Zmrzlá i v létě má 1 rok

58465330

Ano ano, dnes je tomu rok, co vyšel můj první článek. Od té doby mě blogování ještě nepřestalo bavit. K založení blogu mě inspirovala Veronika, ke které jsem začala chodit na břišní tance, pak jsem zjistila, že píše blog a nakonec jsem si řekla, že to zkusím taky. Hlavním impulsem bylo to, že se díky studiu dostávám k informacím, které mi pomůžou osvětlit, jak který přípravek funguje, nebo taky ne. Takže jsem krom klasických kosmetických článků psala o ingrediencích v kosmetice.

Pravda je taková, že jsem se k těmhle článkům už dobrý půlrok nedostala, a to hlavně díky časově náročné práci na diplomce (hold experimenty se samy neudělají). A tak mám teď blog hlavně jako relax, kdy přijdu domů a můžu chvíli vypnout a napsat něco z úplně jiného soudku. Doufám, že moje články i tak rády (nebo i rádi?) čtete, a já se budu snažit, aby o prázdninách zas odbornější příspěvky přibyly.

Za celý rok jste se ke mně mrkly 16 250x! Nejčtenějším článkem je Čím si myju vlasy – Alverde jehož polovina už bohužel neplatí, a tak recenzi aktuálního složení šampónu najdete v článku Z kosmetického pekla vol. 2, který je hned třetím nejčtenějším. Fanoušků mi přibylo i na facebooku, je vás už 63. Krom toho proběhla i jedna spolupráce s českou značkou přírodní kosmetiky Saloos, kterou jsem si náramně užila.

Nedalo mi to a prošla jsem si i slova z vyhledávače, pod kterými jste mě našly. Nevím proč, ale wordpress mi spoustu klíčových slov neukáže, ale i tak jsem se docela pobavila.

zmrzla i v létě                             já věděla, že se někdo chytí

manufaktura cernamoora          manufaktura na Černé Moory? nestačí vám jedna?

koláč likvidátor                           no comment

maz a pot                                  mňam

nechala jsem se napálit při koupi parfému       smůla no, já ne 

rajče win                                   hlavně že to nevyhrála paprika

nejlepší buchta                         tak to jste tu správně 😀

Chtěla bych vám moc a moc poděkovat, že se ke mně pravidelně vracíte a budu se snažit abyste k tomu měly důvod i nadále. V dalším roce budu pokračovat v hledání dokonalého šampónu, vrhnu se zas na nějaké věděčtější články (chtěla bych se podívat na zoubek parabenům) a samozřejmě budou i recenze a swatche všeho možného, zápisky z cest a nějaké to procrastibaking.

A na závěr, možná jste mě za ten rok trochu poznaly, možná ne až tak docela, a tak tuto jubilejní diskusi můžete využít a zeptat se mě na co vás napadne.

Ještě jednou velký dík!

Markéta

8 thoughts on “Zmrzlá i v létě má 1 rok

  1. také přeju krásné pokračování a co nejvíce nových článků :)! Vyhledávací dotazy jsou někdy nepochopitelné… ale pobaví 😀

Zanechat Odpověď

