Matná Gabriella Salvete – Bianco

Už jste očíhly matnou limitovanou edici Gabrielly Salvete? Já si počkala na slevu a lak pořídila za nějakých 70 Kč, a který? Matný bílý Bianco. Tak jsem pospíšila s recenzí, abyste si třeba stihly lak pořídit, pokud to bude skutečně jen limitka.

DSCN5022

Lak je v klasické hranaté lahvičce o objemu 11 ml. Víčko je matně bílé, což se mi moc líbí (důvod proč nevlastním jediný klasický lak od GS, jsou asi ta lesklá víčka). Štěteček je spíš užší, lehce plochý a rovně střižený, pracuje se s ním dobře.

DSCN5021

Lak je tak akorát tekutý, ale na nehet se nenanáší v první vrstvě rovnoměrně. Možná by stačila jedna silnější, ale neručím za schnutí. Já tedy dávám vrstvy dvě, druhá už přináší krásný plně kryjící a jednolitý výsledek. Schne matně, ale je to taková měkká matnost, jako porcelán, ne úplně 100% mat. Samozřejmě, pod matný lak neschováte žádné nedokonalosti nehtu, jako třeba třepení apod.

DSCN5019

Neschne úplně rychle. Tedy ta první vrstva ano, ale druhou je potřeba nechat pořádně proschnout, i když už lak vypadá matně. Určitě bych mu dala tak hodinku, abyste pak nebrečely nad otisky prstů a vlasů a peřiny.

DSCN5025

Výdrž matných laků u mě pokulhává, vydrží mi tak 2 maximálně 3 dny. Tenhle se blíží k těm třem, ale během druhého dne se mi rozpraská, jako když máte popraskanou glazuru, jen ještě žádný kousek nevypadl. Nevím, jestli vám tohle matné laky taky dělají, ale mně vždy. Myslím, že v tomhle stádiu by životnost a estetický dojem vyřešilo přidání třetí vrstvy.

DSCN5026

Za sebe ale lak doporučím, i když má své mouchy. Je to nádherná čistá bílá, která neprosvítá a matný efekt je velmi elegantní. Připadám si s ním jako luxusní panička.

Zaujala vás matná kolekce Gabriely Salvete? A bílá na nehtech ano, nebo ne?

Markéta

3 thoughts on “Matná Gabriella Salvete – Bianco

  1. Zrovna včera jsem na ně v drogérii koukala, protože vypadají fakt hezky 🙂 Ale nekoupila, protože nechávám nehty oddychnout a hlavně čekám na zásilku s laky od 100% pure – jsem desně zvědavá, jestli budou míň chemické než ty obyč 🙂
    S matnými laky jsem stejně ale nikdy moc kamarádka nebyla, protože jsem je měla vždycky už druhý den odrbané a většina z nich taky dost šmouhuje a nedají se pěkně začistit u kůžiček a vypadají tam pak tak „hrbatě“.

Zanechat Odpověď

