Nová kosmetika Douglas I

Pilně testuji výhru kosmetiky Douglas a už jsem si stihla o některých produktech udělat obrázek, u některých stále nevím a některé jsem ještě ani nepoužila (rtěnka s konturkou jsem ostuda). V tomto prvním díle přijde na paškál štětec, stín, kajalová tužka na oči a lak na nehty. Schválně před čtením zkuste tipovat, co mě baví nejvíc a co je podle mě průšvih.

20150530_140950

ÁÁÁ začneme od konce. Nejmíň mě zaujala právě kajalová věc na oči (ofiko název The Kajal), asi by se dala nazvat tužkou, v odstínu Ultra Wonderblack. Tahle věc je pro mě absolutně nevhodná a asi nejsem ani dobrá osoba na recenzi, protože za prvé se tím neumím malovat (ani klasickými tužkami) a za druhé mám mastná víčka a tužky se mi obvykle obtiskávají (nebo to aspoň dělaly, než jsem je vyřadila z arzenálu). TA VĚC vypadá takhle:

20150530_141256

Je to elegantní, to ano, moc se mi líbí tvarově, dobře se drží v ruce. To malovací je jen čistý kajal tvarovaný do kužele končící kulatým hrotem. Je to velmi efektní, ale proboha, jak se to pak ořezává? Navíc je hrot i tak málo špičatý, takže čisté linky si tím představit neumím. Překonala jsem své předsudky a stejně Kajal zkusila, nejprv na ruce. Tam mi nepřišel špatný, asi akorát měkký i dobře pigmentovaný. Když jsem se to ale pokusila dát jako linku na vystínované oko, měla jsem problém barvu na horní víčko dostat. Linka navíc byla, jak jinak, kostrbatá. Zkusila jsem ji ztratit štětcem, to sice jde, ale nějak jsem se v tom necítila.

kajal

Za mě zklamání, ale ani ne překvapení. Asi tento můj výkřik do tmy neberte jako recenzi, protože já s tužkovitými věcmi na oči neumím zacházet. Pokud někdo víte, že je tahle věc určená na něco trochu jiného, než na linky (a smějete se mým chabým pokusům) dejte mi vědět, jak tuhle věc správně používat. 5 gramů The Kajal seženete v Douglas za 279 Kč

Další na paškál přijde stín. Bílý stín v odstínu 1, na který jsem byla zvědavá, zda bude konečně nějak víc pigmentovaný, než často bílé stíny bývají. Stín je v pěkné bytelné plastové krabičce a ve stínu je vyražené logo Douglasu. Je bílý s perletí a drobnými duhovými třpytkami.

20150530_141355

Když jsem ho zkoušela na ruku, prstem mi připadal stín jemný, možná i lehce máslový a pigmentovaný celkem obstojně. Bohužel, když jsem stín začala nabírat štětcem, začal prášit a pigmentaci se mi na víčko nedařilo dostat, spíše jen jemné zesvětlení, perleť a třpytečky. Pigmentaci nezachránila ani báze od ArtDeca a dokonce intenzita stínu ještě během dne trochu ochabla.

20150530_141522

Stín mě tedy zklamal svými průměrnými vlastnostmi. Stále je ale dobře použitelný na projasnění vnitřních koutků nebo pod obočí případně i v tenké vrstvě jako rozjasňovač. Bezejmenný odstín č. 1 a stejně tak další mono stíny stojí 229 Kč za 2,5 g.

20150530_141026

I když to z prvních dojmů nevypadalo, nakonec jsem docela spokojená s vysouvacím štětcem na tvářenku/pudr. Štětec je ve stříbrném lesklém balení, na kterém bude vidět každá ťapka, ale což. Uvnitř čeká řidší kulatý štětec z kozích štětin. Ty podle mě nejsou nahoře ustřižené, ale skutečně jsou to konečky kozích chloupků, protože při šmrdlání po tváři nijak výrazně nepíchá a pokud jedete jen jedním směrem, je úplně jemný.

20150530_141043

Tím, jak je řidší, je vhodný i na pigmentovanější tvářenky, protože nenabere tolik barvy a opravdu ji nanáší v jemné vrstvě. Pracuje se mi s ním příjemně a je i kvalitně sestaven, protože při praní vypadlo jen pár chloupků. Mám v podstatě jen pár výhrad. První je ta, že štětec i po vyprání smrdí lepidly (nebo čím, koza to není). Je to cítit při práci na obličeji a je mi to nepříjemné. Druhá je ta, že mi přišel kazový, na dvou místech jsou chloupky nějak slepeny k sobě a ani praním jsem je neoddělila. Takže si raděj svůj kousek v obchodě zkontrolujte, pokud to půjde.

20150530_141039

Nejsem žádný štětcový expert, ale je to můj první štětec z přírodních vláken a v podstatě jsem byla nejdřív zaražená jeho zdánlivou hrubostí, protože taklonová vlákna jsou mnohem jemnější i na pohled. Zdání sice klamalo, přesto mi ale přijdou taklonová vlákna jemnější i na obličeji. Navíc osobně mi přijde chov zvířat pro srst či kožešinu mnohem horší než chov pro maso či vědecké experimenty, proto bych si jej sama nikdy nepořídila. Pokud by lákal vás, seženete ho za 319 Kč.

Aby vám celá tahle recenze nepřipadala taková kritická nebo nenadšená, nakonec tu mám lak v odstínu 15 – Bal des pompiers. Aneb poslední dobou narážím na samé vyhovující červené laky. Tenhle mě překvapil o to víc, že jsem čekala sytě až možná teple červenou krémovku, on to ale je červený lak s jemným namodralým shimmerem schovaný maličké hranaté lahvičce.

DSCN5028

K objemu pouhých 5 ml za 129 Kč se pojí moje první výhrada, protože je to zoufale málo. Štěteček je na minilak příjemně dlouhý, plochý a rovně střižený, jen je neskutečně široký! Prostě jsem měla problém lakovat malíčky, protože štěteček byl skoro širší než můj nehet (a mám i kamarádky s užšími nehty). Přesto se s ním ale pracuje precizně, v momentě, kdy přejdete na širší nehty. Nemusela jsem skoro začišťovat.

DSCN5030

Lak nikde neteče, schne rychle. Lakovala jsem dvě vrstvy a ještě jsem nedosáhla maximálního krytí, špičky ještě trochu prosvítaly. Vydržel mi bez problémů 4 dny, klidně by dal i víc (ale já už chtěla změnu). Pokud by se pod lak dala vrstva bílého, myslím, že by se z něj stala dokonalá neonka. Přestože shimmerovým lakům neholduju, tenhle se mi moc líbí, protože shimmer je tak jemný, že na nehtech není téměř vidět, jen strhává odstín do studené škály. Proto i takhle světlá červená vypadá na mých rukou parádně.

20150530_140905

Příště vás čeká recenze na zbylé produkty, tedy korektor, báze pod oční stíny, matnou rtěnku a konturku. První dva jmenované již testuji, na červené krásky se doufám brzo vrhnu. A vy si můžete přidat tipy na to, který z produktů bude můj favorit z druhé čtveřice a který úplně ze všech. Sama ještě nevím, jak to dopadne.

Už jste byly novou Douglas kosmetiku okouknout? A co na ni říkáte?

Markéta

Zanechat Odpověď

