Superdržák 16H lip colour od Dermacolu

Kdyby nebylo nadpisu, dala bych vám otázku: barví to, nesuší to, drží to, přežije to libovolné jídlo a pití, líbání a dolu to jen tak nedostanete, co to je? Ale jednak je tu nadpis a jednak jsem tu s recenzí tak trochu s křížkem po funuse, protože tyhle dvoufázové rtěnky snad proběhly už všechny blogy aspoň třikrát. Já ale s nákupem otálela, jednak proto, že jsem nechtěla jít zas do obligátní červené, a taky proto, že zjevně nejsou všechny odstíny stejně boží. Takže jsem si vyčůraně počkala, až to za mě někdo prubne, vychytala slevu a za akčních 130 Kč pořídila malinovou v odstínu 06 a předem říkám, že číhám na novou slevu a půjdu si ještě pro zastřenou červenou 03.

20150530_142202

O co teda jde, je to dvoufázová tekutá rtěnka. Nejdřív nanesete jedničku – barevnou bázi, necháte asi minutku zaschnout, až rtěnka zmatní a pak nanesete pečující lesklý průhledný vršek, dvojku.

20150530_142237

Nutno podotknout, že obal rtěnky klame barvou, obsah je poněkud růžovější a výraznější, na rtech se trochu usadí a utlumí. Barevná fáze nevoní, můžete vyčuchat trochu  chemického plastového smrádku (raděj neřeším složení) a nanáší se pěnovým aplikátorem. Doporučuju nanést opravdu tenkou vrstvu, protože už ta dost barví a čím tenčí vrstva, tím líp rtěnka drží. Pak rtěnku necháte asi minutku uschnout, ona zmatní a začnete mít pocit maličko vysušených rtů. To je ten pravý okamžik pro nanesení druhé průhledné vrstvy.

20150530_142217

Ta je balzámkovitá, opravdu jako trochu natavený balzám na rty. A voní jako takové ty klasické jelení loje. Modré Labelo nebo tak. Tuhle druhou fázi nanesete na rtěnku, nebojte se, pokud už je opravdu suchá, nic s ní nehne. Balzám zázračně zruší vysušený pocit, který se hodně dlouho nevrátí. Udělá rtěnku trochu lesklejší, ale rozhodně nečekejte efekt klasického lesku na rty (za což jsem upřímně ráda, mě by se líbila i matná varianta, ale je maličko nepříjemná). Balzám můžete nanést během dne opakovaně, což já tak jednou nebo dvakrát udělám, když mám pocit, že už to není ono. to je podle mě jedna z nedořešeností rtěnky, protože balzám zaručeně dojde dřív než rtěnka, a co pak?

20150530_142323

Barva je malinová, zprvu hodně výrazná, ale usadí se a dá vyniknout i zemitější části odstínu. Pro mě je to krásný jarní odstín nositelný úplně všude.

Co je ale na téhle rtěnce nejúžasnější? To drží! Ráno nanesete, a můžete na ní zapomenout (což se vám stane, protože rtěnku na rtech necítíte ani trochu). Přežije libovolné pití. Přežije svačinu, regulérní oběd. Přežije líbání, neudělá ani ten sebemenší obtisk na kůži. S čistým svědomím můžu říct, že drží i víc než těch 16 hodin, a to absolutního pohodlí. Pokud dáte příliš silnou vrstvu, nebo budete během dne přidávat, rtěnka se bude spíš odrolovat a mizet rychleji hlavně z vrásek rtu, než když dáte opravdu teňoučkou vrstvičku.

Pravá legrace ale nastane, když se budete snažit rtěnku odlíčit. Protože používám přírodní kosmetiku, říkala jsem si, že hydrofilní olej na vlhkém ťufíku bude ideální. OMYL, mokrou cestou rtěnku nedostanete dolů ani násilím. V tom pravděpodobně tví kouzlo téhle rtěnky, že jakmile jednou uschne, nic mokrého s ní nehne. Tak jsem si řekla, že když ne vodou, tak to půjde tukem. Na suchý ťufík jsem dala trochu kokosového oleje a rtěnka šla dolů skoro sama.

20150505_082321

Na závěr jedno jarní líčení s 16H lip colour v akci.

A jedno zamyšlení… sice si člověk říká, jaký tahle rtěnka musí být dryák, když to drží, dolů to vodou nejde… Ale není to naopak zdravější než klasické rtěnky, které vlastně v průběhu dne ojíme a když nejsou zrovna nejpřírodnější, bůhví co všechno do sebe dostaneme? Já tomuhle konceptu rozhodně fandím.

Máte nějakou takovouhle trvalku?

Markéta

2 thoughts on “Superdržák 16H lip colour od Dermacolu

Zanechat Odpověď

