Colour of the month: růžová

Květen je pro mě nejkrásnější měsíc jara, všechno kvete, začíná svítit slunko a být teplo. A taky je to pro mě měsíc lásky, prvomájové líbání pod rozkvetlou třešní si nikdy nenechám ujít. Takže mě to táhne k jemným pastelovým barvám. Přestože miluju rozkvetlé stromy, růžové v oblečení nebo v dekorativce neholduju. Takovým těm klasickým růžovkám se vyhýbám, lákají mě spíš odstíny velmi jemné nebo řízlé červenou nebo nějakým bobulkovým odstínem. Nakonec mě i překvapilo, kolik růžové kosmetiky se u mě doma najde.

DSCN5004

V pečující kosmetice se mnoho nezměnilo. Růžový odličovací hydrofilní olej Saloos, růžová květová voda od Nobilis Tillia, jen růžový obličejový olej jsem vyměnila za Bio Argan Revital. Ten mě baví ještě o chlup víc než růžový.

DSCN5005

Taky přírodnímu deodorantu Alverde jsem zůstala i po změně složení věrná. Naštěstí se jeho vlastnosti nijak nezměnily.

DSCN5007

A přecházíme k dekorativce…

DSCN5009

Protože jsem spíš studený typ, růžové tvářenky mi sedí. Uprostřed je dvoubarevná tvářenka Floral OrnARTment z minulé limitky Catrice Viennart s nádherným secesním vzorem a střední pigmentací. Po smíchání není úplně růžová, spíš taková chladnější broskvová.  Vpravo pak cream to powder něžná růžová Pinkadoxa z limitky Celtica, opět Catrice. Oproti pudrovým tvářenkám má trochu horší výdrž. Do růžova je i jediný rozjasňovač v mé sbírce, sypký Bloomynous (Catrice, Eve in Bloom). Není přehnaně třpytivý a vypadá velmi decentně.

1 - rozjasňovač, 2 - Viennart, 3 - Celtica
1 – rozjasňovač, 2 – Viennart, 3 – Celtica

PS. už jsem vám říkala, že na limitkách Catrice ujíždím?

DSCN5008Rtěnky tu mám tři. Vlevo Sephoráckou skoromatnou v odstínu R13, 1st night, jsem si pořídila loni v akci přines starou dostaneš 40% slevu na Sephora produkt. Od té doby číhám na další takovou akci, protože mě rtěnka hodně baví. Je to výrazná růžovo malinová s téměř matným finishem. Nanáší se maličko ztuha, ale na rtech drží perfektně, nikam neputuje a ještě večer ji odličuju. Překvapilo mě, že vůbec nevysušuje. Maličko mi nevyhovuje tvar seříznutí rtěnky a její sladká vůně (a la jojo jahůdky).

Uprostřed pak novinku od Dermacolu 16h lip colour v odstínu 6, která už se mnou zvládla i víc než 16 hodin a je to prostě bomba. Chladnější a tlumenější než Sephora, rozhodně pro mě nositelnější hodstín. Brzy bude recenze.

Nakonec vpravo znovu Dermacol, Lip seduction hydratační rtěnka v odstínu 12. Má klikací otvírání. Odstín jsem váhala, jestli zařadit mezi růžové. Podle mě je to typická berry. Rozmačkané jahody s trochou borůvek a všechno ještě tak decentně ztlumené do hněda, že se rtěnka bez problémů hodí i na den, přestože je poměrně tmavá. I přesto, že je hydratační má plné krytí, s výdrží to taky není tak hrozné, pití přežívá, jídlo ne. Jen se hodně rozpíjí do vrásek kolem rtů. Vůně je taková růžovo pudrová, hodně old school, ale nepřekáží.

DSCN5012
1 – Lip seduction, 2 – Sephora, 3 – 16h lip colour

A jako správná lakomaniačka mám i jeden růžový lak. Je to tedy spíš narůžovělý nude, velmi lichotí rukám, i těm mým červeným. Opět Catrice, Meet Nudy z loňské limitky Une, Deux, Trois. Lak je trochu hutnější, myslím, že mi i trochu zhoustnul, takže lakování je trochu pracnější. Také déle schne. Pro dokonalé krytí používám 2 vrstvy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Co vaše květnové naladění?

Markéta

Zanechat Odpověď

