlasu a tak pomáhají vlasům udržet větší objem a být elastičtější. Tolik k teorii.

Šampón mi příjemně voní, nějaký ten citrusek, trochu zeleného čaje a i ten heřmánek tam vyčucháte, když se budete snažit. Z lahvičky vyleze řidší průhledný gel nažloutlé barvy. Otvírání je zase praktické, na kolíbku.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Překvapilo mě, jak moc šampón pění. Oproti všem těm s jemnějšími sulfáty to bylo až neuvěřitelné. Vlasy hezky umyje, ale nevysuší, vlasy po něm nevržou. Hlava mě po něm nesvědí. První den po umytí je objem skutečně znát, a to po celé délce vlasů, sice není takový po Brown Sugar od Urtekramu, pořád ale dobré. Ostatní dny pak ale jsou výsledky dost proměnlivé. Netuším čím to je, vím že maštění vlasů ovlivňuje celá řada faktorů přes cyklus, stresy, až po kvalitu vody. I když ale šampón opakovaně používám v pražské vodě už dva měsíce, pořád si nejsem jistá verdiktem.

První dva dny si vlasy objem zpravidla udržují, někdy se mi vlasy druhý den trochu narovnají. Třetí den pak už určitě zplihávají u hlavy, v délkách ale stále objem drží. A právě v třetím dni se můžou nastat dvě situace, buď večer zjistíte, že u konečků za ušima už jsou vlasy opravdu mastné a musíte vlasy umýt. Anebo sice vlasy u hlavy už nemají takový objem, ale pořád vypadají hezky, nemastně a takhle vydrží ještě dva dny! Pět celých dní! Myslím, že těch dní, kdy třetí den musím mýt je víc. Čeho jsem si ještě všimla, že se mi po šampónu vlasy víc cuchají, a to hlavně první den po umytí mívám problém háro rozčesat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Samozřejmě vás nemůžu ochudit o složení. Všechny složky jsou bezpečné, nenajdete tam ani sulfáty, ani parabeny, PEG nebo syntetická barviva či parfémy. Pěnivou funkci tu zastupují lauryl glucoside, sodium cocoyl glutamate, disodium cocoyl glutamate, coco glucoside a sucrose laurate.  Výtažek z heřmánku najdete hned na 3. místě. 100% složek je prý přírodního původu, 10,2% z ekologického zemědělství a 95,8% všech rostlinných ingrediencí je z ekologického zemědělství.

Moje dojmy ze šampónu jsou tedy celkem rozporuplné. Čekala jsem nějakou bombu, když je to teda bez sulfátů. Ale ono to zas tak extra super není. Líbí se mi vůně, že mi nedráždí hlavu, a že opravdu dodává objem. Vadí mi ale, že objem nevydrží tak dlouho po celé délce vlasů a že není jednotný interval mytí hlavy. Já si ho tedy znovu nepořídím.

200 ml stojí 169 Kč a já ho kupovala v Biooo.cz.

Jaké máte zkušenosti s bezsulfátovou péči o vlasy?

Markéta

6 thoughts on “Eubiona – Šampón na objem

  1. Nejobjemnější vlasy jsem zatím měla po Urtekramu s jílem (rhasul). Já moc na tyhle „bezsulfáty“ neslyším, protože pokaždé, když jsem nějaký takový zkusila, měla jsem pak vlasy buď mastné nebo extrémně vysušené.

      1. On je skvělý i ten jejich no perfume kondicionér. Je takový lehounký, našlehaný, a díky vysokému podílu aloe (namísto olejů) není pro vlasy tak těžký a pěkně je hydratuje. Urtekram šampóny jsou právě poměrně dost jemné šetrné a když se kombinují s nějakou hutnější maskou tak můžou být vlasy po umytí takové umaštěné a těžké a právě tenhle kondicionér jejich šampóny skvěle doplňuje

  2. Od Eubiony jsem měla šampon s granátovým jablkem, byl dobrý, ale zas mě nenadchnul natolik, abych si ho musela koupit znovu. A taky pěnil jako blázen. Ten heřmánkový asi zkoušet nebudu, vlasy se mi i tak mastí dost a vážně nepotřebuji šampon, který tomu ještě napomáhá.
    Dneska se chystám koupit nějaký další šampon od Urtekramu, Brown sugar mi hrozně mastí vlasy, takže chci vyzkoušet nějaký jiný. V hledáčku mám asi čtyři druhy, tak jsem zvědavá, který nakonec vyberu.

Zanechat Odpověď

