Opravdu skromný květen

Nevím, jak se mi to povedlo, ale já v květnu asi nic nepotřebovala… Žádné oblečení, kosmetika taky nedošla, nebylo za co se odměnit (to se ovšem s nástupem zkouškového okamžitě mění!). Takže dnes to bude rychlé. Moje novinky:

Začnu zcela nudně, došel mi kondicionér a moje oblíbené multifunkční tělové máslo od Alverde. Tak jsem doplnila zásoby.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Taktéž mi došel Protein Boost podlak od SpaRitualu, který mě bavil, ale řekla jsem si, že zkusím také něco levnějšího. Jediné, co mi v drogérii přišlo určené spíše pro tvrdší nehty, byl Vitamine Booster od Gabriella Salvete. Kontrolovala jsem i složení, je 5-free, bez vápníku, obsahuje proteiny a vitamíny, mohlo by to být fajn. A víte co je největší sranda? ONO TO VONÍ! No vážně, po nalakování to má první den takovou ovocitou vůni. No a taky už víte, že jsem neodolala matné limitce a koupila si nádherný matný lak v odstínu 01 Bianco.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A to by bylo vše, kdybych nevyhrála v soutěži parfumerie Douglas o novou řadu dekorativní kosmetiky. Díky všem hlasujícím na facebooku, nakonec jsem však vyhrála hlavní cenu, tedy 8 výrobků, které byly použity pro tvorbu looku Day in Paris. 11044493_891763204219421_815225029557446780_n

A takhle jsem se s tím poprala já…

DSCN4994

A takováhle je výhra:

20150530_140950

Tedy červený lak na nehty, který má jemnou růžovou perleť nebo extrémně jemný shimmer, takže přestože jsem se téhle červené bála mi na rukách nedělá neplechu a jsem z něj nadšená. Ve stejném odstínu pak matná rtěnka a konturka. Báze pod oční stíny a bílý stín. Kajalová černá cosi jako tužka, se kterou neumím pracovat a asi se to nikdy nenaučím, a ani nevím, jak se taková věc ořezává. Krycí korektor, který je bohužel na mě příliš růžový a extra krycí mi taky nepřijde. A nakonec vysouvací štětec na pudr/tvářenku z kozích chloupků. Přijde mi řidší, ale nepíchá, jen ho budu muset vyprat, protože strašně smrdí lepidly z výroby.

Na výrobky bude samozřejmě recenze, pravděpodobně dvoudílná.

A toť vše! Jaký byl váš květen?

Markéta

2 thoughts on “Opravdu skromný květen

  1. Jee, to je super, že jsi vyhrála, lajkovala jsem jak divá 😉 Já vlastně ani nevím, co jsem si za květen koupila. Já vlastně nestihla ani postřehnout, že už je červen 😀 Budu to muset sepsat 🙂

    1. Díky Klári 🙂 No já si to uvědomila až o víkendu, že vlastně už skoro není květen 😀 a těším se, já ty nakupovací články u všech moc ráda
      M.

Zanechat Odpověď

